Targi ReDI. Kierunek – efektywność

redi_2017_day_2_00411

Rok 2017 upłynął w sektorze real estate pod znakiem wzrostów. 2018 przynosi wyzwania. Rynek nieruchomości komercyjnych jest dynamiczny, a w nadążaniu za zmianami pomaga wiedza na temat tego, co dzieje się w branży, śledzenie trendów oraz udział w spotkaniach merytoryczno-biznesowych. Targi ReDI, łącząc działania edukacyjne i sprzedażowe, stanowią jedno z ciekawszych wydarzeń branżowych.

Ubiegły rok pokazał, że biznes nieruchomości komercyjnych wciąż się rozwija. W 2017 r. większość przedsiębiorstw z tego sektora odnotowała wzrosty obrotów, zwiększyła liczbę pracowników i zaobserwowała większą odwiedzalność obiektów. Pojawiło się także 13 nowych centrów handlowych, wśród których przeważały duże kompleksy o powierzchni ponad 40 tys. mkw. Największe powstały w Warszawie, Wrocławiu, Lublinie i w Krakowie. Postęp widać nie tylko w sprzedaży stacjonarnej, ale również internetowej. Polski e-commerce jest jednym z najszybciej rozwijających się w Europie. Z perspektywy sieci handlowych koniecznością stają się aplikacje mobilne z rozbudowanymi funkcjami zakupowymi i płatniczymi dla klientów. Rok 2018 przynosi zmiany i wyzwania. Niewątpliwie najważniejszym z nich jest wprowadzenie przepisów ograniczających handel w niedziele.

Te wszystkie ważne dla branży kwestie znajdą swoje miejsce na Targach ReDI CEE Trade Fair for Retail Investment, odbywających się 6-7 czerwca 2018 r. w Centrum Praskim Koneser, których organizatorem jest Polska Rada Centrów Handlowych.

W ciągu pięciu lat od pierwszej edycji Targów formuła wydarzenia ewoluowała zgodnie z bieżącymi potrzebami uczestników, wystawców i rynku. Niezmiennie ReDI pozostaje miejscem spotkań przedstawicieli miast, deweloperów, zarządców, inwestorów oraz sieci handlowych działających i rozwijających się na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. W 2017 r. udział w targach wzięło 350 przedstawicieli sieci handlowych oraz ponad 50 wystawców, którzy zaprezentowali 120 centrów handlowych z Polski i innych krajów CEE. Motywem przewodnim tegorocznej edycji Targów ReDI jest efektywność – zarówno biznesu, jak i spotkań. Wiedzę merytoryczną będziemy przekazywać w kilku tematycznych strefach, żeby jeszcze skuteczniej dotrzeć do zainteresowanych konkretnymi obszarami – mówi Radosław Knap, Dyrektor Generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Skuteczność w działaniu

Efektywność to kluczowa kwestia, która będzie omawiana również na odbywającym się po raz pierwszy Kongresie Dyrektorów Centrów Handlowych. – Zarządzający obiektami handlowymi codziennie podejmują strategiczne z punktu widzenia firmy decyzje. Pokazujemy raporty zarządcze, które w rozsądny sposób wymiarują dane kluczowe dla funkcjonowania przedsiębiorstwa, np. Indeks Odwiedzalności i Obrotów. Dzięki szerokiej analizie danych wyłania się z nich pełny obraz tendencji, trendów i kierunków. Dla managerów wyższego szczebla to podstawowe narzędzie efektywnego zarządzania – kontynuuje Radosław Knap.

Skuteczność przyświeca również sposobowi organizacji spotkań Targów ReDI 2018. Poszczególne zagadnienia zostały podzielone na kilka głównych filarów, m.in. ReDI City Investment Zone (strefa miast), ReDI Prop Tech (strefa nowych technologii i start-upów), ReDI to Talk (konferencja z udziałem uznanych ekspertów), ReDI Center Management Summit (Kongres Dyrektorów Centrów Handlowych), ReDI F&B Zone (strefa cateringu dla biznesu).

Trendy z bliska

Tegoroczne miejsce spotkania – Centrum Praskie Koneser – nie jest przypadkowe, ponieważ stanowi wzorcową nowoczesną inwestycję łączącą funkcje handlowe, biznesowe, mieszkaniowe i kulturalne. Przestrzeń Konesera jest realizacją nowego spojrzenia na nieruchomości komercyjno-usługowe oraz doskonałym przykładem trendu rewitalizacji postindustrialnych obiektów.

Dobre praktyki

Stałymi elementami na ReDI, które co roku przyciągają coraz szersze grono zainteresowanych, są: networking w gronie top managementu, prezentacje sieci handlowych zainteresowanych ekspansją na rynku polskim oraz w regionie CEE, prezentacje nowych i istniejących centrów handlowych z Polski i krajów regionu CEE, spotkania biznesowe na stoiskach wystawienniczych, prezentacje obiektów, lokali, terenów inwestycyjnych, prezentacje i panele dyskusyjne w strefie ReDI to Talk oraz ReDI After Party.

Data publikacji: 17.04.2018
Przeczytaj również

Targi:
Nowe targi branży tekstylnej Fashion for Kids za nami
Początek lata w Kielcach rozpoczął się pod znakiem mody. Wystawcy i zwiedzający z kraju i ze świata, mnóstwo nowości od producentów, prezentacje kolekcji topowych marek… więcej »
Marketing:
Nowoczesny marketing wystawienniczy
Targi zmieniają się dynamiczniej niż kiedykolwiek dotąd. Co zrobić, by dostosować swoje działania wystawiennicze do zmieniających się coraz szybciej oczekiwań klientów?… więcej »
Targi:
Targi ReDI. Efektywnie i merytorycznie
Właśnie zakończyła się kolejna edycja Targów ReDI CEE Trade Fair for Retail Investment. Organizatorem piątego już spotkania decydentów polskiego i europejskiego sektora… więcej »