Z pasji do mody

Zdjęcie: serwis prasowy Międzynarodowych Targów Poznańskich

2 września 2014 podczas Wieczoru Branżowego Targów Mody Poznań odbyło się uroczyste wręczenie nagród dla laureatów 13. edycji konkursu Fashion Website Awards na najlepsze sklepy w branży mody. Statuetkę i nagrodę główną zdobył sklep DeeZee.pl. Drugie miejsce zajęła Sarenza.pl, natomiast trzeci na podium znalazł się e-sklep Brilu.pl.

O historii e-sklepu DeeZee.pl i pomyśle na sprzedaż internetową rozmawiamy z Joanną Kieryk, specjalistą ds. marketingu firmy.

Skąd wziął się pomysł na DeeZee.pl?

Nie było czegoś takiego jak pomysł na DeeZee.pl. Nasz sklep powstał spontanicznie – zrodził się z prawdziwej pasji prezes firmy Dominiki Żak do mody, a przede wszystkim butów, dlatego właśnie początkowo w asortymencie DeeZee.pl było wyłącznie obuwie. Wzory dostępne w tamtym czasie na naszym rynku nie spełniały nawet w minimalnym stopniu światowych standardów, stąd powstała idea stworzenia butiku internetowego z unikalną ofertą. Fascynacja modą, a zwłaszcza obuwiem, była zawsze motorem naszych działań. Od początku istnienia DeeZee kierowaliśmy się jasno określonym priorytetem, jakim jest dostarczenie naszym klientom modeli o niepowtarzalnym charakterze i ciekawym stylu, a równocześnie w przystępnych cenach. Obecnie DeeZee to również ubrania oraz akcesoria. Nieustannie myślimy także o powiększaniu oferty naszego sklepu.

Czym staracie się wyróżniać na rynku sklepów internetowych?

Temat na bardzo długą dyskusję (śmiech). DeeZee.pl ma już prawie 10 lat, a do dzisiaj jest jedynym w swoim rodzaju butikiem on-line z absolutnie unikalną ofertą. Obecnie powstaje bardzo wiele sklepów modowych on-line. Bardzo wiele też inspiruje się naszą ofertą, jednakże to, co zawsze będzie wyróżniało DeeZee, to starannie wyselekcjonowana oferta nowości, inspirowana światowymi trendami, której nie można dostać nigdzie indziej.

Kolejny element, który wyróżnia DeeZee, to ogromna świadomość marki. W naszych oczach osoby, które dokonują zakupu w DeeZee.pl, to nie tylko klienci, ale także cała społeczność zgromadzona wokół marki. To tysiące pozytywnych opinii zadowolonych klientek, ponad 566 tys. fanów na naszym profilu Facebook, prawie 50 tys. followersów na Instagramie, ponad 1 tys. na Pintereście, obserwatorzy Twittera czy czytelniczki naszego bloga. Z wszystkimi tymi osobami utrzymujemy stały kontakt przez media społecznościowe. Budowanie zaufania między naszą marką a klientkami jest kolejnym z naszych priorytetów. Kolejne elementy to na przykład fantastyczny dizajn oraz użyteczność sklepu, sprawna komunikacja i obsługa klientów. DeeZee.pl to po prostu wyjątkowy i niepowtarzalny e-sklep.

Jakie najważniejsze wyzwania stoją obecnie przed e-sklepami modowymi?

Przede wszystkim budowanie konkretnego wizerunku oraz umacnianie świadomości marki. Sklepy modowe powinny być kojarzone z określoną wizją. Jestem przekonana, że z czasem klienci zweryfikują, które e-sklepy modowe tworzone są z pasji osób, które w nich pracują, a w których po prostu nie ma na nic pomysłu. DeeZee na pewno nie boi się takiej rywalizacji.

W jakim kierunku zamierza rozwijać się DeeZee.pl?

Pomysłów jest bardzo wiele. Z pewnością mamy nieustanną potrzebę udoskonalania naszego e-sklepu zarówno pod kątem dizajnu, jak i użyteczności. Obecnie pracujemy nad zmianami, które, mam nadzieję, niebawem zobaczą nasi klienci. Stale poszerzamy asortyment, bardzo często wprowadzamy nowości inspirowane światowymi trendami. Konsekwentnie budujemy świadomość wokół marki DeeZee. Staramy się coraz szybciej oraz sprawniej obsługiwać naszych klientów. Szykujemy też kilka większych niespodzianek, lecz na tę chwilę, niestety, nie mogę zdradzić szczegółów.

Data publikacji: 19.12.2014
Przeczytaj również

Konkursy:
Już 5 listopada zapraszamy na Galę PRCH Retail Awards

XI edycję niezależnego, eksperckiego konkursu Polskiej Rady Centrów Handlowych zwieńczy finałowa Gala ogłoszenia laureatów. Podczas… więcej »

Konkursy:
Rusza Responsible Fashion Awards. Zgłoszenia do 16 listopada

Responsible Fashion Awards to pierwszy polski konkurs dedykowany zrównoważonej modzie. Jego głównym celem jest szerzenie odpowiedzialnych… więcej »

Konkursy:
Cracow Fashion Awards 2020: Wygrała kolekcja Patrycji Segedyn

Finał konkursu dyplomów SAPU Cracow Fashion Awards 2020 odbył się w Centrum Kongresowym ICE Kraków i rozpoczął 11. edycję Cracow Fashion… więcej »