Wzrost sprzedaży CDRL w maju

Fot.: http://cdrl.pl/

Przychody spółki CDRL w polskich sklepach w maju wzrosły o 23% do 13,47 mln zł. Przychody zanotowane w kanale e-commerce w Polsce były o 142% wyższe niż przed rokiem i wyniosły 0,97 mln zł.

„Jesteśmy zadowoleni z wyników sprzedaży osiągniętych w Polsce w maju i z optymizmem patrzymy na kolejne miesiące” – skomentował wiceprezes CDRL Tomasz Przybyła.

Narastająco od początku roku przychody w polskiej sieci sklepów Coccodrillo wyniosły 52,85 mln zł i były o 13% wyższe niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Przychody zanotowane w polskim kanale e-commerce w okresie styczeń – maj wyniosły 4,7 mln zł. Oznacza to wzrost o 112% w stosunku do stanu sprzed roku.

W cały zeszłym roku skonsolidowane przychody Grupy CDRL wzrosły o ponad 13% do 179,4 mln zł. Zysk netto Grupy wzrósł o 16,7% do 13,3 mln zł.

Data publikacji: 22.06.2016
Przeczytaj również

Rynek:
LPP z rekordowym zyskiem w 2023 r. Jak spółka go wypracowała i co planuje w tym roku

Zdywersyfikowany model biznesowy łączący segment value-for-money w małych miejscowościach z tradycyjnym handlem w galeriach dużych miast i… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »

Rynek:
Spółka Greenpoint przejęła markę Top Secret wraz z jej sklepami stacjonarnymi oraz e-commerce

W dniu 30.12.2023 spółka Greenpoint podpisała z Redan S.A. warunkową umowę zakupu sieci sklepów stacjonarnych, a także e-commerce marki Top… więcej »