Zalando z pierwszą wyprodukowaną zdalnie kampanią

W swojej pierwszej wyprodukowanej zdalnie kampanii, Zalando promuje kreatywne sposoby na utrzymywanie formy i aktywność fizyczną w nowej rzeczywistości. Spot reklamowy przedstawia historię 11 osób, które zamiast trenować na siłowni czy w klubie sportowym, robią to w swoich domach.

Spot reklamowy zabiera widzów w podróż po mieszkaniach i domach członków obsady, łącząc różne techniki filmowania, animacji oraz ilustracji. Współpraca z agencją Kolle Rebbe z Hamburga zaowocowała powstaniem kampanii, która odnosi się do nowej rzeczywistości wielu osób. Kreatywność odgrywa w niej ważną rolę i często jest nawet niezbędna, aby kontynuować domowe treningi. Siłownie, kluby taneczne i studia jogi oferują zajęcia online, za pośrednictwem mediów społecznościowych, a fani aktywności fizycznej i zdrowego trybu życia, zamiast w świecie rzeczywistym, spotykają się na treningach online. Ćwiczą w domach i wykorzystują do tego zupełnie nowe sprzęty sportowe. Butelki wody stają się ciężarkami, rama drzwi zamienia się w drążek, a dywan w matę do jogi. Kampania nie tylko motywuje do aktywności fizycznej osoby, które zostały w domach, ale także dodaje otuchy twórcom z branży kreatywnej, przed którymi stoją obecnie nowe wyzwania.

Nowy model i zasady produkcji umożliwiły szybką produkcję zdjęć i materiałów video na kanały Zalando. Spot reklamowy emitowany będzie w telewizji od 01.05.2020 roku. Ponadto kampanię można zobaczyć także w mediach społecznościowych i na kanałach własnych Zalando.

Data publikacji: 17.04.2020
Przeczytaj również

Handel:
Potrzeby, emocje, odczucia w zakupach modowych. Jak wpływać na decyzje klientów w sklepie internetowym?

W Polsce jest około 55 tysięcy przedsiębiorstw, których główną działalnością jest sprzedaż w Internecie. Liczba wszystkich firm… więcej »

Handel:
Kluczowa rola personalizacji zamówień - przyszłość mody online

Rola wdrożenia personalizacji w e-commerce stała się nieodłącznym elementem sukcesu e-sklepów, w szczególności z branży fashion. Ta… więcej »

Aktualności:
DLA Piper: Co trzecia spółka wykorzystująca sztuczną inteligencję weszła w spór z regulatorem

Co trzecia spółka na świecie wdrażająca rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji (AI) napotkała z tego tytułu kłopoty prawne i… więcej »