Witryny w wiosennej odsłonie

fot. Advertis

Intensywne kolory i egzotyka zawitały do włoskiego salonu Sono Idoni. Za projekt witryny kolekcji wiosna-lato 2016 zarówno w Poznaniu, jak i w nowo otwartym salonie w Katowicach odpowiedzialny jest zespół Advertis.

Współpraca zainicjowana jesienią ubiegłego roku, zaowocowała między innymi projektem charakterystycznych onyksowych portali tworzących eleganckie tło dla kolekcji jesiennej. Wiosna przyniosła soczyste odcienie zieleni i motyw kompozycji z egzotycznych liści – dominujący trend na nadchodzący sezon.

“Ta tendencja wnosi powiew świeżości, odwołanie do natury w nieco bajkowej stylistyce. Nasycone kolory zestawione z bielą, w połączeniu z odpowiednim oświetleniem oraz drewnem, doskonale sprawdzają się w przeszklonej przestrzeni witryn sklepowych” – mówi Monika Gardasiewicz, Art Director Advertis.

Botaniczny wzór ma długą tradycję w branży wnętrzarskiej i wyraża, tak charakterystyczne dla mody włoskiej zestawienie klasyki z finezją. Dopełnieniem kompozycji są towarzyszące manekinom flamingi, które wnoszą nieco surrealistyczny klimat, z gracją zapraszając przechodniów do wnętrza włoskiego salonu.

Wiosenną odsłonę witryn Sono Idoni, już wkrótce będzie można podziwiać nie tylko w Poznaniu, lecz także w Katowicach. W 17 marca odbędzie się otwarcie nowego salonu w Centrum Handlowym Silesia.  Wśród marek dostępnych w Sono Idoni znajdują się tak znane włoskie marki jak Emporio Armani, GAS, Pal Zileri, Peserico, Gaudi, Tombolini, AT.P.CO., DIESEL, VERSACE i L.B.M 1911.

1_Poznan 3_Poznan

Data publikacji: 17.03.2016
Przeczytaj również

Handel:
E-sprzedaż rośnie. W czołówce luksusowe torebki

Jak wynika z Indeksu Zakupów (Shopping Index) opartego na danych dotyczących ponad miliarda konsumentów z całego świata, obroty handlu… więcej »

Handel:
Startuje nowa sieć handlowa. Pierwsze 10 sklepów już w maju

W Polsce rusza nowa sieć handlowa HalfPrice. To koncept off-price Grupy CCC, oferujący produkty znanych marek w bardzo atrakcyjnych cenach.… więcej »

Handel:
Pop-up store, czyli co? Poznaj fenomen, który podbija świat handlu

Wśród handlowych zwycięzców nowej rzeczywistości, zaraz po e-commerce, coraz częściej wymieniany jest pop-up store. Może to jest więc… więcej »