Zalando sięgnęło po murale

Od początku września, w centrach wielkich miast: Warszawy, Wrocławia, Gdańska oraz Katowic można podziwiać ekologiczne, wielkoformatowe murale platformy modowej Zalando. Za realizację kampanii odpowiada Braughman Group Media.

Ręcznie stworzone malowidła są kluczowym elementem kampanii, w której Zalando promuje asortyment marek premium w swojej ofercie. Do realizacji murali zostały przeznaczone wyłącznie certyfikowane, najlepsze jakościowo farby ekologiczne, o przyjaznym dla środowiska składzie chemicznym, bez lotnych związków organicznych – ze specjalną ochroną biologiczną na bazie aktywnego srebra. Pokryły one ponad 800 mkw. łącznej powierzchni czterech murali.

Prace muralowe, uwzględniające sztukę fotorealizmu, zostały przeprowadzone przez grupę piętnastu polskich artystów, na stałe współpracujących z Braughman Group Media. Autorem zdjęć do kampanii „Real life luxury” jest pochodzący z Wielkiej Brytanii AD Felix Cooper. Wraz z bohaterami – będącymi autentycznymi, zwykłymi ludźmi z małego miasta Monnickendam w Holandii – umiejętnie opowiada o tym, czym jest dla nich luksus w życiu codziennym.

Data publikacji: 16.09.2020
Przeczytaj również

Marketing:
Kolekcja QΠШ Robert Kupisz dla TIFFI w obiektywie Agaty Serge

W zeszłym sezonie QΠШ Robert Kupisz po raz pierwszy połączył siły z marką TIFFI. W sezonie jesień–zima 2020/21 marki wznawiają… więcej »

Marketing:
Samanta odświeża logo i wdraża ekologiczne rozwiązania

Polska firma Samanta rozpoczęła wdrażanie nowej identyfikacji wizualnej. Odświeżone… więcej »

Marketing:
Jak przyciągnąć klientów do pop-up store'u?
Dla sklepów tymczasowych liczy się efekt krótko terminowy bardziej niż dla innych. Dlatego najlepiej współpracować z influencerami w oparciu o kupony rabatowe,… więcej »