Recenzja książki „Marka firmy – Twoja marka”

Okładka Marka firmy-twoja marka

Marka firmy to suma marek każdej z osób, które ją tworzą – zauważa autor książki, Zenon Żurek, właściciel firmy Partner, która od lat odnosi sukcesy na międzynarodowych rynkach.

Książka, wydana przez Media-Expo Wawrzyniec Wierzejewski, motywuje do zadania sobie pytania, jaką jestem marką dla osób, na których nam zależy. Pomaga też w znalezieniu skutecznych sposobów na tworzenie własnej, silnej marki osobistej.  Podkreśla moc budowania marki na wartościach, unikając pokusy koncentracji na sztuce autopromocji, kojarzonej często nadmiernie z personal brandingiem.  Autor zwraca również uwagę na ważne dziś w Polsce zagadnienie, jakim jest kreowanie marki w firmach rodzinnych. Dzieli się swoimi praktycznymi doświadczeniami, by w tworzeniu silnej marki pomóc każdemu w firmie, począwszy od jej właścicieli, przez kadrę zarządzającą po pracowników każdej specjalizacji. Książka napisana jest przez praktyka dla praktyków i zainteresuje wszystkich, którzy przez swoją osobistą markę chcą tworzyć sukces marki firmy, dla której pracują.

Data publikacji: 13.12.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
Kolekcja Camel Active na jesień-zimę 2019/2020
Marka odzieży męskiej i damskiej Camel Active zaprasza do obejrzenia nowej kolekcji "+Life Explorer" na targach Panorama oraz w showroomie w Düsseldorfie. Sprawdźcie, gdzie… więcej »
Aktualności:
Chanel rezygnuje z futer i egzotycznych skór
Dom mody Chanel ogłosił, że nie będzie wykorzystywał w swoich kolekcjach skór zwierząt egzotycznych (krokodyli, jaszczurek, węży oraz płaszczek). Chanel rezygnuje też z… więcej »
Aktualności:
Libero - nowy kompleks handlowo-rozrywkowy na Śląsku
15 listopada Echo Investment otworzyło nowy kompleks handlowo-rozrywkowy Libero w Katowicach. Budynek ma blisko 45 tys. mkw. powierzchni, na której znalazło się ponad 150… więcej »