Ścieg nie ma narodowości

Stitch has no nationality – to motyw przewodni targowej prezentacji firmy Strima w czasie Texprocess 2017. Narodowości, kolory, gusty i całe ich zróżnicowanie – to esencja branży mody i designu, które firma od lat wspiera swoją techniką.

– Cieszmy się różnicami, korzystajmy z przywileju bycia częścią branży, która raduje się pięknem różnorodności. Nie pozwólmy, by ograniczenia i smutne ortodoksyjne zacofanie wtargnęły do naszych nowoczesnych, tekstylnych serc. – mówi Paweł Broński, prezes zarządu Strima. – Najważniejsze wartości nie mają narodowości. Miłość, przyjaźń, pokój, kompromis, a nawet pieniądze jej nie mają. Lepiej, by tak zostało, dla dobra nas wszystkich.

Akcję wesprzeć można publikując na swoim profilu FB lub Instagram zdjęcie z tagiem #StitchHasNoNationality lub przesłać je na adres marketing@strima.com.

Stoisko firmy Strima znaleźć będzie można w hali 5.0 / C10 w czasie targów Texprocess we Frankfurcie nad Menem, 9-12 maja 2017.

Data publikacji: 4.05.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Firmy zbulwersowane nierównym traktowaniem w lockdownie. Będą pozwy?

Przedstawiciele firm zrzeszonych w Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług rozważają pozwy wobec Skarbu Państwa. Kancelarie prawne… więcej »

Aktualności:
Sektorowa Rada ds. Kompetencji Moda i Innowacyjne Tekstylia: Podsumowanie roku 2020
Sektorowa Rada ds. Kompetencji Moda i Innowacyjne Tekstylia działa nieprzerwanie od października 2016 roku jako inicjatywa wypływająca z potrzeb branży. Naszym nadrzędnym… więcej »
Aktualności:
Galerie i najemcy apelują do klientów o troskę o bezpieczeństwo

W ostatnią sobotę listopada, kiedy po trzech tygodniach ponownie uruchomiono sklepy w galeriach handlowych, odwiedzalność obiektów była o… więcej »