Biznes mody oczami Hilfigera

Tommy Hilfiger

Na polskim rynku, nakładem Wydawnictwa Dolnośląskiego, pojawiła się autobiografia Tommiego Hilfigera „Amerykański marzyciel. Mój świat mody i biznesu.” 

To zarówno historia człowieka, który dzięki ogromnej determinacji spełnił swoje marzenia, jak i świetna ilustracja kulisów funkcjonowania biznesu mody. Śledząc losy projektanta poznajemy jednocześnie zasady działania handlu, produkcji odzieży, czy wreszcie mechanizmy finansowania przedsiębiorstw, dzięki którym mała firma modowa może stać się wielkim koncernem.

Tommy Hilfiger, na przykładzie swoich błędów, pokazuje nam też pułapki branży mody, które mogą pogrzebać świetnie prosperujące przedsiębiorstwo – poczynając od przeinwestowania, po rozmycie marki. Znajdziemy tu również sporo praktycznych informacji, na przykład opis struktury kolekcji z proporcjami między liną bazową a sezonowymi, czy zasady zarządzania sourcingiem. To także znakomity poradnik kreowania marki. Książka napisana jest w bardzo wciągający sposób, z dystansem i szczerością, dzięki czemu czyta się ją z dużą przyjemnością. To świetna lektura dla każdego zainteresowanego biznesem mody.

EF

Więcej w sklepie internetowym wydawnictwa:
https://publicat.pl/wydawnictwo-dolnoslaskie/oferta/literatura-faktu/amerykanski-marzyciel-moj-swiat-mody-i-biznesu

Data publikacji: 9.11.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
W październikowym „Vogue Polska”
Polonia z Chicago, modelki Mody Polskiej i projektant legendarnej marki Jerzy Antkowiak – to tylko niektóre z tematów, które znajdziemy na łamach nowego numeru magazynu.… więcej »
Aktualności:
Święto Techniki w Strimie
4 i 5 października Strima zaprasza na 12. Święto Techniki. Podczas imprezy w Swadzimiu pod Poznaniem będzie można m.in. wypróbować nitkę z XIX wieku, zapoznać się z… więcej »
Aktualności:
Warszawskie Domy Centrum w nowych rękach
Centrum handlowe Wars Sawa Junior zmieniło właściciela. Kompleks przy Marszałkowskiej kupiła spółka Atrium za 301,5 mln euro.… więcej »