Zalando rozwija ofertę luksusowych brandów oraz wschodzących marek projektantów

Modowa i lifestyle’owa platforma Zalando wzmacnia kategorię Designer. Tylko w tym roku firma nawiązała współpracę łącznie z ponad 50 markami – nowymi i tymi o ugruntowanej pozycji w świecie mody, takimi jak Missoni, Christopher Kane, 032C i Mansur Gavriel. Ponadto, od września br. Zalando rozpoczyna współpracę z Not Just A Label (NJAL) – międzynarodową platformą zrzeszającą projektantów.

Anaheta Metghalchi von Berenberg, dyrektor ds. Zakupów w Zalando, mówi: „Przewiduje się, że do 2025 roku główną grupą klientów dokonujących zakupów luksusowych będą osoby z pokolenia Z oraz Millenialsów. Jako Zalando mamy wyjątkową pozycję, by zapewniać naszym klientom, w tym licznym przedstawicielom wspomnianych generacji, szeroką i zróżnicowaną ofertę z różnych kategorii. Wzmacniamy kategorię Designer, poprzez zwiększenie liczby oferowanych marek i asortymentu oraz wprowadzając dedykowane personalizowane rozwiązania. Wraz z naszymi partnerami koncentrujemy się na rozwijaniu bardziej zrównoważonego, różnorodnego i kompleksowego asortymentu premium. To nasz wkład w inicjowanie i wspieranie pozytywnych zmian wśród naszych klientów i w całej branży”.

W ramach rozwoju kategorii Designer, Zalando wprowadziło na początku tego roku nowe, personalizowane rozwiązanie: Designer Brand Homes. Jego celem jest inspirowanie klientów i wspieranie ich w odkrywaniu luksusowego asortymentu w specjalnie zaprojektowanym środowisku online bazującym na storytellingu. Dzięki dedykowanej szacie graficznej składającej się z edytowalnych modułów, marki mogą dzielić się historiami związanymi z projektem, a także prezentować sezonowe kolekcje i wybrane produkty w sposób przypominający witrynę sklepową luksusowego domu modowego. Designer Brand Homes jest dostępne w wersji na przeglądarki i w aplikacji Zalando na wszystkich rynkach.

Kategoria Zalando Designer została wprowadzona w 2010 r. i przekształciła się w odrębną propozycję dedykowaną luksusowym zakupom. Firma chce by była to platforma wybierana przez klientów i marki, dla których ważnymi wartościami są zrównoważony rozwój, różnorodność i inkluzywność.

Data publikacji: 30.08.2021
Przeczytaj również

Rynek:
Esotiq & Henderson z rekordowymi zyskami w pierwszych trzech kwartałach 2021 roku

W pierwszych trzech kwartałach 2021 roku polski producent bielizny wypracował 14,1 mln zł skonsolidowanego zysku netto (wzrost o 327 proc.… więcej »

Rynek:
CCC chce stać się omnikanałową platformą modową numer jeden
w Europie Środkowo-Wschodniej

Trzykrotny wzrost przychodów, dwucyfrowa rentowność, 60% udział kanału online w sprzedaży, nowe kategorie produktowe, wzrost zadowolenia… więcej »

Rynek:
Grupa CCC z najwyższą w historii sprzedażą kwartalną

Grupa CCC zamyka drugi kwartał roku obrotowego 2021 (maj-lipiec) najwyższą w historii sprzedażą kwartalną, tj. 2 mld PLN (+41% rdr). Blisko… więcej »