Zuzanna Bijoch w kampanii Elixa

Foto: Manuel Gomes da Costa

Polska modelka, robiąca karierę na światowych wybiegach mody, została twarzą marki Elixa należącej do firmy Apart.

Nowa kampania marki Elixa z udziałem Zuzy Bijoch została zrealizowana w Portugalii. Tłem dla  kolekcji biżuterii i zegarków były nadmorskie plenery oraz nowoczesna architektura. – Kampania doskonale łączy urodę krajobrazu z wdziękiem modelki. Zdjęcia odzwierciedlają designerski, lekko sportowy charakter dodatków Elixa, które na pewno przypadną do gustu kobietom aktywnym, przebojowym, pełnym siły i pasji, ale też lubiącym otaczać się pięknymi akcesoriami – tłumaczą przedstawiciele firmy.

Zuza Bijoch to jedna najbardziej znanych polskich modelek. Brała udział w kampaniach domów mody, takich jak Prada, Louis Vuitton, Yves Saint Laurent, czy Valentino. Wielokrotnie pojawiła się na okładkach czołowych edycji magazynów modowych, m.in. w Vogue, Harper’s Bazaar, Elle.

Foto: Manuel Gomes da Costa, make-up: Sarah Mierau, stylizacja: Agnieszka Ścibior, fryzury: Kacper Rączkowski, modelka: Zuzanna Bijoch, D’VISION Model

Data publikacji: 31.03.2016
Przeczytaj również

Marketing:
Czy Covid-19 stworzył nowy rodzaj konsumentów? [raport]

Jak wynika z badania SAS, okres lockdownu spowodowanego pandemią Covid-19 znacząco wpłynął na nawyki konsumentów i ich relacje z firmami,… więcej »

Marketing:
Marka odzieży męskiej Pako Lorente promuje kolekcję dresów

Pako Lorente, polski brand kojarzony do tej pory z elegancką modą męską, wprowadza linię Casual Club – limitowaną serię… więcej »

Marketing:
Zalando sięgnęło po murale

Od początku września, w centrach wielkich miast: Warszawy, Wrocławia, Gdańska oraz Katowic można podziwiać ekologiczne, wielkoformatowe… więcej »