Adidas przeciera szlaki w nowych mediach

fot. Adidas

Adidas Poland rozpoczął kampanię na Instagramie. To jedna z pierwszych akcji reklamowych w tym medium społecznościowym w Polsce i całym regionie CEE.

Motywem przewodnim debiutanckiej kampanii jest kultowy but Superstar, a jej gwiazdą Pharrell Williams. – Planując nasze działania na Instagramie chcieliśmy wykorzystać jeden z najgorętszych tematów sezonu – współpracę Pharrella Williamsa z grupą kreatywnych artystów, która zaowocowała powstaniem kolekcji Superstar Supershell. Swoje projekty kultowego buta stworzyli m.in. raper Pusha T czy światowej sławy architekt Zaha Hadid – wyjaśnia Piotr Szeleszczuk, Brand Activation Manager w Adidas Poland, odpowiedzialny za działania digitalowe marki Adidas w Polsce, w tym również wdrożenie pierwszej kampanii na Instagramie.

W kampanii wykorzystano globalne kreacje, w tym krótkie formaty wideo z udziałem Pharrella Williamsa i pozostałych twórców. Za obsługę kampanii odpowiada Tailor Made PR. Za zakup mediów odpowiada Carat Polska.

Data publikacji: 23.09.2015
Przeczytaj również

Aktualności:
Prawnicy o koronakryzysie w modzie

Centrum Prawa Designu, Mody i Reklamy Uniwersytetu Śląskiego zainicjowało badania, mające ustalić, jak radzi sobie sektor odzieżowy w Polsce… więcej »

Aktualności:
II Ogólnopolski #DzienSzpilek już 25 września

Ogólnopolski #DzienSzpilek to zainicjowane rok temu przez Moliera 2 akcja społeczna, mająca na celu pomoc dzieciom z fundacji Na Ratunek… więcej »

Aktualności:
Shopping Experience Powered w Galerii Mokotów

18 - 19 września w Galerii Mokotów będzie miała miejsce kolejna edycja Shopping Experience powered by Vogue – wydarzenia dla modowych… więcej »