Modowe sklepy wśród laureatów Retail Marketing Awards

I nagroda - Sono Idoni

Rozstrzygnięto konkurs na najlepsze sklepy Retail Marketing Awards 2016. W tym roku na podium znalazły się trzy salony z branży odzieżowej: Sono Idoni, Intersport i Recman.

21 kwietnia 2016, podczas Retail Marketing Forum w Warszawie, ogłoszono wyniki 9. edycji Retail Marketing Awards – konkursu na najlepsze sklepy w Polsce. Pierwsze miejsce zdobył salon mutlibrandowy z modą włoską Sono Idoni w Starym Browarze. Statuetkę z rąk Jerzego Osiki, właściciela firmy Promedia organizującej RMA, odebrał Paweł Ciechanowski, prezes Rosa Fashion FML. Drugi na podium znalazł się sklep sportowy Intersport w Arkadii, który reprezentowała na uroczystości wręczenia nagród Aleksandra Kaja, młodszy specjalista ds. marketingu i promocji. Trzecie miejsce zajął salon z modą męską Recman w M1 w Markach – nagrodę w imieniu firmy odebrał Marcin Samosiuk, regionalny kierownik sprzedaży. Jury postanowiło w tym roku przyznać także wyróżnienie za kreatywne podejście do niszowego tematu dla sklepu wędkarskiego Przelotka z Warszawy. Dyplom odebrał Artur Sadowski, właściciel sklepu.

Retail Marketing Awards ma na celu promocje innowacyjnych pomysłów w retailu. Nagradza umiejętne korzystanie z nowoczesnych narzędzi marketingowych, ciekawy visual merchandising i wysoki poziom obsługi klienta. Organizatorem RMA  jest firma Promedia, której właściciel Jerzy Osika zasiada w Radzie Ekspertów prestiżowego światowego konkursu EuroShop RetailDesign Awards oraz w jury wielu polskich i zagranicznych konkursów, m.in. Global Innovation Awards, a także prowadzi liczne wykłady w kraju i za granicą.

2_Intersport (102 of 115)

II nagroda – Intersport

3 Recman (101 of 115)

III nagroda – Recman

Przelotka (99 of 115)

Wyróżnienie – Przelotka

O firmie Promedia:

Firma Promedia od 17 lat dostarcza firmom fachowej wiedzy, wydając czasopisma branżowe, tworząc standardy obsługi klienta dla sieci detalicznych, szkoląc pracowników firm, m.in. w zakresie sprzedaży, marketingu, trendów, visual merchandisingu. Promedia organizuje kongresy i konferencje (m.in. Retail Marketing Forum, Visual Merchandising Forum, E-commerce innovations, Interior Business Congress, Interior Design Forum, Fashion Business Congress), a także konkursy dla najlepszych sklepów stacjonarnych (Retail Marketing Awards) i internetowych (E-commerce Awards). Promedia jest sponsorem i organizatorem w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej światowego konkursu Global Innovation Award na najlepszy sklep z branży wyposażenia wnętrz. Tworzy społeczności branżowe (Fashion Business Club, Interior Business Club). Jest przedstawicielem w Polsce światowej agencji trendów Fashion Snoops z Nowego Jorku, jak też globalnego lidera w zarządzaniu kolorem, firmy Pantone i wiodącego dostawcy trendbooków i magazynów o trendach, firmy Mode Information. Firma prowadzi działania consultingowe, obsługuje firmy jako agencja reklamowa i public relations.

Data publikacji: 25.04.2016
Przeczytaj również

Aktualności:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]

Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »