Adidas przeciera szlaki w nowych mediach

fot. Adidas

Adidas Poland rozpoczął kampanię na Instagramie. To jedna z pierwszych akcji reklamowych w tym medium społecznościowym w Polsce i całym regionie CEE.

Motywem przewodnim debiutanckiej kampanii jest kultowy but Superstar, a jej gwiazdą Pharrell Williams. – Planując nasze działania na Instagramie chcieliśmy wykorzystać jeden z najgorętszych tematów sezonu – współpracę Pharrella Williamsa z grupą kreatywnych artystów, która zaowocowała powstaniem kolekcji Superstar Supershell. Swoje projekty kultowego buta stworzyli m.in. raper Pusha T czy światowej sławy architekt Zaha Hadid – wyjaśnia Piotr Szeleszczuk, Brand Activation Manager w Adidas Poland, odpowiedzialny za działania digitalowe marki Adidas w Polsce, w tym również wdrożenie pierwszej kampanii na Instagramie.

W kampanii wykorzystano globalne kreacje, w tym krótkie formaty wideo z udziałem Pharrella Williamsa i pozostałych twórców. Za obsługę kampanii odpowiada Tailor Made PR. Za zakup mediów odpowiada Carat Polska.

Data publikacji: 23.09.2015
Przeczytaj również

Aktualności:
Firma edrone pozyskała 20 mln na rozwój w Polsce i Brazylii

edrone – firma tworząca system Marketing Automation i CRM dedykowany dla e-commerce ogłosiła kolejną rundę finansowania. Fundusze, w tym… więcej »

Aktualności:
Ranking blogów w e-commerce dla branży moda. Sprawdź, kto jest liderem

Sklepy internetowe z branży modowej mają na swoich blogach średnio 683 opublikowane artykuły, które generują około 48 tys. odwiedzin… więcej »

Aktualności:
Pierwsze zagraniczne Centrum Dystrybucyjne LPP Logistics rozpoczęło działalność operacyjną w Rumunii

LPP Logistics uruchomiło w Rumunii pierwsze zagraniczne Centrum Dystrybucyjne zaledwie po roku od rozpoczęcia jego budowy. Magazyn wzmocni sieć… więcej »