CDRL dynamicznie zwiększało przychody w 2014 r.

Przychody CDRL, właściciela marki Coccodrillo, w 2014 r. wzrosły o 27% w sieci polskich sklepów i wyniosły 106,11 mln zł. Przychody w segmencie e-commerce wyniosły 5,29 mln zł i były o 40% wyższe niż w poprzednim roku.

Wyniki sprzedaży w polskiej sieci sklepów oraz w internecie potwierdzają, że miniony rok był bardzo udany dla CDRL i marki Coccodrillo” – powiedział Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL. Po trzech kwartałach spółka zanotowała wzrost zysku netto o 243% rok do roku do 9,876 mln zł. W tym czasie wynik EBITDA wzrósł o 82% do 15,790 mln zł. Przychody po trzech kwartałach wyniosły 117,745 mln zł wobec 109,193 mln zł przed rokiem.

Grupa CDRL zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo. Uzupełniającą ofertę Spółki stanowi obuwie dziecięce (własnej produkcji oraz innych producentów) oraz zabawki i akcesoria (innych producentów).

CDRL zadebiutowało na GPW w dniu 28 października. Oferta publiczna spółki spotkała się z dużym zainteresowaniem o czym świadczy fakt, że stopa redukcji w transzy dla inwestorów indywidualnych wyniosła aż 81,75%. Wcześniej spółka z sukcesem przeprowadziła ofertę publiczną z której pozyskała 14,9 mln zł brutto na rozwój. Cześć z tych środków jest przeznaczona na rozbudowę sieci sprzedaży.

Przychody CDRL ze sprzedaży towarów w sieci detalicznej w Polsce w 2014 r. wyniosły 106,11 mln zł wobec 83,45 mln zł w poprzednik roku (wzrost o 27%). W samym IV kwartale wyniosły one 30,39 mln zł wobec 26,56 mln zł (wzrost o 14%).

Przychody ze sprzedaży towarów w kanale e-commerce wyniosły 5,29 mln zł w 2014 r. wobec 3,77 mln zł w 2013 r. (wzrost o 40%). W samym IV kwartale ten kanał sprzedaży wygenerował 1,09 mln zł przychodów wobec 0,92 mln zł przed rokiem.

Data publikacji: 29.01.2015
Przeczytaj również

Aktualności:
LPP przekazało już 100 tysięcy masek ochronnych

LPP w ramach wsparcia szpitali przekazało już 100 tysięcy maseczek ochronnych.… więcej »

Aktualności:
Tarcza antykryzysowa: ZPPHiU chwali autopoprawkę i krytykuje centra handlowe

Przegłosowana przez Sejm autopoprawka dotycząca tarczy antykryzysowej przynosi korzystne rozwiązania z punktu widzenia Związku Polskich… więcej »

Aktualności:
Zarząd LPP rezygnuje z wynagrodzenia do odwołania

W zawiązku z obecną sytuacją gospodarczą i trudnymi do oszacowania skutkami kryzysu, członkowie zarządu LPP do odwołania obniżają swoje… więcej »