Nowa platforma Fashion Snoops

fot.: http://www.fashionsnoops.com/ fot.: http://www.fashionsnoops.com/

Agencja trendów Fashion Snoops z Nowego Jorku uruchomiła nową, opartą na chmurze platformę FS White Space, która umożliwia projektantom jeszcze szybszy i sprawniejszy dostęp do najnowszych światowych trendów.

Jak uzyskać dostęp? Informacje poniżej.

Fashion Snoops to światowa agencja, której badania trendów od 17 lat przyczyniają się do twórczego rozwoju branży mody, akcesoriów, wyposażenia wnętrz, kosmetycznej  i innych sektorów dóbr konsumenckich. Łącząc wiedzę z technologią, FS White Space oferuje zespołom kreatywnym jedno miejsce, w którym mogą się inspirować, tworzyć, doskonalić, organizować, dyskutować i dzielić swoimi koncepcjami.

„Trendy ewoluują teraz szybciej niż kiedyś i mogą wywodzić się zewsząd. Jednocześnie cykle projektowe ulegają skróceniu i wymagają większych nakładów. Nadążanie za tym nowym i dynamicznym procesem wymaga nowego poziomu wsparcia. Właśnie dlatego stworzyliśmy platformę FS White Space, aby dać zespołom kreatywnym narzędzia, których potrzebują, aby uporządkować swoją kreatywność, jednocześnie nie rezygnując z rozwoju twórczego chaosu” – zauważa Lilly Berelovich, prezes i dyrektor kreatywna Fashion Snoops.

Nowa platforma to przede wszystkim baza informacji i dostęp do fachowej wiedzy uznanych ekspertów w swoich kategoriach. Zespół specjalistów zbiera i opracowuje dane z tysięcy źródeł, w tym z social mediów, targów branżowych, pokazów, jak również pozyskuje inspiracje od trendsetterów i influencerów z całego świata. Dodatkowo, praca w chmurze daje możliwość współpracy dużym zespołom, które mogą teraz udostępniać swoim członkom pomysły, palety kolorów, inspiracje zaczerpnięte z platformy, a następnie wspólnie podejmować decyzje o kierunku rozwoju kolekcji.

Aby zobaczyć jak to działa pobierz demo lub skontaktuj się z jedynym przedstawicielem Fashion Snoops w Polsce:
tel: 22 243 45 33
e-mail: biuro@promedia.biz.pl

Data publikacji: 19.07.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Expo Marketing 2017: Stoisko targowe, które więcej sprzedaje
12 października 2017 w Warszawie odbyła się druga edycja szkolenia Expo Marketing. Uczestnicy mogli poznać najnowsze i najskuteczniejsze narzędzia marketingu wystawienniczego… więcej »
Aktualności:
Łódź Young Fashion już za tydzień
10 partnerów instytucjonalnych, liczne warsztaty, wykłady, wydarzenia specjalne w trakcie 4 dni poświęconych modzie, 3 konkursy dla projektantów, 20 metrowy wybieg oraz 30… więcej »
Aktualności:
Nowe centrum wyprzedażowe w Krakowie
W stolicy Małopolski ma powstać Fashion Outlet Kraków. Oddanie obiektu zaplanowane jest na wiosnę 2019 roku. Na 32 000 mkw. powierzchni ma być zlokalizowanych blisko 100… więcej »