Gino Rossi chce zwiększyć zysk o 29 proc.

www.gino-rossi.com

Grupa Gino Rossi w 2015 roku zamierza osiągnąć 290 mln zł przychodów i 27 mln zł zysku.

Grupa Gino Rossi, zarządzająca markami Gino Rossi oraz Simple Creative Products, (GPW Ticker: GRI), prognozuje wypracowanie w 2015 roku 290 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży (z uwzględnieniem sprzedaży materiałów do poddostawców oraz korekt konsolidacyjnych) oraz wzrost skonsolidowanego zysku EBITDA do 27 mln zł.Prognoza określa także przychody z wyłączeniem sprzedaży materiałów do poddostawców i po uwzględnieniu korekt konsolidacyjnych, które w tym roku mają wynieść 276 mln zł.

W porównaniu do prognozowanych wyników finansowych na 2014 rok, przychody ze sprzedaży (z wyłączeniem sprzedaży materiałów do poddostawców i po uwzględnieniu korekt konsolidacyjnych) w tym roku mają wzrosnąć o ok. 13%. Z kolei dynamika wzrostu zysku EBITDA wyniesie 29 proc. rok do roku.

– Założenia przyjęte do prognozy są oparte na naszym przekonaniu o wzroście skali działalności Grupy Gino Rossi w 2015 roku, która będzie między innymi realizowana w oparciu o rozwój sieci sprzedaży – mówi Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi S.A.- Planujemy otwarcia nowych sklepów oraz zwiększenie powierzchni dotychczasowych salonów, aby w optymalny sposób eksponować kolekcje obuwia Gino Rossi i odzieży Simple CP. Planujemy w tym roku wzrost detalicznej sieci sprzedaży do 97 sklepów Gino Rossi w Polsce i za granicą oraz do 62 salonów sprzedaży Simple w Polsce. Oczekujemy, że w 2015 roku Grupa Gino Rossi będzie w pełni mogła wykorzystać swój potencjał, ponieważ prawie zakończyliśmy restrukturyzację, którą dotyczyła wszystkich ważnych aspektów działalności grupy: projektowania, produkcji i zarządzania kolekcją oraz zagadnień operacyjnych, logistycznych i finansowych. Dlatego w założeniach do prognozy na ten rok, planujemy dalszy wzrost sprzedaży obuwia Gino Rossi o 14 proc., a odzieży Simple CP o 11 proc. w porównaniu do roku ubiegłego. Dodatkowo liczymy, że w realizacji naszych prognoz będą pomagać nastroje wśród konsumentów oraz dalsza poprawa otoczenia makroekonomicznego w 2015 roku.

Data publikacji: 15.01.2015
Przeczytaj również

Aktualności:
Zbliża się 13. Fashion Business Congress: E-commerce w modzie. Znamy pierwsze tematy wykładów!

16 września w Warszawie odbędzie się 13. edycja Fashion Business Congress – wydarzenia konferencyjno-wystawienniczego poświęconego w… więcej »

Aktualności:
Zapraszamy na 13. edycję Fashion Business Congress: E-commerce w modzie! Bezpłatna rejestracja dla firm z sektora fashion!

Jeśli działasz w branży mody i chcesz zwiększyć swoją sprzedaż internetową, nie możesz przegapić 13. edycji Fashion Business Congress!… więcej »

Aktualności:
Zentrada: „Stop subwencjom od UE dla Temu & Shein“

Platforma Zentrada uruchamia ogólnoeuropejską petycję w celu powstrzymania dotacji dla Temu & Shein. "Wielu naszych członków, zwłaszcza… więcej »