Zwiększ sprzedaż i zmniejsz koszty dzięki e-commerce B2B

Jak można wykorzystać systemy internetowe w handlu hurtowym i komunikacji z kontrahentami, w jaki sposób zoptymalizować procesy współpracy oraz w jakim kierunku rozwijają się trendy w e-commerce B2B – tego będzie się można dowiedzieć już 19 maja 2016, podczas najbliższej edycji konferencji E-commerce Innovations w Warszawie.

Sprzedaż B2B przez sklep internetowy pozwala na automatyzację procesów ofertowania, windykacji i kontroli dystrybucji, dzięki czemu otrzymujemy korzyści w postaci nie tylko zwiększenia obrotów, ale też oszczędności. Najnowsze trendy w rozwoju rozwiązań w tym zakresie będzie można poznać na konferencji E-commerce Innovations, organizowanej przez firmę Promedia Jerzy Osika, 19 maja 2016 r. w Warszawie. Oprócz uczestnictwa w wykładach, w trakcie imprezy będzie również można porozmawiać ze specjalistami na stoiskach konsultacyjnych.  

Wśród poruszanych zagadnień znajdą się m.in.:

– zwiększenie sprzedaży B2B dzięki platformie e-commerce,

– budowanie lojalności klientów korzystających z komfortu zamówień w trybie 24/7/365

– oszczędności czasu poprzez optymalizację i automatyzację procesów

– obniżenie kosztów pracy związanej z obsługą klienta

– sposoby na zwiększenie kontroli procesów i lepsze zarządzanie informacją

– możliwości udoskonalenia systemu płatności i windykacji

Uczestnicy konferencji:
– firmy, które prowadzą sprzedaż B2B offline i chcą ją zoptymalizować dzięki działaniom online,
– podmioty, które korzystają z systemu e-commerce B2B i chcą go doskonalić,
– sklepy internetowe, które chcą poszerzyć sprzedaż B2C o B2B.

Zdobyta wiedza przyda się przede wszystkim:
– właścicielom, prezesom, dyrektorom sprzedaży i marketingu,
– menedżerom zarządzającym e-commerce,
– osobom odpowiedzialnym za rozwój i integrację sprzedaży online z offline.

Udział w Konferencji dla dwóch przedstawicieli jednej firmy jest bezpłatny.
Należy przesłać wypełniony Formularz zgłoszeniowy mailem na adres
e-commerce@promedia.biz.pl lub faksem na numer 22 559 39 62 do dnia 16.05.2016.
Warunkiem uczestnictwa jest otrzymanie od organizatora potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia. Liczba miejsc jest ograniczona.

Więcej informacji: www.promedia.biz.pl, e-commerce@promedia.biz.pl, tel. 22 559 39 61.

Termin: 19 maja 2016 r., godz. 9.00-16.00

Miejsce: Warszawa, Business Centre Club, Pl. Żelaznej Bramy 10.

ecommerce_logo_630

Data publikacji: 12.05.2016
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Jak zwiększyć sprzedaż, pozbyć się zapasów i obniżyć koszty, mimo pandemii?

Najlepszym sposobem na nowe wyzwania są nowe rozwiązania. W czasie dynamicznych zmian najlepiej radzą sobie Ci, którzy postawili na… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Fashion Business 2021. Jak zwiększyć dochody mimo kryzysu

9 lutego 2021 zapraszamy na szkolenie online „Fashion Business 2021. Jak zwiększyć dochody mimo kryzysu”. Warsztaty poprowadzi Jerzy Osika,… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Trendy w zachowaniach konsumenckich i handlu na 2021 r.

26 listopada warto wziąć udział w szkoleniu online „Retail Trends 2021. Nowe wyzwania. Nowe rozwiązania”. Będzie można zapoznać się z… więcej »

Jedna myśl nt. „Zwiększ sprzedaż i zmniejsz koszty dzięki e-commerce B2B

  1. Pingback: B2B kontra B2C: wyzwania e-commerce w sektorze biznesu | FASHIONBUSINESS.pl

Możliwość komentowania jest wyłączona.