Ikona lat 80. twarzą Reserved

W ubiegłym roku Kate Moss, teraz Cindy Crawford – polska firma LPP sięgnęła po kolejną sławę modelingu, zatrudniając ją do kampanii swojej flagowej marki Reserved.  Jak tłumaczą przedstawiciele koncernu, wybór rozpoznawalnych twarzy kampanii to element budowania globalnej rozpoznawalności marki Reserved i firmy LPP.

Reserved to najszybciej rozwijająca się marka gdańskiej firmy odzieżowej LPP, w której portfolio znajdują się również tak znane brandy jak Mohito, Cropp, House czy Sinsay. Sklepy flagowej marki znajdują się obecnie w 20 krajach Europy i Bliskiego Wschodu. W 2017 roku salony Reserved miały swój spektakularny debiut na ulicach handlowych dwóch modowych stolic Europy – Berlina i Londynu. W tym roku flagowa marka będzie dostępna na kolejnych zagranicznych rynkach: w Izraelu, Kazachstanie i Słowenii.

–  Jesteśmy dumni, że jako jedyna polska firma odzieżowa, konsekwentnie wzmacniamy swoją obecność na rynku Europy Środkowo-Wschodniej, Europy Zachodniej, Rosji oraz Bliskiego Wschodu – mówi Marek Piechocki, prezes LPP – Międzynarodowa kampania z udziałem Cindy Crawford jest częścią naszej strategii, w której kładziemy nacisk na zwiększenie rozpoznawalności naszej flagowej marki Reserved. Jej produkty cieszą się już dziś uznaniem klientów w Europie i poza jej granicami.

Wielkim wydarzeniem ubiegłego roku było otwarcie sklepu Reserved na Oxford Street w Londynie, któremu towarzyszyła kampania z ikoną mody Kate Moss. Pod koniec roku w świątecznej reklamie marki udział wzięły czołowe top modelki i modele: Irina Shayk, Adwoa Aboah, Jordan Dunn i Jon Kortajarena. Tym razem w promowaniu kolekcji wiosenno–letniej 2018 firma LPP postawiła na ikonę świata modelingu – Cindy Crawford.

–  Wybór top modelki na nową twarz marki to nie przypadek. Koncept kampanii  nawiązuje do estetyki lat 80., czyli okresu, w którym kariera Crawford nabierała największego tempa. Ona sama zaś awansowała na ikonę amerykańskiej mody. W najnowszej kampanii nostalgicznie wracamy do czasów „power woman” i lat 80. Ich kwintesencją w modzie jest niepodważalnie Cindy Crawford. Gwiazda w wiosennej kampanii  Reserved  utożsamia zmysłowość i kobiecość przekornie podkreślone poprzez zdrowy dystans do siebie. Kampania „I Love you Cindy” będzie mieć nieco żartobliwy wydźwięk tak, by poruszając się w świecie mody i galopujących trendów estetycznych nie zapominać, iż egzystujemy w świecie popkulturowej zabawy – mówi Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved.

Kampania „I LOVE YOU CINDY” z Cindy Crawford w roli głównej, to nawiązanie do złotej ery boomboxów, lakierów do włosów i słynnych telefonów ‘’cegieł’’. Przeniesie ona wszystkich na słoneczne, amerykańskie przedmieścia z lat 80. ubiegłego wieku. Bohaterami wideo „I love you Cindy”, poza pierwszoplanową Cindy Crawford, będą również Dacre Montgomery – bohater serialu Stranger Things oraz Eric Roberts – brat aktorki Julie Roberts. Start kampanii zaplanowany jest na 15 marca br. Materiały z kampanii będzie można śledzić pod oficjalnym tagiem # iLoveYouCindy.

Data publikacji: 9.03.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]

Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »