Zalando sięgnęło po murale

Od początku września, w centrach wielkich miast: Warszawy, Wrocławia, Gdańska oraz Katowic można podziwiać ekologiczne, wielkoformatowe murale platformy modowej Zalando. Za realizację kampanii odpowiada Braughman Group Media.

Ręcznie stworzone malowidła są kluczowym elementem kampanii, w której Zalando promuje asortyment marek premium w swojej ofercie. Do realizacji murali zostały przeznaczone wyłącznie certyfikowane, najlepsze jakościowo farby ekologiczne, o przyjaznym dla środowiska składzie chemicznym, bez lotnych związków organicznych – ze specjalną ochroną biologiczną na bazie aktywnego srebra. Pokryły one ponad 800 mkw. łącznej powierzchni czterech murali.

Prace muralowe, uwzględniające sztukę fotorealizmu, zostały przeprowadzone przez grupę piętnastu polskich artystów, na stałe współpracujących z Braughman Group Media. Autorem zdjęć do kampanii „Real life luxury” jest pochodzący z Wielkiej Brytanii AD Felix Cooper. Wraz z bohaterami – będącymi autentycznymi, zwykłymi ludźmi z małego miasta Monnickendam w Holandii – umiejętnie opowiada o tym, czym jest dla nich luksus w życiu codziennym.

Data publikacji: 16.09.2020
Przeczytaj również

Marketing:
Pokolenie Alpha. Jakie wartości są ważne w budowaniu marek
i doświadczeń dla najmłodszych klientów?

Mimo, iż najstarsi członkowie pokolenia Alpha  dopiero wkraczają w wiek nastoletni, to wielu marketerów już dziś skupia na nich uwagę… więcej »

Handel:
Potrzeby, emocje, odczucia w zakupach modowych. Jak wpływać na decyzje klientów w sklepie internetowym?

W Polsce jest około 55 tysięcy przedsiębiorstw, których główną działalnością jest sprzedaż w Internecie. Liczba wszystkich firm… więcej »

Handel:
Kluczowa rola personalizacji zamówień - przyszłość mody online

Rola wdrożenia personalizacji w e-commerce stała się nieodłącznym elementem sukcesu e-sklepów, w szczególności z branży fashion. Ta… więcej »