Ścieg nie ma narodowości

Stitch has no nationality – to motyw przewodni targowej prezentacji firmy Strima w czasie Texprocess 2017. Narodowości, kolory, gusty i całe ich zróżnicowanie – to esencja branży mody i designu, które firma od lat wspiera swoją techniką.

– Cieszmy się różnicami, korzystajmy z przywileju bycia częścią branży, która raduje się pięknem różnorodności. Nie pozwólmy, by ograniczenia i smutne ortodoksyjne zacofanie wtargnęły do naszych nowoczesnych, tekstylnych serc. – mówi Paweł Broński, prezes zarządu Strima. – Najważniejsze wartości nie mają narodowości. Miłość, przyjaźń, pokój, kompromis, a nawet pieniądze jej nie mają. Lepiej, by tak zostało, dla dobra nas wszystkich.

Akcję wesprzeć można publikując na swoim profilu FB lub Instagram zdjęcie z tagiem #StitchHasNoNationality lub przesłać je na adres marketing@strima.com.

Stoisko firmy Strima znaleźć będzie można w hali 5.0 / C10 w czasie targów Texprocess we Frankfurcie nad Menem, 9-12 maja 2017.

Data publikacji: 4.05.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Marcin Piechocki powołany na członka zarządu LPP

Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy polskiej spółki odzieżowej LPP, podczas posiedzenia w dniu 29 czerwca br. powołało do zarządu spółki… więcej »

Aktualności:
Co nowego w branży mody?
Sektorowa Rada ds. Kompetencji Moda i Innowacyjne Tekstylia nie zwalnia tempa i cały czas pracuje na rzecz sektora. Naszym nadrzędnym celem jest dostosowanie wiedzy,… więcej »
Aktualności:
Dorota Gardias ambasadorką marki Affect

Efektem współpracy marki Affect i Doroty Gardias, jednej z najbardziej znanych polskich osobowości telewizyjnych, jest Butterfly. Paleta… więcej »