Wzrost sprzedaży CDRL w maju

Fot.: http://cdrl.pl/

Przychody spółki CDRL w polskich sklepach w maju wzrosły o 23% do 13,47 mln zł. Przychody zanotowane w kanale e-commerce w Polsce były o 142% wyższe niż przed rokiem i wyniosły 0,97 mln zł.

„Jesteśmy zadowoleni z wyników sprzedaży osiągniętych w Polsce w maju i z optymizmem patrzymy na kolejne miesiące” – skomentował wiceprezes CDRL Tomasz Przybyła.

Narastająco od początku roku przychody w polskiej sieci sklepów Coccodrillo wyniosły 52,85 mln zł i były o 13% wyższe niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Przychody zanotowane w polskim kanale e-commerce w okresie styczeń – maj wyniosły 4,7 mln zł. Oznacza to wzrost o 112% w stosunku do stanu sprzed roku.

W cały zeszłym roku skonsolidowane przychody Grupy CDRL wzrosły o ponad 13% do 179,4 mln zł. Zysk netto Grupy wzrósł o 16,7% do 13,3 mln zł.

Data publikacji: 22.06.2016
Przeczytaj również

Rynek:
LPP podsumowuje kolejny kwartał. Strategia spółki w czasie pandemii.

Sprzedaż LPP  (właściciela marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay) w drugim kwartale roku obrotowego 2020/2021 była… więcej »

Rynek:
Prezes Esotiq & Henderson pełen optymizmu. Podwójny wzrost e-commerce.

W pierwszej połowie 2020 r. polski producent bielizny Esotiq & Henderson S.A wypracował 78,0 mln zł skonsolidowanych przychodów ze… więcej »

Rynek:
Perspektywy dla branży tekstylno-odzieżowej

Branża tekstylno-odzieżowa w Europie warta 205 mld EUR nie uniknęła szerokiego spadku gospodarczego, który wstrząsa światem od początku… więcej »