W 2025 roku firma Wojas obchodzi 35-lecie działalności. Przedsiębiorstwo podała wyniki finansowe za ubiegły rok – przychody ze sprzedaży detalicznej wzrosły o 5% rok do roku, przekraczając 400 mln zł. W 2024 roku produkcja obuwia w zakładach Wojas przekroczyła 900 tys. par.
Marka obecna jest na 10 europejskich rynkach. Oprócz sprzedaży stacjonarnej, firma rozwija własne sklepy internetowe, które działają m.in. w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii i Wielkiej Brytanii. Prowadzi także sprzedaż na marketplace’ach w Polsce, Czechach, Słowacji, Niemczech, Holandii, Austrii, Belgii oraz w tym roku we Francji, Hiszpanii i we Włoszech.
„Wejście na kolejne rynki europejskie to dla nas naturalny krok. Widzimy duży potencjał w rozwoju sprzedaży międzynarodowej„ – stwierdził Maciej Wojas, dyrektor sprzedaży Wojas S.A.
Firma Wojas produkuje również obuwie specjalistyczne – m.in. dla straży pożarnej, wojska, straży granicznej oraz Poczty Polskiej. W 2020 roku firma była jedynym polskim producentem, który dostarczył obuwie dla NATO.
Wojas posiada w portfolio także markę dziecięcą Bartek oraz reaktywowaną markę Relaks. Firma zapowiada dalszy rozwój w kanałach online i utrzymanie obecności na rynkach zagranicznych.