Na zdjęciu laureat konkursu z 2016 r. – sklep marki Sonia Rykiel w Paryżu
EHI Retail Institute i Messe Düsseldorf ogłosiły nabór do kolejnej edycji konkursu EuroShop RetailDesign Award. Z nadesłanych zgłoszeń z całego świata jury wybierze trzy najlepsze projekty sklepów.
Zwycięzców poznamy podczas targów EuroCISw Düsseldorfie w lutym 2022. W konkursie mogą brać udział koncepty handlowe ze wszystkich branż. Sklepy z Polski będą nominowane przez Jerzego Osikę – przedstawiciela Polski w Radzie Ekspertów EuroShop Retail Design Award.
Wśród kryteriów branych pod uwagę przez jury ważne są: holistyczna i spójna koncepcja sklepu, design zorientowany na prezentację produktów, projekt odzwierciedlający ideę marki (dostosowany do jej asortymentu i grupy docelowej) oraz odnoszący się do niej poprzez architekturę sklepu, kolorystykę, materiały, oświetlenie i visual merchandising. Zgłaszane salony nie mogą mieć więcej niż dwa lata – powinny być otwarte nie wcześniej, niż w grudniu 2019 r.
Udział w konkursie jest bezpłatny. Mogą w nim startować zarówno sklepy, jak i biura architektoniczne pragnące zaprezentować swoje projekty. Chętnych do udziału zapraszamy do przesyłania zdjęć konceptu i wypełnionego formularza zgłoszeniowego (pobierz TUTAJ>) na adres: office@jerzyosika.com do 8 października 2021.
Więcej informacji na temat EuroShop Retail Design Award można znaleźć pod adresem: https://www.euroshop-award.com/