Ścieg nie ma narodowości

Stitch has no nationality – to motyw przewodni targowej prezentacji firmy Strima w czasie Texprocess 2017. Narodowości, kolory, gusty i całe ich zróżnicowanie – to esencja branży mody i designu, które firma od lat wspiera swoją techniką.

– Cieszmy się różnicami, korzystajmy z przywileju bycia częścią branży, która raduje się pięknem różnorodności. Nie pozwólmy, by ograniczenia i smutne ortodoksyjne zacofanie wtargnęły do naszych nowoczesnych, tekstylnych serc. – mówi Paweł Broński, prezes zarządu Strima. – Najważniejsze wartości nie mają narodowości. Miłość, przyjaźń, pokój, kompromis, a nawet pieniądze jej nie mają. Lepiej, by tak zostało, dla dobra nas wszystkich.

Akcję wesprzeć można publikując na swoim profilu FB lub Instagram zdjęcie z tagiem #StitchHasNoNationality lub przesłać je na adres marketing@strima.com.

Stoisko firmy Strima znaleźć będzie można w hali 5.0 / C10 w czasie targów Texprocess we Frankfurcie nad Menem, 9-12 maja 2017.

Data publikacji: 4.05.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Perspektywy rozwoju polsko-niemieckiej współpracy w branży fashion. Zaproszenie na wykład

Zapraszamy na wykład pt. „Potencjał polskiej branży modowej i perspektywy rozwoju współpracy polsko-niemieckiej” na targach ISPO… więcej »

Aktualności:
Skorzystaj z dofinansowań do szkoleń dla branży mody

Trwają jeszcze nabory do Projektu "Przepis na Rozwój - kompetencje szyte na miarę 2". Program skierowany jest do producentów z sektora… więcej »

Aktualności:
Pilotażowy projekt marki 4F „Naprawiamy zimę”

Marka 4F rusza z pilotażowym projektem naprawy ubrań. W dniach 17-19 listopada w sklepach 4F w Warszawie, Gdańsku, Krakowie i Katowicach… więcej »