Przeczytaj również

Marketing:
Jak przyciągnąć klientów do pop-up store'u?
Dla sklepów tymczasowych liczy się efekt krótko terminowy bardziej niż dla innych. Dlatego najlepiej współpracować z influencerami w oparciu o kupony rabatowe,… więcej »
Handel:
Jak zyskać klientów w czasie nowych wyzwań?
Otwarcie sklepów i centrów handlowych zmotywowało większość firm do aktualizacji prognoz nadchodzących zmian oraz kierunków dalszego rozwoju. Jakich zmian w zachowaniach … więcej »
Marketing:
Wystartowała kampania telewizyjna eobuwie.pl

Kampania nowej kolekcji Spring/Summer 2020 eobuwie.pl, która była odsłaniana stopniowo, wchodzi w… więcej »

Jedna myśl nt. „Znak towarowy jako podstawa budowania wartości marki

  1. Pingback: Znak towarowy jako podstawa budowania wartości marki | MODA I PRAWO

Możliwość komentowania jest wyłączona.