Zapraszamy na szkolenia dla uczestników targów Rema Days w Warszawie, które odbędą się 5 lutego 2015r. w godzinach od 10.00 do 17.00., w sali konferencyjnej nr D w pawilonie nr . 4.
Szkolenia adresowane są do osób chcących podnosić efektywność działań marketingowych (zarówno online jak i offline), jak też do tych, którzy chcą zwiększyć skuteczność komunikacji sprzedażowej.
Agenda:
Godz. 10.00 – 12.00 „Poznaj tajemnice ludzkiego umysłu, by zwiększyć sprzedaż”
Dzięki temu szkoleniu:
• Dowiesz się, jak sprzedawać bez słów, optymalizując komunikację wizualną
• Poznasz sekrety neurolingwistyki, by wykorzystać siłę słowa w sprzedaży
• Zastosujesz wiedzę z badań neuromarketingowych, by skuteczniej wpływać na decyzje klientów przez profesjonalne reklamy i oferty handlowe
Godz. 12.30 – 14.30 „Jak dopasować komunikację marketingową do zmieniających się potrzeb klientów?”
Podczas szkolenia dowiesz się:
• Jak zmienia się styl życia i potrzeby klientów
• Z jakimi trendami marketingowymi należy się zmierzyć w najbliższej przyszłości
• W jaki sposób dostosować działania marketingowe i sprzedażowe do nowych oczekiwań konsumentów
Godz. 15.00 – 17.00 „Jak wykorzystać emocje, by odnieść sukces w biznesie?”
To szkolenie pomoże ci odpowiedzieć na pytania:
• Jak uczucia pomogą ci wpływać na zachowania klientów?
• W jaki sposób poprzez emocje kreować markę?
• Co pomoże ci zbudować pozytywne i trwałe relacje z klientami?
Szkolenia poprowadzi Jerzy Osika, prezes firmy Promedia
Udział jednej osoby w jednym ze szkoleń to kwota 120 zł brutto (w tym 23% VAT), w dwóch 199 zł brutto, a w trzech 299 zł brutto. Zapraszamy!
Kontakt: Adam Łańcow, a.lancow@promedia.biz.pl, tel. 22 5593980.
Do pobrania: Folmularz Zgłoszeniowy