Wzrost sprzedaży CDRL w maju

Fot.: http://cdrl.pl/

Przychody spółki CDRL w polskich sklepach w maju wzrosły o 23% do 13,47 mln zł. Przychody zanotowane w kanale e-commerce w Polsce były o 142% wyższe niż przed rokiem i wyniosły 0,97 mln zł.

„Jesteśmy zadowoleni z wyników sprzedaży osiągniętych w Polsce w maju i z optymizmem patrzymy na kolejne miesiące” – skomentował wiceprezes CDRL Tomasz Przybyła.

Narastająco od początku roku przychody w polskiej sieci sklepów Coccodrillo wyniosły 52,85 mln zł i były o 13% wyższe niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Przychody zanotowane w polskim kanale e-commerce w okresie styczeń – maj wyniosły 4,7 mln zł. Oznacza to wzrost o 112% w stosunku do stanu sprzed roku.

W cały zeszłym roku skonsolidowane przychody Grupy CDRL wzrosły o ponad 13% do 179,4 mln zł. Zysk netto Grupy wzrósł o 16,7% do 13,3 mln zł.

Data publikacji: 22.06.2016
Przeczytaj również

Rynek:
[RAPORT] Wpływ pandemii na sektor mody. 3 możliwe scenariusze

Niedobór gotówki w polskiej branży modowej może wynieść co najmniej 11 mld zł, w związku z sytuacją wywołaną pandemią – wynika z raportu… więcej »

Rynek:
Biznes w czasach pandemii: Jak pokonamy wspólnego wroga?


Jak poradzimy sobie ze wspólnym wrogiem? Wspólnie! O sile współpracy przekonywaliśmy się wielokrotnie, od wspólnych polowań na… więcej »

Marketing:
10 trendów na świat post-koronawirusowy według agencji Trendwatching.com

W dobie kryzysu związanego z pandemią koronawirusa, wielu przedsiębiorców zastanawia… więcej »