Zuzanna Bijoch w kampanii Elixa

Foto: Manuel Gomes da Costa

Polska modelka, robiąca karierę na światowych wybiegach mody, została twarzą marki Elixa należącej do firmy Apart.

Nowa kampania marki Elixa z udziałem Zuzy Bijoch została zrealizowana w Portugalii. Tłem dla  kolekcji biżuterii i zegarków były nadmorskie plenery oraz nowoczesna architektura. – Kampania doskonale łączy urodę krajobrazu z wdziękiem modelki. Zdjęcia odzwierciedlają designerski, lekko sportowy charakter dodatków Elixa, które na pewno przypadną do gustu kobietom aktywnym, przebojowym, pełnym siły i pasji, ale też lubiącym otaczać się pięknymi akcesoriami – tłumaczą przedstawiciele firmy.

Zuza Bijoch to jedna najbardziej znanych polskich modelek. Brała udział w kampaniach domów mody, takich jak Prada, Louis Vuitton, Yves Saint Laurent, czy Valentino. Wielokrotnie pojawiła się na okładkach czołowych edycji magazynów modowych, m.in. w Vogue, Harper’s Bazaar, Elle.

Foto: Manuel Gomes da Costa, make-up: Sarah Mierau, stylizacja: Agnieszka Ścibior, fryzury: Kacper Rączkowski, modelka: Zuzanna Bijoch, D’VISION Model

Data publikacji: 31.03.2016
Przeczytaj również

Marketing:
Ponadczasowa moda, ponadczasowe relacje. Kampania „Pokolenia” Patrizia Aryton

Marka Patrizia Aryton przygotowała specjalną kampanię „Pokolenia” poświęconą relacjom między matką a córką. Jak mówią… więcej »

Marketing:
Marka Tommy Hilfiger zaprosiła do współpracy polskiego piłkarza Arkadiusza Milika

Tommy Hilfiger, który od trzech dekad zaciera granice między modą a sportem, łączy siły z ikoną polskiego futbolu, Arkadiuszem Milikiem. W… więcej »

Marketing:
Najpopularniejsze social media. Jakich treści poszukują w nich internauci [raport]

Chociaż na przełomie ostatnich trzech lat postrzeganie social mediów zmieniło się, podium ulubionych platform pozostaje bez zmian. W… więcej »