Recenzja książki „Marka firmy – Twoja marka”

Okładka Marka firmy-twoja marka

Marka firmy to suma marek każdej z osób, które ją tworzą – zauważa autor książki, Zenon Żurek, właściciel firmy Partner, która od lat odnosi sukcesy na międzynarodowych rynkach.

Książka, wydana przez Media-Expo Wawrzyniec Wierzejewski, motywuje do zadania sobie pytania, jaką jestem marką dla osób, na których nam zależy. Pomaga też w znalezieniu skutecznych sposobów na tworzenie własnej, silnej marki osobistej.  Podkreśla moc budowania marki na wartościach, unikając pokusy koncentracji na sztuce autopromocji, kojarzonej często nadmiernie z personal brandingiem.  Autor zwraca również uwagę na ważne dziś w Polsce zagadnienie, jakim jest kreowanie marki w firmach rodzinnych. Dzieli się swoimi praktycznymi doświadczeniami, by w tworzeniu silnej marki pomóc każdemu w firmie, począwszy od jej właścicieli, przez kadrę zarządzającą po pracowników każdej specjalizacji. Książka napisana jest przez praktyka dla praktyków i zainteresuje wszystkich, którzy przez swoją osobistą markę chcą tworzyć sukces marki firmy, dla której pracują.

Data publikacji: 13.12.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
Jakich projektantów zobaczymy na Overview?
Znamy już projektantów i marki, które zaprezentują się podczas pierwszej edycji Overview 30 marca 2019 r. w Warszawie. W tym dniu Dom Handlowy Mysia 3 zamieni się w miejsce… więcej »
Aktualności:
Ellen von Unwerth autorką kwietniowej okładki Vogue Polska
W świecie fotografii jest prawdziwą ikoną. Ellen von Unwerth sfotografowała polskie top modelki Kasię Struss i Olę Rudnicką w sesji okładkowej najnowszego numeru Vogue… więcej »
Aktualności:
Szybka ścieżka – szansa na rozwój w 2019 roku
Czynnik wyznaczający siłę danego przedsiębiorstwa to jego potencjał do innowacyjności. Dlatego też coraz więcej firm z branży odzieżowej i tekstylnej opiera swoją… więcej »