Recenzja książki „Marka firmy – Twoja marka”

Okładka Marka firmy-twoja marka

Marka firmy to suma marek każdej z osób, które ją tworzą – zauważa autor książki, Zenon Żurek, właściciel firmy Partner, która od lat odnosi sukcesy na międzynarodowych rynkach.

Książka, wydana przez Media-Expo Wawrzyniec Wierzejewski, motywuje do zadania sobie pytania, jaką jestem marką dla osób, na których nam zależy. Pomaga też w znalezieniu skutecznych sposobów na tworzenie własnej, silnej marki osobistej.  Podkreśla moc budowania marki na wartościach, unikając pokusy koncentracji na sztuce autopromocji, kojarzonej często nadmiernie z personal brandingiem.  Autor zwraca również uwagę na ważne dziś w Polsce zagadnienie, jakim jest kreowanie marki w firmach rodzinnych. Dzieli się swoimi praktycznymi doświadczeniami, by w tworzeniu silnej marki pomóc każdemu w firmie, począwszy od jej właścicieli, przez kadrę zarządzającą po pracowników każdej specjalizacji. Książka napisana jest przez praktyka dla praktyków i zainteresuje wszystkich, którzy przez swoją osobistą markę chcą tworzyć sukces marki firmy, dla której pracują.

Data publikacji: 13.12.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
Sektorowa Rada ds. Kompetencji Moda i Innowacyjne Tekstylia zaprasza do udziału w jej pracach przedsiębiorców i jednostki edukacyjne
Sektorowa Rada ds. Kompetencji Moda i Innowacyjne Tekstylia powstała w październiku 2016 roku jako inicjatywa wypływająca z potrzeb branży polegających na dostosowaniu… więcej »
Aktualności:
Nowy numer „Vogue Polska”: Nicole Kidman, Joanna Rajkowska, Valentino
Śródziemnomorskie słońce, przejrzysta woda, wakacyjny luz. Sesja okładkowa podwójnego wydania „Vogue Polska” powstała na Ibizie. Przed obiektywem Chrisa Collsa… więcej »
Aktualności:
Zmiana zarządu w Izbie Bawełny w Gdyni
24 maja 2019 roku w Domu Bawełny w Gdyni odbyło się 78. Zwyczajne Sprawozdawczo-Wyborcze Walne Zgromadzenie Członków Izby Bawełny w Gdyni. Walne zgromadzenie zatwierdziło… więcej »