Armani Exchange debiutuje w Polsce

We wrześniu w Galerii Mokotów został otwarty pierwszy sklep Armani Exchange, marki skierowanej do młodszych konsumentów i bardziej dostępnej cenowo, niż pozostałe brandy z portfolio Armani.

Marka Armani Exchange powstała w Stanach Zjednoczonych na początku lat 90. Obecnie jest częścią grupy Giorgio Armani S.P.A. Skierowana jest do młodego pokolenia kobiet i mężczyzn. Kolekcje Armani Exchange są utrzymane w stylu urban style i charakteryzują się nowoczesnym designem. Oprócz odzieży, w ofercie salonu znajdziemy również zegarki i okulary.

Salon o powierzchni 140 mkw. został urządzony według najnowszej koncepcji marki: surowa stal, drewno i beton mają przywoływać industrialne wnętrze nowojorskiego loftu. – To wyjątkowe miejsce dla wszystkich, którzy kochają modę ulicy i nowoczesny street style  – mówi Luboš Prokop z firmy Ex-Brands, właściciel sklepu.

Marka należy do portfolio Gpoland Group, polskiej agencji mody obsługującej marki z wyższej półki i luksusowe. Firma planuje otwarcia kolejnych sklepów Armani Exchange w naszym kraju.

Data publikacji: 3.10.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
Zrównoważona produkcja odzieży na żądanie to żaden problem

Według niedawnego artykułu w Harvard Business Review, zatytułowanego więcej »

Aktualności:
Marka mody męskiej wchodzi w segment odzieży dla kobiet

Firma Lancerto, do tej pory specjalizująca się w produkcji i sprzedaży odzieży, butów i akcesoriów dla mężczyzn, wprowadziła po raz pierwszy… więcej »

Aktualności:
Wyczerpują się nabory na dofinansowane szkolenia i doradztwo. Jak jeszcze z nich skorzystać?

W tym roku kończy się wiele programów dofinansowań do usług rozwojowych dla firm. W niektórych województwach można jeszcze startować w… więcej »