Zwiększ sprzedaż i zmniejsz koszty dzięki e-commerce B2B

Jak można wykorzystać systemy internetowe w handlu hurtowym i komunikacji z kontrahentami, w jaki sposób zoptymalizować procesy współpracy oraz w jakim kierunku rozwijają się trendy w e-commerce B2B – tego będzie się można dowiedzieć już 19 maja 2016, podczas najbliższej edycji konferencji E-commerce Innovations w Warszawie.

Sprzedaż B2B przez sklep internetowy pozwala na automatyzację procesów ofertowania, windykacji i kontroli dystrybucji, dzięki czemu otrzymujemy korzyści w postaci nie tylko zwiększenia obrotów, ale też oszczędności. Najnowsze trendy w rozwoju rozwiązań w tym zakresie będzie można poznać na konferencji E-commerce Innovations, organizowanej przez firmę Promedia Jerzy Osika, 19 maja 2016 r. w Warszawie. Oprócz uczestnictwa w wykładach, w trakcie imprezy będzie również można porozmawiać ze specjalistami na stoiskach konsultacyjnych.  

Wśród poruszanych zagadnień znajdą się m.in.:

– zwiększenie sprzedaży B2B dzięki platformie e-commerce,

– budowanie lojalności klientów korzystających z komfortu zamówień w trybie 24/7/365

– oszczędności czasu poprzez optymalizację i automatyzację procesów

– obniżenie kosztów pracy związanej z obsługą klienta

– sposoby na zwiększenie kontroli procesów i lepsze zarządzanie informacją

– możliwości udoskonalenia systemu płatności i windykacji

Uczestnicy konferencji:
– firmy, które prowadzą sprzedaż B2B offline i chcą ją zoptymalizować dzięki działaniom online,
– podmioty, które korzystają z systemu e-commerce B2B i chcą go doskonalić,
– sklepy internetowe, które chcą poszerzyć sprzedaż B2C o B2B.

Zdobyta wiedza przyda się przede wszystkim:
– właścicielom, prezesom, dyrektorom sprzedaży i marketingu,
– menedżerom zarządzającym e-commerce,
– osobom odpowiedzialnym za rozwój i integrację sprzedaży online z offline.

Udział w Konferencji dla dwóch przedstawicieli jednej firmy jest bezpłatny.
Należy przesłać wypełniony Formularz zgłoszeniowy mailem na adres
e-commerce@promedia.biz.pl lub faksem na numer 22 559 39 62 do dnia 16.05.2016.
Warunkiem uczestnictwa jest otrzymanie od organizatora potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia. Liczba miejsc jest ograniczona.

Więcej informacji: www.promedia.biz.pl, e-commerce@promedia.biz.pl, tel. 22 559 39 61.

Termin: 19 maja 2016 r., godz. 9.00-16.00

Miejsce: Warszawa, Business Centre Club, Pl. Żelaznej Bramy 10.

ecommerce_logo_630

Data publikacji: 12.05.2016
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami w sprzedaży

14 października zapraszamy na szkolenie online, które pomoże Wam w skutecznym radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami w sprzedaży B2B (business… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Jak skorzystać z dofinansowań do szkoleń dla branży mody

Sprawdź, jak możesz uzyskać dofinansowanie na szkolenia realizowane przez firmę Promedia Jerzy Osika:

Już 14-15 września odbędzie się 8. edycja Golden Marketing Conference, na której prelegenci przedstawią trendy w social mediach (Facebook,… więcej »

Jedna myśl nt. „Zwiększ sprzedaż i zmniejsz koszty dzięki e-commerce B2B

  1. Pingback: B2B kontra B2C: wyzwania e-commerce w sektorze biznesu | FASHIONBUSINESS.pl

Możliwość komentowania jest wyłączona.