Za nami kolejna edycja Targów Mody Poznań

We wnętrzach pawilonu Poznań Congress Center zgromadzili się międzynarodowi projektanci i producenci odzieży, obuwia oraz dodatków, między innymi reprezentujący takie kraje, jak Bułgaria, Chiny, Francja, Hiszpania, Indie, Niemcy, Szwajcaria, Turcja, Ukraina i Włochy. Najliczniejszą grupę wystawców stanowili oczywiście przedstawiciele Polski. Międzynarodowy charakter targów umożliwił ich uczestnikom nawiązanie kontraktów biznesowych, a także zakup najnowszych kolekcji, które królują w wielu stronach świata.

Chcąc zwiększyć świadomość konsumentów na temat zrównoważonej mody, zarówno wśród wystawców, jak i podczas Kongresu Fachowców, pojawili się przedstawiciele marek, zwracających uwagę na ekologię podczas produkcji i dystrybucji swoich produktów. Marki te zostały zlokalizowane w specjalnej Strefie Eko na poziomie 1. Pierwszego dnia odbyła się już po raz drugi, profesjonalna debata specjalistów „Moda w internecie – Internet w modzie”, którą prowadziła energetyczna Paulina Smaszcz-Kurzajewska. Eksperci z różnych dziedzin opowiadali o swoich branżach, takich jak nowoczesne technologie, e-commerce oraz zrównoważona, ekologiczna moda. Nie zabrakło wątków o druku 3D, wirtualnej przymierzalni oraz organicznych materiałach. Przed dwa dni można było także wziąć udział w seminarium Anny Bombały, na temat ekspansji polskich marek na rynku niemieckim.
Jak co roku, wieczorem, pierwszego dnia targów, odbyła się uroczysta Gala Polskiej Mody. W przepięknie zaaranżowanej Sali Ziemi, na wybiegu modowym, swoje kolekcje zaprezentowały takie firmy, jak Feria, Tova, Marselini, Yvon, Dom Mody Skórska, Semper, Lidia Kalita, Kaskada, Hammer, Odzieżowe Pole, Wine&Fashion oraz Impression.
Drugiego dnia w Sali Ziemi odbyły się pokazy handlowe marek Junona, Korczak i Syn, Al.-Bo, Yvon, O. Taka oraz Wine&Fashion. Swoje projekty zaprezentowali na wybiegu również studenci kierunków artystycznych z Uniwersytetu Techniczno-Humanistycznego w Radomiu oraz z Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych w Poznaniu.
Blisko 250 marek i firm zaprezentowało podczas Targów Mody Poznań swoje produkty.  „W nadchodzących sezonach prym będą wiodły intensywne kolory. Wśród kolekcji zobaczyć można tęczowe odcienie, z naciskiem na odcienie jagody i fioletu. Nie zabraknie kapeluszy oraz dawno niewidzianej pepitki, która ponownie wraca do łask. Kwieciste sukienki, pióra, kużuchy oraz oversizowe swetry to rzeczy, których nie powinno zabraknąć w naszych garderobach. Na Targach Mody Poznań można było zapoznać się z bardzo szerokim wachlarzem ofert projektantów i producentów, które inspirowały i podpowiadały, w jakie rzeczy warto się zaopatrzyć” – mówi Karolina Michalak, dyrektor Targów Mody Poznań.

Data publikacji: 5.09.2019
Przeczytaj również

Targi:
Pitti Uomo: Punkt zwrotny dla branży mody męskiej?
Na początku lipca zakończyła się letnia edycja najważniejszych targów mody męskiej Pitti Uomo we Florencji. To tu można podpatrzeć rodzące się zmiany w kroju,… więcej »
Targi:
Francuskie e-targi dla przemysłu lekkiego

Dynamiczny rynek tekstyliów wymaga skutecznych i szybkich rozwiązań, by podążać za potrzebami producentów i konsumentów. Wychodząc… więcej »

Targi:
ISPO Munich Online 2021: ponad 500 wystawców i ciekawy program

Tegoroczna monachijska edycja targów odzieży, obuwia i sprzętu sportowego ISPO odbędzie się w wersji online. Impreza, wraz z programem… więcej »