Przeczytaj również

Marketing:
Ponadczasowa moda, ponadczasowe relacje. Kampania „Pokolenia” Patrizia Aryton

Marka Patrizia Aryton przygotowała specjalną kampanię „Pokolenia” poświęconą relacjom między matką a córką. Jak mówią… więcej »

Marketing:
Marka Tommy Hilfiger zaprosiła do współpracy polskiego piłkarza Arkadiusza Milika

Tommy Hilfiger, który od trzech dekad zaciera granice między modą a sportem, łączy siły z ikoną polskiego futbolu, Arkadiuszem Milikiem. W… więcej »

Marketing:
Najpopularniejsze social media. Jakich treści poszukują w nich internauci [raport]

Chociaż na przełomie ostatnich trzech lat postrzeganie social mediów zmieniło się, podium ulubionych platform pozostaje bez zmian. W… więcej »

Jedna myśl nt. „Znak towarowy jako podstawa budowania wartości marki

  1. Pingback: Znak towarowy jako podstawa budowania wartości marki | MODA I PRAWO

Możliwość komentowania jest wyłączona.