Zalando z pierwszą wyprodukowaną zdalnie kampanią

W swojej pierwszej wyprodukowanej zdalnie kampanii, Zalando promuje kreatywne sposoby na utrzymywanie formy i aktywność fizyczną w nowej rzeczywistości. Spot reklamowy przedstawia historię 11 osób, które zamiast trenować na siłowni czy w klubie sportowym, robią to w swoich domach.

Spot reklamowy zabiera widzów w podróż po mieszkaniach i domach członków obsady, łącząc różne techniki filmowania, animacji oraz ilustracji. Współpraca z agencją Kolle Rebbe z Hamburga zaowocowała powstaniem kampanii, która odnosi się do nowej rzeczywistości wielu osób. Kreatywność odgrywa w niej ważną rolę i często jest nawet niezbędna, aby kontynuować domowe treningi. Siłownie, kluby taneczne i studia jogi oferują zajęcia online, za pośrednictwem mediów społecznościowych, a fani aktywności fizycznej i zdrowego trybu życia, zamiast w świecie rzeczywistym, spotykają się na treningach online. Ćwiczą w domach i wykorzystują do tego zupełnie nowe sprzęty sportowe. Butelki wody stają się ciężarkami, rama drzwi zamienia się w drążek, a dywan w matę do jogi. Kampania nie tylko motywuje do aktywności fizycznej osoby, które zostały w domach, ale także dodaje otuchy twórcom z branży kreatywnej, przed którymi stoją obecnie nowe wyzwania.

Nowy model i zasady produkcji umożliwiły szybką produkcję zdjęć i materiałów video na kanały Zalando. Spot reklamowy emitowany będzie w telewizji od 01.05.2020 roku. Ponadto kampanię można zobaczyć także w mediach społecznościowych i na kanałach własnych Zalando.

Data publikacji: 17.04.2020
Przeczytaj również

Marketing:
Kappahl w kampanii „Denim Fit For You” przybliża proces produkcji dżinsów

Kappahl skupia się na przedstawieniu transparentności procesu produkcji dżinsów, dając klientom możliwość śledzenia pochodzenia i etapów… więcej »

Marketing:
Pokolenie Alpha. Jakie wartości są ważne w budowaniu marek
i doświadczeń dla najmłodszych klientów?

Mimo, iż najstarsi członkowie pokolenia Alpha  dopiero wkraczają w wiek nastoletni, to wielu marketerów już dziś skupia na nich uwagę… więcej »

Handel:
Potrzeby, emocje, odczucia w zakupach modowych. Jak wpływać na decyzje klientów w sklepie internetowym?

W Polsce jest około 55 tysięcy przedsiębiorstw, których główną działalnością jest sprzedaż w Internecie. Liczba wszystkich firm… więcej »