Wyniki Grupy Redan w 2015 roku

fot. www.redan.com.pl

Narastająco w całym 2015 r. przychody Grupy Redan zwiększyły się o 11% do 555 mln zł. Firma handlująca odzieżą w sieci modowej Top Secret oraz dyskontowej TXM textilmarket zwiększyła swoje obroty w samym grudniu o 12% w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku.

Grupa Redan w grudniu 2015 r. osiągnęła łącznie 67 mln zł przychodów. W efekcie w skali całego 2015 r. obroty wyniosły 555 mln zł i były wyższe o 11% w porównaniu z rokiem 2014. Powierzchnia całej sieci handlowej grupy na koniec grudnia wyniosła 121 tys. m2, co oznacza wzrost o 12% w odniesieniu do grudnia 2014 r.

Sieć dyskontów odzieżowych TXM textilmarket w grudniu br. uzyskała 40 mln zł obrotów, czyli o 13% więcej niż w zeszłym roku. Od stycznia do grudnia br. przychody TXM textilmarket w ujęciu r./r. poprawiły się o 14% i wyniosły 315 mln zł. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego roku liczyła 356 sklepów własnych o łącznej powierzchni 78,7 tys. m2 i była o 19% większa niż na koniec grudnia 2014 r.

Z kolei sprzedaż prowadzona w ramach krajowej sieci modowej w grudniu br. wyniosła 26 mln zł i była wyższa o 12% od uzyskanej w grudniu 2014 r. Przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 2 mln zł i zmniejszyły się o 12% w porównaniu do tego samego okresu poprzedniego roku. Łączna wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w grudniu 2015 r. wyniosła 28 mln zł i była wyższa o 10% od osiągniętej w grudniu 2014 r.

W ujęciu narastającym przez 12 miesięcy minionego roku krajowa sprzedaż sektora modowego wyniosła 210 mln zł i była o 16% większa niż rok wcześniej. Z kolei przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 30 mln zł i zmniejszyły się o 31% rok do roku. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan od stycznia do grudnia 2015 r. wyniosła 240 mln zł i była wyższa o 7% od osiągniętej w tym samym okresie poprzedniego roku. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash w Polsce na koniec grudnia 2015 r. miały łączną powierzchnię 36,0 tys. m2, czyli o 8% więcej niż w grudniu 2014 r., a na rynkach zagranicznych 6,3 tys. m2, czyli o 24% mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 42,3 tys. m2 i była o 1% wyższa niż w grudniu 2014 r.

Data publikacji: 13.01.2016
Przeczytaj również

Rynek:
LPP z rekordowym zyskiem w 2023 r. Jak spółka go wypracowała i co planuje w tym roku

Zdywersyfikowany model biznesowy łączący segment value-for-money w małych miejscowościach z tradycyjnym handlem w galeriach dużych miast i… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »

Rynek:
Spółka Greenpoint przejęła markę Top Secret wraz z jej sklepami stacjonarnymi oraz e-commerce

W dniu 30.12.2023 spółka Greenpoint podpisała z Redan S.A. warunkową umowę zakupu sieci sklepów stacjonarnych, a także e-commerce marki Top… więcej »