W dniach 28–29.08 na Targi Mody Poznań dotrą wystawcy z różnych stron świata, by zaprezentować swą najnowszą ofertę.
Ponad 400 firm i marek z 12 państw, tysiące nowości – tak zapowiada się to spotkanie biznesowe dedykowane uczestnikom rynku fashion. Zakres tematyczny obejmuje: odzież, obuwie, akcesoria, galanterię i skóry. Wyróżniającą na tle innych wydarzeń cechą targów jest prezentacja najnowszych trendów. Będzie je można poznać podczas pokazów mody z kolekcjami jesień–zima 2018 i wiosna–lato 2019.
Targi Mody Poznań koordynują projekt wspierający krajowych producentów, a tym samym wspierając ruch fair trade. Przed producentami zrzeszonymi w programie stoi wyzwanie wykazania się doskonałym wzornictwem i wysoką jakością materiałów. Produkty firm wyróżnionych znakiem Polska Moda są do obejrzenia na blogu www.polskamoda.pl oraz na Facebooku. Dla kogo przygotowywana jest oferta prezentowana na targach? Zarówno większe sieci, sklepy multibrandowe, dizajnerskie showroomy, jak i sklepy internetowe znajdą tu partnerów biznesowych na kolejne sezony.
Targi Mody Poznań to także wiedza i umiejętności kierowane stricte do branży mody, dostosowane do charakteru polskiego rynku i możliwości finansowych średnich przedsiębiorstw. Tematów do zgłębienia będzie wiele. Między innymi: mowa ciała w praktyce – o komunikacji niewerbalnej pracowników sklepów z modą i relacjach w biznesie; typologia klienta w branży mody – jak oddziaływać, między innymi, na trudnych klientów; techniki negocjacji w biznesie; profesjonalna rozmowa handlowa; psychologia koloru w komunikacji marketingowej; jak wykorzystać elementy kultury organizacyjnej; praktyczna wiedza o budowaniu strategii firmy, zamawianiu towaru do sklepu, zdobywaniu klientów i czynnikach decydujących o sukcesie.
Zaproszenie na Targi Mody Poznań jest bezpłatne dla osób z branży. Aby je otrzymać, wystarczy zarejestrować się za pośrednictwem platformy www.mtp24.pl lub w kasie podczas wydarzenia. Szczegóły: www.targimodypoznan.pl
Źródło: serwis prasowy Targów Mody Poznań