Jak można wykorzystać systemy internetowe w handlu hurtowym i komunikacji z kontrahentami, w jaki sposób zoptymalizować procesy współpracy oraz w jakim kierunku rozwijają się trendy w e-commerce B2B – tego będzie się można dowiedzieć już 19 maja 2016, podczas najbliższej edycji konferencji E-commerce Innovations w Warszawie.
Sprzedaż B2B przez sklep internetowy pozwala na automatyzację procesów ofertowania, windykacji i kontroli dystrybucji, dzięki czemu otrzymujemy korzyści w postaci nie tylko zwiększenia obrotów, ale też oszczędności. Najnowsze trendy w rozwoju rozwiązań w tym zakresie będzie można poznać na konferencji E-commerce Innovations, organizowanej przez firmę Promedia Jerzy Osika, 19 maja 2016 r. w Warszawie. Oprócz uczestnictwa w wykładach, w trakcie imprezy będzie również można porozmawiać ze specjalistami na stoiskach konsultacyjnych.
Wśród poruszanych zagadnień znajdą się m.in.:
– zwiększenie sprzedaży B2B dzięki platformie e-commerce,
– budowanie lojalności klientów korzystających z komfortu zamówień w trybie 24/7/365
– oszczędności czasu poprzez optymalizację i automatyzację procesów
– obniżenie kosztów pracy związanej z obsługą klienta
– sposoby na zwiększenie kontroli procesów i lepsze zarządzanie informacją
– możliwości udoskonalenia systemu płatności i windykacji
Uczestnicy konferencji:
– firmy, które prowadzą sprzedaż B2B offline i chcą ją zoptymalizować dzięki działaniom online,
– podmioty, które korzystają z systemu e-commerce B2B i chcą go doskonalić,
– sklepy internetowe, które chcą poszerzyć sprzedaż B2C o B2B.
Zdobyta wiedza przyda się przede wszystkim:
– właścicielom, prezesom, dyrektorom sprzedaży i marketingu,
– menedżerom zarządzającym e-commerce,
– osobom odpowiedzialnym za rozwój i integrację sprzedaży online z offline.
Udział w Konferencji dla dwóch przedstawicieli jednej firmy jest bezpłatny.
Należy przesłać wypełniony Formularz zgłoszeniowy mailem na adres
e-commerce@promedia.biz.pl lub faksem na numer 22 559 39 62 do dnia 16.05.2016.
Warunkiem uczestnictwa jest otrzymanie od organizatora potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia. Liczba miejsc jest ograniczona.
Więcej informacji: www.promedia.biz.pl, e-commerce@promedia.biz.pl, tel. 22 559 39 61.
Termin: 19 maja 2016 r., godz. 9.00-16.00
Miejsce: Warszawa, Business Centre Club, Pl. Żelaznej Bramy 10.
Pingback: B2B kontra B2C: wyzwania e-commerce w sektorze biznesu | FASHIONBUSINESS.pl