Zalando sięgnęło po murale

Od początku września, w centrach wielkich miast: Warszawy, Wrocławia, Gdańska oraz Katowic można podziwiać ekologiczne, wielkoformatowe murale platformy modowej Zalando. Za realizację kampanii odpowiada Braughman Group Media.

Ręcznie stworzone malowidła są kluczowym elementem kampanii, w której Zalando promuje asortyment marek premium w swojej ofercie. Do realizacji murali zostały przeznaczone wyłącznie certyfikowane, najlepsze jakościowo farby ekologiczne, o przyjaznym dla środowiska składzie chemicznym, bez lotnych związków organicznych – ze specjalną ochroną biologiczną na bazie aktywnego srebra. Pokryły one ponad 800 mkw. łącznej powierzchni czterech murali.

Prace muralowe, uwzględniające sztukę fotorealizmu, zostały przeprowadzone przez grupę piętnastu polskich artystów, na stałe współpracujących z Braughman Group Media. Autorem zdjęć do kampanii „Real life luxury” jest pochodzący z Wielkiej Brytanii AD Felix Cooper. Wraz z bohaterami – będącymi autentycznymi, zwykłymi ludźmi z małego miasta Monnickendam w Holandii – umiejętnie opowiada o tym, czym jest dla nich luksus w życiu codziennym.

Data publikacji: 16.09.2020
Przeczytaj również

Marketing:
Jak marketerzy starają się dopasować do nowych oczekiwań klientów [raport]

Salesforce opublikował siódmą, doroczną edycję raportu „State of Marketing”, który analizuje, jak marketerzy poradzili sobie z przejściem na… więcej »

Marketing:
Historia marki VANS:
od kalifornijskich skate'ów po światowe kolaboracje

Pierwszego dnia działalności firmy udało się sprzedać 12 par butów. Ponad pół wieku później, produkuje się ich około 85 milionów… więcej »

Marketing:
Golden Marketing Conference: nowe trendy

7-8 września po raz dziewiąty odbędzie się stacjonarna edycja Golden Marketing Conference. Będzie to jedna z pierwszych okazji do spotkania… więcej »