Adidas przeciera szlaki w nowych mediach

fot. Adidas

Adidas Poland rozpoczął kampanię na Instagramie. To jedna z pierwszych akcji reklamowych w tym medium społecznościowym w Polsce i całym regionie CEE.

Motywem przewodnim debiutanckiej kampanii jest kultowy but Superstar, a jej gwiazdą Pharrell Williams. – Planując nasze działania na Instagramie chcieliśmy wykorzystać jeden z najgorętszych tematów sezonu – współpracę Pharrella Williamsa z grupą kreatywnych artystów, która zaowocowała powstaniem kolekcji Superstar Supershell. Swoje projekty kultowego buta stworzyli m.in. raper Pusha T czy światowej sławy architekt Zaha Hadid – wyjaśnia Piotr Szeleszczuk, Brand Activation Manager w Adidas Poland, odpowiedzialny za działania digitalowe marki Adidas w Polsce, w tym również wdrożenie pierwszej kampanii na Instagramie.

W kampanii wykorzystano globalne kreacje, w tym krótkie formaty wideo z udziałem Pharrella Williamsa i pozostałych twórców. Za obsługę kampanii odpowiada Tailor Made PR. Za zakup mediów odpowiada Carat Polska.

Data publikacji: 23.09.2015
Przeczytaj również

Aktualności:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]

Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »