Prowadzenie działań lojalnościowych wymaga od marek wielowymiarowych strategii, łączących w sobie szereg zróżnicowanych aspektów. Budowanie lojalności dziś to przede wszystkim adaptacja nowych technologii i rozwiązań IT przez pryzmat zarówno potrzeb klienta, jak też spójności komunikacji oraz realizacji celów sprzedażowych. Wysoka konkurencja wcale nie ułatwia zadania, a budowanie i wzmacnianie zaufania klienta wobec marki to działania innowacyjne, kreatywne i długofalowe. Właśnie takie projekty chcą docenić organizatorzy LOYALTY HEROES – konkursu na najlepsze działania lojalnościowe w Polsce w 2023 r. Konkurs jest nieodłącznym elementem FORUM LOYALTY PLANET 360∘.
LOYALTY HEROES to jedyny w Polsce konkurs w 100% poświęcony lojalności konsumenta – zarówno w modelu B2B, jak też B2C – a jego celem jest wyróżnienie marek podejmujących krótko- i długofalowe inicjatywy w celu budowania oraz rozwijania najlepszych relacji z klientami. — Do konkursu mogą przystąpić wszystkie firmy, zarówno marketerzy reprezentujący marki, jak i agencje marketingowe, które działają na ich zlecenie. Do tej pory uhonorowaliśmy 13 marek, które zdobyły statuetki Loyalty Heroes. — podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, pomysłodawczyni konkursu, Dyrektor Zarządzający brave.
Projekty do konkursu można zgłaszać od 1 grudnia 2023 r. do 29 lutego 2024 r. w 9 kategoriach:
- The Best Loyalty Program In Retail
- The Best Loyalty Program In Services
- The Best Loyalty Program B2B
- The Best New/Relaunched Program
- The Best Loyalty Innovation
- The Best Data Driven Loyalty
- The Best Customer-Centric Solutions
- The Best Use Of Social Media In Loyalty
- NOWOŚĆ! The Best Long Term Loyalty
Projekty oceni Jury, w skład którego wchodzą zarówno managerowie prowadzący działania bezpośrednio w swoich firmach, patroni branżowi, jak i dostawcy rozwiązań, dysponujący wiedzą na temat potrzeb i oczekiwań polskiego rynku.
To już III edycja konkursu, a w poprzednich nagrodzono działania lojalnościowe marek: ALLEGRO, SEPHORA, VISION EXPRESS, ROSSMANN, LAGARDERE TRAVEL RETAIL, LOREAL, MASTERCARD, IKEA, INEA, BANK PEKAO, CREDIT AGRICOLE czy STOKROTKA
Wyniki konkursu LOYALTY HEROES zostaną ogłoszone podczas Gali Finałowej, 17 kwietnia 2024 r. w Warszawie.
Regulamin konkursu oraz formularze zgłoszeniowe dostępne są na stronie internetowej: https://loyalty-heroes.com/
Aktualności o konkursie znajdziesz na jego profilu:
A może to Twój zrealizowany w 2023 projekt zasługuje na tytuł LOYALTY HEROES 2024?
Zgłoś udział!
Termin zgłaszania projektów konkursowych: 1.12.2023-19.02.2024
Gala rozdania nagród: 17.04.2024, Warszawa
Masz pytania? Skontaktuj się z nami!
Anna Banaś
anna.banas@braveconferences.pl
tel. 787 092 566