Jagodzińska u Badury

W najnowszej kampanii marki obuwniczej Badura u boku jej ambasadorki, Anety Kręglickiej wystąpi Anna Jagodzińska – jedyna polska topmodelka, która gościła na okładce amerykańskiego magazynu Vogue.

Kampania na sezon jesień/zima 2017/18 to już trzeci projekt marki Badura, w który zaangażowała się Aneta Kręglicka. Tym razem w duecie z byłą Miss Świata zobaczymy topmodelkę Annę Jagodzińską, znaną ze współpracy z takimi markami jak Chanel, Louis Vuitton, Givenchy, Balenciaga czy Kenzo. Jak wyjaśnia firma, kampania ma być opowieścią o wyjątkowych kobietach – z dużą samoświadomością, pewnych siebie i swoich wyborów, pokazującą różne oblicza kobiecości: czasem zmysłowe i pełne elegancji, innym razem stanowcze i drapieżne. Zdjęcia do kampanii powstałe w modernistycznych wnętrzach, skupiają uwagę na pełnych seksapilu, energetycznych sylwetkach. Na zdjęciach znajdujemy zarówno drapieżność i rockowy pazur, jak i ponadczasowy styl glamour.

Twórcy kampanii nie zapomnieli również o kolekcji męskiej, którą prezentuje grecki model Aristotelis, w przeszłości związany z takimi markami jak D&G, Armani oraz Roberto Cavalli. W propozycjach dla mężczyzn Badura stawia na klasykę, łącząc ją jednak z nowoczesnym podejściem do projektowania.

Data publikacji: 25.08.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Cross-Border E-commerce: Ostatnie dni na rejestrację!

Jeśli planujesz rozwój sprzedaży online na rynkach zagranicznych, to koniecznie zgłoś się na Konferencję Cross-Border E-commerce.… więcej »

Aktualności:
Marka Dr. Martens otworzyła pop-up store w Warszawie

Marka Dr. Martens po raz kolejny uruchomiła pop-up, tym razem w samym sercu Warszawy, w Pasażu Wiecha. Od 17 kwietnia do 24… więcej »

Aktualności:
Respect. Nowy standard dla e-commerce sprzedającego w Rumunii

Polski program certyfikacyjny zmienia zasady gry w handlu internetowym na rynku… więcej »