Wystartowała kampania telewizyjna eobuwie.pl

Kampania nowej kolekcji Spring/Summer 2020 eobuwie.pl, która była odsłaniana stopniowo, wchodzi w najważniejszą fazę – wkracza do telewizji. Najpierw za pośrednictwem social media poznaliśmy hasło przewodnie: #zawszewtwoimstylu i pierwsze zdjęcia wizerunkowe kampanii. Następnie w ofercie pojawiały się nowości od topowych marek. Eobuwie.pl postawiło na sprawdzone brandy, modne fasony i wyraziste kolory. W poniedziałek w Polsce oficjalnie wystartowała kampania telewizyjna, która emitowana będzie także na 5 innych rynkach europejskich.

Główna idea nowej kampanii nawiązuje do niezwykle szerokiej oferty (ponad 80 tys. produktów od ponad 500 marek), odpowiadającej praktycznie na każde potrzeby zakupowe dotyczące butów. Spot potwierdza istotne w bieżącej sytuacji bezpieczeństwo dostaw oraz atrakcyjną ofertę rabatową.

„Przy realizacji każdej kampanii próbujemy w świeży sposób spojrzeć na dobrze znane naszym klientom usługi i przewagi konkurencyjne. Najnowszym spotem chcemy pokazać, że eobuwie.pl daje klientom ogromny wachlarz marek, fasonów, kolorów – a wybór należy do nich. Gdziekolwiek są, mogą kupować nasze produkty, a my szybko i bezpiecznie je dostarczymy. Radość z przymierzania nowych, wymarzonych butów – to clou całej historii. W obecnej sytuacji obraz ten przywołuje także aktywny styl życia za którym wszyscy zdążyliśmy zatęsknić” – mówi Mikołaj Wezdecki, dyrektor e-commerce w eobuwie.pl.

W mediaplanach kampanii telewizyjnej wykorzystane będą 30-sto i 15-sto sekundowe spoty oraz 8 sekundowe billboardy sponsorskie, emitowane w głównych stacjach w Polsce, Rumunii, Bułgarii, Grecji oraz na Litwie i Węgrzech. W polskiej wersji spotów głosu lektora użycza Anna Dereszowska. Zarówno spot wideo, jak i dedykowana sesja fotograficzna powstały w styczniu br. w Kapsztadzie. Od strony kreatywnej za całość odpowiadała agencja 23 Heroes, za produkcję Sputnik Studio.

Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie kampania internetowa, mocno widoczna w platformie YT. Kampania internetowa będzie zakrojona szerzej, bo obejmie aż 9 rynków: polski, rumuński, węgierski, bułgarski, litewski, grecki, słowacki, czeski i niemiecki. Przypomnijmy, że w minionym miesiącu działania eobuwie.pl na YouTube zostały wyróżnione przez samą platformę, umieszczeniem poprzedniej kampanii w zestawieniu YT Ads Leaderboards.

Pełna nowa kolekcja dostępna jest już na eobuwie.pl i wszystkich jej zagranicznych odsłonach.

Film można obejrzeć na Youtube:
https://youtube.com/embed/kbNXZli9eS8

Data publikacji: 30.04.2020
Przeczytaj również

Marketing:
[POLSKIE MARKI] Many Mornings: Chcemy być gawędziarzami świata mody!

Ich kolorowe skarpetki "nie do pary" podbiły serca konsumentów w kraju i zagranicą, w ciągu sześciu lat zdobywając klientów w 28 krajach.… więcej »

Marketing:
Czy Covid-19 stworzył nowy rodzaj konsumentów? [raport]

Jak wynika z badania SAS, okres lockdownu spowodowanego pandemią Covid-19 znacząco wpłynął na nawyki konsumentów i ich relacje z firmami,… więcej »

Marketing:
Marka odzieży męskiej Pako Lorente promuje kolekcję dresów

Pako Lorente, polski brand kojarzony do tej pory z elegancką modą męską, wprowadza linię Casual Club – limitowaną serię… więcej »