Wyniki Grupy Redan w 2015 roku

fot. www.redan.com.pl

Narastająco w całym 2015 r. przychody Grupy Redan zwiększyły się o 11% do 555 mln zł. Firma handlująca odzieżą w sieci modowej Top Secret oraz dyskontowej TXM textilmarket zwiększyła swoje obroty w samym grudniu o 12% w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku.

Grupa Redan w grudniu 2015 r. osiągnęła łącznie 67 mln zł przychodów. W efekcie w skali całego 2015 r. obroty wyniosły 555 mln zł i były wyższe o 11% w porównaniu z rokiem 2014. Powierzchnia całej sieci handlowej grupy na koniec grudnia wyniosła 121 tys. m2, co oznacza wzrost o 12% w odniesieniu do grudnia 2014 r.

Sieć dyskontów odzieżowych TXM textilmarket w grudniu br. uzyskała 40 mln zł obrotów, czyli o 13% więcej niż w zeszłym roku. Od stycznia do grudnia br. przychody TXM textilmarket w ujęciu r./r. poprawiły się o 14% i wyniosły 315 mln zł. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego roku liczyła 356 sklepów własnych o łącznej powierzchni 78,7 tys. m2 i była o 19% większa niż na koniec grudnia 2014 r.

Z kolei sprzedaż prowadzona w ramach krajowej sieci modowej w grudniu br. wyniosła 26 mln zł i była wyższa o 12% od uzyskanej w grudniu 2014 r. Przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 2 mln zł i zmniejszyły się o 12% w porównaniu do tego samego okresu poprzedniego roku. Łączna wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w grudniu 2015 r. wyniosła 28 mln zł i była wyższa o 10% od osiągniętej w grudniu 2014 r.

W ujęciu narastającym przez 12 miesięcy minionego roku krajowa sprzedaż sektora modowego wyniosła 210 mln zł i była o 16% większa niż rok wcześniej. Z kolei przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 30 mln zł i zmniejszyły się o 31% rok do roku. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan od stycznia do grudnia 2015 r. wyniosła 240 mln zł i była wyższa o 7% od osiągniętej w tym samym okresie poprzedniego roku. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash w Polsce na koniec grudnia 2015 r. miały łączną powierzchnię 36,0 tys. m2, czyli o 8% więcej niż w grudniu 2014 r., a na rynkach zagranicznych 6,3 tys. m2, czyli o 24% mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 42,3 tys. m2 i była o 1% wyższa niż w grudniu 2014 r.

Data publikacji: 13.01.2016
Przeczytaj również

Marketing:
10 trendów na świat post-koronawirusowy według agencji Trendwatching.com

W dobie kryzysu związanego z pandemią koronawirusa, wielu przedsiębiorców zastanawia… więcej »

Aktualności:
Twoja recepta na korona-wyzwanie

Każde wyzwanie to test, egzamin wobec siebie i innych na to, jak sobie z nim poradzimy. Będziemy więksi od niego, czy też nas przerośnie?… więcej »

Aktualności:
Polskie firmy jednoczą się w obliczu kryzysu
Polskie firmy, twórcy takich marek jak Apart, CCC, Kazar, Lancerto, Mediaexpert, Ochnik, Reserved, powołują Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług. Właściciele… więcej »