CDRL dynamicznie zwiększało przychody w 2014 r.

Przychody CDRL, właściciela marki Coccodrillo, w 2014 r. wzrosły o 27% w sieci polskich sklepów i wyniosły 106,11 mln zł. Przychody w segmencie e-commerce wyniosły 5,29 mln zł i były o 40% wyższe niż w poprzednim roku.

Wyniki sprzedaży w polskiej sieci sklepów oraz w internecie potwierdzają, że miniony rok był bardzo udany dla CDRL i marki Coccodrillo” – powiedział Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL. Po trzech kwartałach spółka zanotowała wzrost zysku netto o 243% rok do roku do 9,876 mln zł. W tym czasie wynik EBITDA wzrósł o 82% do 15,790 mln zł. Przychody po trzech kwartałach wyniosły 117,745 mln zł wobec 109,193 mln zł przed rokiem.

Grupa CDRL zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo. Uzupełniającą ofertę Spółki stanowi obuwie dziecięce (własnej produkcji oraz innych producentów) oraz zabawki i akcesoria (innych producentów).

CDRL zadebiutowało na GPW w dniu 28 października. Oferta publiczna spółki spotkała się z dużym zainteresowaniem o czym świadczy fakt, że stopa redukcji w transzy dla inwestorów indywidualnych wyniosła aż 81,75%. Wcześniej spółka z sukcesem przeprowadziła ofertę publiczną z której pozyskała 14,9 mln zł brutto na rozwój. Cześć z tych środków jest przeznaczona na rozbudowę sieci sprzedaży.

Przychody CDRL ze sprzedaży towarów w sieci detalicznej w Polsce w 2014 r. wyniosły 106,11 mln zł wobec 83,45 mln zł w poprzednik roku (wzrost o 27%). W samym IV kwartale wyniosły one 30,39 mln zł wobec 26,56 mln zł (wzrost o 14%).

Przychody ze sprzedaży towarów w kanale e-commerce wyniosły 5,29 mln zł w 2014 r. wobec 3,77 mln zł w 2013 r. (wzrost o 40%). W samym IV kwartale ten kanał sprzedaży wygenerował 1,09 mln zł przychodów wobec 0,92 mln zł przed rokiem.

Data publikacji: 29.01.2015
Przeczytaj również

Aktualności:
Prawnicy o koronakryzysie w modzie

Centrum Prawa Designu, Mody i Reklamy Uniwersytetu Śląskiego zainicjowało badania, mające ustalić, jak radzi sobie sektor odzieżowy w Polsce… więcej »

Aktualności:
II Ogólnopolski #DzienSzpilek już 25 września

Ogólnopolski #DzienSzpilek to zainicjowane rok temu przez Moliera 2 akcja społeczna, mająca na celu pomoc dzieciom z fundacji Na Ratunek… więcej »

Aktualności:
Shopping Experience Powered w Galerii Mokotów

18 - 19 września w Galerii Mokotów będzie miała miejsce kolejna edycja Shopping Experience powered by Vogue – wydarzenia dla modowych… więcej »