Project Fashion w kolejnej odsłonie

Wieczorem 14 października 2017 r. w Centrum Kultury Agora we Wrocławiu odbył się pokaz mody będący częścią wydarzenia Project Fashion. Zaprezentowano kolekcje trzech projektantów: Tomasza Armady, Judyty Rybki oraz Małgorzaty Popardy. Organizatorem eventu była Agencja Spot Management.

Project Fashion to wydarzenie składające się z dwóch części. Pierwsza z nich to pokaz mody skierowany do wyselekcjonowanej grupy odbiorców, a druga – warsztaty oraz konferencje dotyczące rynku modowego. Celem Project Fashion jest popularyzacja współczesnej mody wśród mieszkańców Wrocławia, a także ukazanie, że branża fashion to dziedzina życia i biznes, który wymaga profesjonalnej wiedzy. Organizatorkami wydarzenia są: Joanna Głowacka, Anna Piotrowicz i Joanna Karyś.

14 października 2017 r. miała miejsca druga edycja Project Fashion. O godzinie 20.00 rozpoczął się pokaz mody. Na wybiegu zostało zaprezentowanych ponad 30 kreacji, w których pokazały się modelki z wrocławskiej agencji Spot Management. Makijaże przygotowały wizażystki ze Szkoły Artystycznej ALA, a za fryzury odpowiedzialny był salon fryzjerski BOŁDA. Dodatkowo, podczas pokazu, modelki zaprezentowały okulary pochodzące z butiku ZUNA Eyewear Concept Store & Gallery. Wystrój sali zapewniło Ganc Art Studio, a wydarzenie poprowadził Michał Pakosz.

Pokaz rozpoczął się od przedstawienia projektów Tomasza Armady. Tomasz zajmuje się rysunkiem, drukiem, projektowaniem ubiorów. Projektant eksperymentuje z formą i konstrukcją ubioru, tworząc w ten sposób niepowtarzalne kreacje przykuwające szczególną uwagę. Unikatowe ubrania Tomasz wykonuje własnoręcznie i uzupełnia je o autorskie ilustracje przenoszone różnymi metodami na powierzchnię tkanin.

Następne w kolejce były projekty Judyty Rybki. Judyta zaczynała od prowadzenia bloga o modzie, obecnie sama projektuje i sprzedaje swoje sukienki klientkom indywidualnym. Są to zarówno suknie ślubne, ale także eleganckie, wieczorowe i koktajlowe sukienki. Projektantka proponuje swoim klientkom kobiece rozwiązania – kuszące, podkreślające sylwetkę. Nie boi się nieoczywistych zestawień, które jednak ciągle pozostają spójne.

Na zakończenie pokazu zaprezentowano wyjątkowe ubrania autorstwa Małgorzaty Popardy w kolekcji „Add This Meadow” z projektu o nazwie „Add This Story”. Artystka bawi się kolorem oraz strukturą materiału, a jej ubrania charakteryzują się ciekawymi grafikami i ręcznie naszywanymi aplikacjami. Kolekcja przygotowana przez autorkę jest efektem jej twórczej pracy nad printem i tkaniną, która to twórczość do niedawna dotyczyła głównie wnętrz. Poparda przygotowuje tapety, tkaniny obiciowe, artystyczne grafiki na autach.

Dla zaproszonych gości czekało wiele atrakcji – od poczęstunku, drinków Martini, po występ taneczny Pauliny Karkosik i Tomasza Niedzielskiego ze Szkoły Tańca „TEMPO” Ireneusza Mleczki. Przed wejściem do budynku dystrybutor samochodów marek Lexus i Toyota zaprezentował trzy modele samochodów, które goście pokazu mogli obejrzeć. Były to: Toyota C-HR HSD, Toyota RAV4 HSD oraz Lexus GS450h.

Odbyła się także loteria, podczas której można było wygrać nagrody w postaci zestawów od marki kosmetyków naturalnych Sylveco, vouchery na zabiegi w salonie Esteem Beauty, zestawy kolorowych kosmetyków marki Mi-re ufundowane przez butik kosmetyczny WOW Cosme, upominki od największej wyszukiwarki modowej w Polsce DOMODI, zestawy książek o Vivienne Westwood oraz Jerzym Antkowiaku ufundowane przez wydawnictwo Bukowy Las, a także zestawy kosmetyków marki Golden Rose.

Po raz pierwszy organizatorzy Project Fashion zdecydowali się wręczyć nagrodę, którą była statuetka – bryła szkła z płaskorzeźbą tańczącej kobiety wykonana przez wrocławskiego artysty Grzegorza Staniszewskiego. Statuetkę otrzymała makijażystka Anja Piotrowska, ceniona w Polsce i na świecie. Nagroda została wręczona przez właścicielkę agencji Spot Management Joannę Głowacką oraz redaktor naczelną magazyny Glasses Project Żanetę Dziudzik.

Partnerami wydarzenia byli: Dolnośląska Szkoła Wyższa, marka kosmetyków naturalnych Sylveco, Biolaven, Vianek, ZUNA Eyewear Concept Store & Gallery, Martini, salon Esteem Beauty, wyszukiwarka modowa DOMODI, salon z kosmetykami koreańskimi WOW COSME, Sklep Plastyczny Storm, wydawnictwo Bukowy Las, marka kosmetyczna Golden Rose, platforma e-commerce i multichannel SHOPLO, Klub Antidotum, Ganc Art Studio, salon fryzjerki BOŁDA, Szkoły Artystyczne ALA, Deichmann, Toyota Centrum Wrocław, ArtGraf Cars, SCE: studio catch emotion oraz Polish Forest Studio.

Zdjęcia wykonały Wiktoria Mikoda oraz Justyna Banaszek.

Już 18 listopada 2017 r. odbędą się warsztaty z cyklu Project Fashion.

Więcej informacji na:
Fanpage: facebook.com/projectfashionday/

Data publikacji: 24.10.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]

Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »