Armani Exchange debiutuje w Polsce

We wrześniu w Galerii Mokotów został otwarty pierwszy sklep Armani Exchange, marki skierowanej do młodszych konsumentów i bardziej dostępnej cenowo, niż pozostałe brandy z portfolio Armani.

Marka Armani Exchange powstała w Stanach Zjednoczonych na początku lat 90. Obecnie jest częścią grupy Giorgio Armani S.P.A. Skierowana jest do młodego pokolenia kobiet i mężczyzn. Kolekcje Armani Exchange są utrzymane w stylu urban style i charakteryzują się nowoczesnym designem. Oprócz odzieży, w ofercie salonu znajdziemy również zegarki i okulary.

Salon o powierzchni 140 mkw. został urządzony według najnowszej koncepcji marki: surowa stal, drewno i beton mają przywoływać industrialne wnętrze nowojorskiego loftu. – To wyjątkowe miejsce dla wszystkich, którzy kochają modę ulicy i nowoczesny street style  – mówi Luboš Prokop z firmy Ex-Brands, właściciel sklepu.

Marka należy do portfolio Gpoland Group, polskiej agencji mody obsługującej marki z wyższej półki i luksusowe. Firma planuje otwarcia kolejnych sklepów Armani Exchange w naszym kraju.

Data publikacji: 3.10.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
“Fashion and Technology” hasłem przewodnim Cracow Fashion Week

Jedno z najważniejszych modowych wydarzeń w Polsce odbędzie się już 17-26 marca 2024 r., a rozpocznie je Pokaz Dyplomowy SAPU – Cracow… więcej »

Aktualności:
Firma edrone pozyskała 20 mln na rozwój w Polsce i Brazylii

edrone – firma tworząca system Marketing Automation i CRM dedykowany dla e-commerce ogłosiła kolejną rundę finansowania. Fundusze, w tym… więcej »

Aktualności:
Ranking blogów w e-commerce dla branży moda. Sprawdź, kto jest liderem

Sklepy internetowe z branży modowej mają na swoich blogach średnio 683 opublikowane artykuły, które generują około 48 tys. odwiedzin… więcej »