Pierwszy w Polsce Intersport 2.0 w Galerii Krakowskiej

fot. serwis prasowy fot. serwis prasowy

Sieć Intersport Polska uruchomiła nową odsłonę sklepu w Galerii Krakowskiej i zaprosiła klientów do nowego świata Intersport 2.0. To pierwszy w Polsce salon zbudowany w oparciu o technologię przyszłości według nowej koncepcji grupy Intersport.

Koncepcja sklepów Intersport 2.0 ma wprowadzać klienta do nowego świata i budować markę jutra, z którą klienci będą chcieli spędzać czas. 14 marca br. miała miejsce oficjalna odsłona sklepu Intersport 2.0 w Galerii Krakowskiej z udziałem grona przedstawicieli największych marek sportowych na świecie. – Galeria Krakowska to największy obiekt handlowy w centrum Krakowa. Bardzo się cieszę, że pierwszy salon Intersport w koncepcie 2.0 w Polsce został otwarty właśnie tutaj. Przebudowa sklepu i wprowadzenie do niego nowych technologii wpisuje się w strategię działań i rozwoju naszej galerii. Jestem pewien, że klienci docenią zmiany i będą odwiedzać salon równie chętnie, jak dotychczas – mówi Jarosław Szymczak, dyrektor Galerii Krakowskiej. Projekt uruchomienia pierwszego w Polsce sklepu Intersport 2.0 został zrealizowany w bardzo krótkim czasie we współpracy z zespołem Intersport International Corp. oraz Nike Europe.

– Uruchamiając sklep Intersport 2.0 marka projektuje Intersport jutra: inspiruje klienta  poprzez spersonalizowane oferty i produkty, fascynuje przez futurystyczne stacje testowe i interaktywne wyświetlacze dotykowe oraz angażuje poprzez omnichannel marketing. Intersport 2.0 – to nowoczesny sklep z niepowtarzalnym klimatem i oświetleniem, podzielony na strefy Women, Men i Young Athlets w przyjaznej dla klienta nawigacji – mówi Piotr Mierzwa, dyrektor ds. rozwoju Intersport Polska S.A. i jednocześnie koordynator projektu Intersport 2.0.

– Klienci stawiają przed nami bardzo wysokie oczekiwania. Transakcje muszą być natychmiastowe. Usługi i porady muszą być intuicyjne i spersonalizowane. Czas jest towarem – szybciej jest lepiej i wszystko musi być wygodne  z punktu widzenia konsumenta – dodaje Artur Mikołajko, prezes zarządu Intersport Polska S.A.

IIC Intersport International wprowadził w 2017 r. nową globalną strategię, tj. koncepcję sklepu detalicznego Intersport 2.0, która ma być bardziej skoncentrowana na konsumentach i prowadzić model biznesowy Omni-Channel Retailing.  Obecnie w Polsce funkcjonuje 29 sklepów Intersport. Salon w Galerii Krakowskiej po przebudowie jest pierwszym w Polsce sklepem zaprojektowanym w myśl koncepcji Intersport 2.0.

Data publikacji: 22.03.2019
Przeczytaj również

Aktualności:
Inquiry wyłącznym partnerem firmy YouGov na polskim rynku
Agencja badań rynku Inquiry nawiązała współpracę z firmą YouGov, wiodącym dostawcą usług analitycznych na świecie. Jednym z kluczowych założeń podpisanego kontraktu… więcej »
Aktualności:
Przewodnik po modzie współczesnej. Dlaczego w takim stroju można się pokazać?
Wydawnictwo Arkady wypuściło kolejną pozycję dla miłośników mody. Przewodnik Marnie Fogg prezentuje przegląd najbardziej zdumiewających kreacji oraz w lekki i bardzo… więcej »
Aktualności:
Charlotte Gainsbourg w obiektywie Juergena Tellera na okładce Vogue Polska
Niemiecki fotograf powraca na łamy magazynu po historycznej okładce pierwszego wydania polskiej edycji „Vogue’a”. Tym razem 47-letnią Gainsburg, piosenkarkę, aktorkę i… więcej »