Nowa platforma Fashion Snoops

fot.: http://www.fashionsnoops.com/ fot.: http://www.fashionsnoops.com/

Agencja trendów Fashion Snoops z Nowego Jorku uruchomiła nową, opartą na chmurze platformę FS White Space, która umożliwia projektantom jeszcze szybszy i sprawniejszy dostęp do najnowszych światowych trendów.

Jak uzyskać dostęp? Informacje poniżej.

Fashion Snoops to światowa agencja, której badania trendów od 17 lat przyczyniają się do twórczego rozwoju branży mody, akcesoriów, wyposażenia wnętrz, kosmetycznej  i innych sektorów dóbr konsumenckich. Łącząc wiedzę z technologią, FS White Space oferuje zespołom kreatywnym jedno miejsce, w którym mogą się inspirować, tworzyć, doskonalić, organizować, dyskutować i dzielić swoimi koncepcjami.

„Trendy ewoluują teraz szybciej niż kiedyś i mogą wywodzić się zewsząd. Jednocześnie cykle projektowe ulegają skróceniu i wymagają większych nakładów. Nadążanie za tym nowym i dynamicznym procesem wymaga nowego poziomu wsparcia. Właśnie dlatego stworzyliśmy platformę FS White Space, aby dać zespołom kreatywnym narzędzia, których potrzebują, aby uporządkować swoją kreatywność, jednocześnie nie rezygnując z rozwoju twórczego chaosu” – zauważa Lilly Berelovich, prezes i dyrektor kreatywna Fashion Snoops.

Nowa platforma to przede wszystkim baza informacji i dostęp do fachowej wiedzy uznanych ekspertów w swoich kategoriach. Zespół specjalistów zbiera i opracowuje dane z tysięcy źródeł, w tym z social mediów, targów branżowych, pokazów, jak również pozyskuje inspiracje od trendsetterów i influencerów z całego świata. Dodatkowo, praca w chmurze daje możliwość współpracy dużym zespołom, które mogą teraz udostępniać swoim członkom pomysły, palety kolorów, inspiracje zaczerpnięte z platformy, a następnie wspólnie podejmować decyzje o kierunku rozwoju kolekcji.

Aby zobaczyć jak to działa pobierz demo lub skontaktuj się z jedynym przedstawicielem Fashion Snoops w Polsce:
tel: 22 243 45 33
e-mail: biuro@promedia.biz.pl

Data publikacji: 19.07.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Raport Global Retail Ranking 2018 już dostępny
16 października 2018 r. w Londynie odbyła się globalna premiera raportu Global Retail Ranking 2018 autorstwa międzynarodowego stowarzyszenia UXalliance. Publikacja jest… więcej »
Aktualności:
Nowy wymiar marketingu
Dużo cennej wiedzy oraz praktycznych wskazówek, dotyczących m.in. skutecznego wykorzystania marketingu do budowy przewagi konkurencyjnej firmy, będzie można zdobyć już 14… więcej »
Aktualności:
Marki mody wspierają się w Łodzi
22 września w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi można było obejrzeć pokazy kolekcji firm i projektantów biorących udział w drugiej edycji projektu „Marka Wspiera… więcej »