Gala Bra Day

ff

Za nami już 4. odsłona gali Bra Day, Breast Reconstruction Awareness Day, wyjątkowego pokazu mody, którego gwiazdami są Amazonki. Celem przedsięwzięcia jest zwiększenie świadomości profilaktyki zdrowotnej i, co najistotniejsze, promowanie zabiegów rekonstrukcji piersi po mastektomii. Zwieńczeniem gali było wręczenie statuetki i nagrody honorowej Kapituły wydarzenia zespołowi Blue Cafe, który przyczynił się do promocji idei przyświecających Bra Day.

Tegoroczna edycja Bra Day 2017, tradycyjnie już odbyła się w przestrzeniach Centrum Promocji Mody. Wydarzenie organizowane jest wspólnie przez łódzką ASP, Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi.

Głównymi bohaterkami pokazu były wyjątkowe kobiety po zabiegu mastektomii, które wystąpiły jako modelki i zaprezentowały się w kolekcjach wiodących polskich marek modowych, jak Moove, Viola Piekut i MMC

Co więcej, oprócz udziału w gali, pacjentki Szpitala im. M. Kopernika wzięły udział w sesji zdjęciowej, podczas której wcieliły się w rolę legendarnych bohaterek filmowych. Efekty sesji można zobaczyć na plakatach kinowych w Centrum Promocji Mody.

Łódź jest jedynym miastem, obchodzącym Breast Reconstruction Awareness Day w Polsce. Poprzez BRA DAY uświadamiamy Polkom, że każda kobieta, która staje w obliczu choroby nowotworowej i mastektomii, ma prawo do refundowanego przez NFZ zabiegu rekonstrukcji piersi. Formuła naszych obchodów tego ważnego dnia pozwala uczestniczkom poczuć się pewnymi siebie, docenionymi, a przede wszystkim pięknymi. Historie trzydziestu siedmiu wspaniałych kobiet, które pokonały raka piersi, udowadniają, że odtworzenie piersi to bardzo istotna część terapii onkologicznej – mówi Magdalena Janus-Hibner, Pełnomocnik Dyrektora ds. Realizacji Projektów.

Ważnym punktem gali były również licytacje, dochód z których przeznaczony zostanie na działalność edukacyjną na rzecz rozwoju rekonstrukcji piersi. Tegoroczne aukcje cieszyły się olbrzymim powodzeniem.

Ponadto, jak co oku, Wojewódzkie Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi zorganizowało w ramach BRA DAY badania profilaktyczne i aktywności związane z edukacją prozdrowotną oraz bezpłatne badania piersi.

Data publikacji: 3.11.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Recenzja książki „Marka firmy – Twoja marka”
Marka firmy to suma marek każdej z osób, które ją tworzą – zauważa autor książki, Zenon Żurek, właściciel firmy Partner, która od lat odnosi sukcesy na… więcej »
Aktualności:
Kolor roku 2019 wybrany
Instytut Pantone ogłosił, iż kolorem roku 2019 będzie 16-1546 Living Coral – koralowy odcień pełen życia i energii, ale jednocześnie… więcej »
Aktualności:
Chanel rezygnuje z futer i egzotycznych skór
Dom mody Chanel ogłosił, że nie będzie wykorzystywał w swoich kolekcjach skór zwierząt egzotycznych (krokodyli, jaszczurek, węży oraz płaszczek). Chanel rezygnuje też z… więcej »