Armani Exchange debiutuje w Polsce

We wrześniu w Galerii Mokotów został otwarty pierwszy sklep Armani Exchange, marki skierowanej do młodszych konsumentów i bardziej dostępnej cenowo, niż pozostałe brandy z portfolio Armani.

Marka Armani Exchange powstała w Stanach Zjednoczonych na początku lat 90. Obecnie jest częścią grupy Giorgio Armani S.P.A. Skierowana jest do młodego pokolenia kobiet i mężczyzn. Kolekcje Armani Exchange są utrzymane w stylu urban style i charakteryzują się nowoczesnym designem. Oprócz odzieży, w ofercie salonu znajdziemy również zegarki i okulary.

Salon o powierzchni 140 mkw. został urządzony według najnowszej koncepcji marki: surowa stal, drewno i beton mają przywoływać industrialne wnętrze nowojorskiego loftu. – To wyjątkowe miejsce dla wszystkich, którzy kochają modę ulicy i nowoczesny street style  – mówi Luboš Prokop z firmy Ex-Brands, właściciel sklepu.

Marka należy do portfolio Gpoland Group, polskiej agencji mody obsługującej marki z wyższej półki i luksusowe. Firma planuje otwarcia kolejnych sklepów Armani Exchange w naszym kraju.

Data publikacji: 3.10.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
Co przyniesie rok 2023? Prognozy dla sprzedaży, marketingu, technologii i cyfrowej transformacji

Rosnące koszty pracy, wysoka inflacja, lawinowo rosnące koszty nośników energii zmuszą firmy w 2023 do wielu zmian. Z pewnością jednym z… więcej »

Aktualności:
LPP podsumowuje wyniki za trzeci kwartał i przygotowuje się na spowolnienie popytu

W trzecim kwartale br. obrotowego przychody polskiego producenta odzieży wzrosły o prawie 40 proc. Strategia wzmacniania obecności marek LPP na… więcej »