Adidas przeciera szlaki w nowych mediach

fot. Adidas

Adidas Poland rozpoczął kampanię na Instagramie. To jedna z pierwszych akcji reklamowych w tym medium społecznościowym w Polsce i całym regionie CEE.

Motywem przewodnim debiutanckiej kampanii jest kultowy but Superstar, a jej gwiazdą Pharrell Williams. – Planując nasze działania na Instagramie chcieliśmy wykorzystać jeden z najgorętszych tematów sezonu – współpracę Pharrella Williamsa z grupą kreatywnych artystów, która zaowocowała powstaniem kolekcji Superstar Supershell. Swoje projekty kultowego buta stworzyli m.in. raper Pusha T czy światowej sławy architekt Zaha Hadid – wyjaśnia Piotr Szeleszczuk, Brand Activation Manager w Adidas Poland, odpowiedzialny za działania digitalowe marki Adidas w Polsce, w tym również wdrożenie pierwszej kampanii na Instagramie.

W kampanii wykorzystano globalne kreacje, w tym krótkie formaty wideo z udziałem Pharrella Williamsa i pozostałych twórców. Za obsługę kampanii odpowiada Tailor Made PR. Za zakup mediów odpowiada Carat Polska.

Data publikacji: 23.09.2015
Przeczytaj również

Aktualności:
Hi!Fashion - relacja z pokazu Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru SAPU

Kraków po raz kolejny stał się prawdziwą stolicą mody! Młodzi projektanci z SAPU… więcej »

Aktualności:
Dariusz Miłek wraca na stanowisko prezesa zarządu Grupy CCC

Dariusz Miłek, dotychczasowy przewodniczący Rady Nadzorczej Grupy CCC, ponownie objął fotel prezesa zarządu, nadzorując dalszy rozwój marek… więcej »

Aktualności:
Recman wspiera fundację Rak’n’Roll i zachęca mężczyzn do badań profilaktycznych

Od dziś Recman rozpoczyna kampanię pod hasłem Męska Sprawa! Wyrazem męskości jest nie tylko charakter czy wygląd, ale także… więcej »