Sprawdź, jak najlepiej sprzedawać modę w internecie. Weź udział w Fashion Business Congress

24 października firmy z branży mody spotkają się na 12. edycji Fashion Business Congress w Łodzi. Tegoroczne spotkanie będzie poświęcone handlowi internetowemu i będzie przebiegało pod hasłem „E-commerce w modzie”. To obowiązkowy punkt w kalendarzu każdego przedsiębiorstwa, które chce zwiększyć sprzedaż on-line odzieży, dodatków, bielizny czy obuwia.

Fashion Business Congress to wyjątkowa okazja, by zdobyć wiedzę i doświadczenie od czołowych ekspertów z zakresu handlu elektronicznego w modzie. Podczas wykładów zyskamy nie tylko ciekawe inspiracje, ale również poznamy przykłady rozwiązań zwiększających sprzedaż artykułów modowych w kraju i za granicą. Interesujące nas zagadnienia będziemy mogli omówić także bezpośrednio ze specjalistami na ich stoiskach informacyjnych.

Wykłady będą poruszać kluczowe tematy, które obecnie kształtują e-commerce w branży mody. W programie Fashion Business Congress znajdą się takie wystąpienia, jak:

  • Zarządzanie informacjami o produktach w kanałach online i offline z wykorzystaniem AI

 Ewa Możejko, Team Leader Pionu Retail, LSI Software

  • Jak dzięki opiniom zbudować wiarygodność i pozyskać klientów w Polsce i za granicą?

Sebastian Horoszko, CEO, Zaufane.pl

  • Rynki adriatyckie oraz bałtyckie – nieodkryty potencjał dla polskiego e-commerce

Paweł Wasilewski, Key Account Manager, Packeta Poland

  • Jak zoptymalizować pracę magazynu i przyspieszyć realizację zamówień w branży fashion?

Łukasz Sadłowski, Sellingo i Sellasist, Esprzedaż

  • Dobra polityka zwrotów – czyli jaka?

Mateusz Rębisz, Sales Team Manager & Partnerships Officer, Allekurier.pl, Wygodne Zwroty

  • Twoja marka to więcej niż ciuchy, to społeczność

Joanna Dobosz, Senior Account Executive, Edrone

  • Czy technologia pozwoli mieć każdej marce aplikację mobilną?

Sławomir Spyra, Head of Communications Merce.com

  • Obsługa klienta vs. e-commerce – jak obsługa klienta wspiera rozwój sklepu i dlaczego jej już nie potrzebujesz?

Damian Kuczyński, Co-owner and E-commerce Cross-border Outsourcing Expert, Salesupply

Fashion Business Congress to niepowtarzalna okazja, by poznać najnowsze trendy, strategie i narzędzia, które pomogą Ci rozwijać swoją markę w e-commerce. Zarejestruj się na stronie https://www.fashionbusinesscongress.com/

Udział dla przedstawicieli firm z branż: odzież, obuwie, dodatki, bielizna jest bezpłatny (do dwóch osób z jednej firmy).

Liczba miejsc ograniczona. Organizator zastrzega sobie możliwość akceptacji lub odrzucenia zgłoszenia.

Partnerzy Głowni: Packeta, Zaufane.pl. Parnerzy Strategiczni: LSI, Merce, Wygodne Zwroty, Salesupply, SellAsist, Sellingo, Edrone, TideSoftware. Sponsorzy upominków: Wings, Teekanne, Dafi.

Data publikacji: 13.09.2023
Przeczytaj również

Aktualności:
“Fashion and Technology” hasłem przewodnim Cracow Fashion Week

Jedno z najważniejszych modowych wydarzeń w Polsce odbędzie się już 17-26 marca 2024 r., a rozpocznie je Pokaz Dyplomowy SAPU – Cracow… więcej »

Aktualności:
Firma edrone pozyskała 20 mln na rozwój w Polsce i Brazylii

edrone – firma tworząca system Marketing Automation i CRM dedykowany dla e-commerce ogłosiła kolejną rundę finansowania. Fundusze, w tym… więcej »

Aktualności:
Ranking blogów w e-commerce dla branży moda. Sprawdź, kto jest liderem

Sklepy internetowe z branży modowej mają na swoich blogach średnio 683 opublikowane artykuły, które generują około 48 tys. odwiedzin… więcej »