Biznes mody oczami Hilfigera

Tommy Hilfiger

Na polskim rynku, nakładem Wydawnictwa Dolnośląskiego, pojawiła się autobiografia Tommiego Hilfigera „Amerykański marzyciel. Mój świat mody i biznesu.” 

To zarówno historia człowieka, który dzięki ogromnej determinacji spełnił swoje marzenia, jak i świetna ilustracja kulisów funkcjonowania biznesu mody. Śledząc losy projektanta poznajemy jednocześnie zasady działania handlu, produkcji odzieży, czy wreszcie mechanizmy finansowania przedsiębiorstw, dzięki którym mała firma modowa może stać się wielkim koncernem.

Tommy Hilfiger, na przykładzie swoich błędów, pokazuje nam też pułapki branży mody, które mogą pogrzebać świetnie prosperujące przedsiębiorstwo – poczynając od przeinwestowania, po rozmycie marki. Znajdziemy tu również sporo praktycznych informacji, na przykład opis struktury kolekcji z proporcjami między liną bazową a sezonowymi, czy zasady zarządzania sourcingiem. To także znakomity poradnik kreowania marki. Książka napisana jest w bardzo wciągający sposób, z dystansem i szczerością, dzięki czemu czyta się ją z dużą przyjemnością. To świetna lektura dla każdego zainteresowanego biznesem mody.

EF

Więcej w sklepie internetowym wydawnictwa:
https://publicat.pl/wydawnictwo-dolnoslaskie/oferta/literatura-faktu/amerykanski-marzyciel-moj-swiat-mody-i-biznesu

Data publikacji: 9.11.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Eksperci sprzedaży wielokanałowej na Retail Marketing Forum
Retail Marketing Forum to coroczne, bezpłatne wydarzenie dla handlowców z wszystkich branż, poświęcone marketingowi i sprzedaży w handlu detalicznym. Tegoroczna, 11. edycja… więcej »
Aktualności:
Bukowianka nagrodzona Złotą Pętelką
12 grudnia 2017, podczas Świątecznej Gali Mody w Poznaniu, Polska Akademia Mody wręczyła nagrody firmom i projektantom z branży… więcej »
Aktualności:
Public relations praktycznie
Profesjonalny i skuteczny PR to podstawa w działaniach marketingowych każdej firmy z branży mody. Ci, którzy chcieliby poszerzyć swoją wiedzę z tego zakresu powinni… więcej »