Baltic Fashion & Textile – brama do rynków nadbałtyckich

BFT15 (479x352) bilde 01

16–18 kwietnia 2015 r. w Międzynarodowym Centrum Wystawienniczym w Rydze odbędą się targi Baltic Fashion & Textile, w trakcie których będzie można zawrzeć umowy na dostawę tekstyliów, niezbędnych materiałów i surowców, pasmanterii, maszyn i technologii produkcyjnych do szwalni. Obecnie w przemyśle odzieżowym w krajach bałtyckich coraz większy udział ma produkcja odzieży szytej i dzianinowej, dlatego zapotrzebowanie na wysokiej jakości surowce staje się czynnikiem decydującym o produkowanych wyrobach.

Co rok wystawcy z ponad 15 krajów prezentują tu najnowsze kolekcje ubrań, tekstyliów domowych, bielizny, wyrobów dzianinowych, obuwia i wyrobów skórzanych. Specjaliści z branży mogą zapoznać się z trendami mody i zamówić najnowsze kolekcje do swoich sklepów i centrów handlowych.

Baltic Fashion & Textile Riga 2015 stwarza doskonałą okazję do tego, aby w krótkim czasie nawiązać kontakt z przedstawicielami przedsiębiorstw i stowarzyszeń z branży odzieżowej z Europy Wschodniej i Wspólnoty Niepodległych Państw. Pozwala również zaistnieć na rynku bałtyckim, który obejmuje ponad 6,5 miliona mieszkańców.

Rokrocznie oprócz producentów z Litwy, Łotwy i Estonii w targach biorą również udział firmy z: Włoch, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii, Niemiec, Polski, Portugalii, Turcji, Ukrainy, Uzbekistanu i innych krajów.

Międzynarodowe Centrum Wystawiennicze w Rydze swoim klientom oferuje 9500 mkw. powierzchni, a co rok targi Baltic Fashion & Textile Riga gromadzą ponad 4 tys. gości z 26 krajów z całego świata.

Więcej o targach: www.balticfashiontextile.com

Data publikacji: 1.12.2014
Przeczytaj również

Targi:
Jubinale: biznes i wiedza
Biżuteria z każdej półki, modowa, dizajnerska, bursztyn, zegarki, komponenty, dodatki modowe oraz bogata oferta szkół i stowarzyszeń jubilerskich – to tylko niektóre z… więcej »
Szkolenia i konferencje:
Expo Marketing: jak odnieść sukces na targach w czasach nowych oczekiwań klientów
5 czerwca 2019 r. w Warszawie dowiemy się, jak wykorzystać wiedzę o nowych potrzebach klientów, by ich pozyskać dzięki najnowszym narzędziom marketingu wystawienniczego i… więcej »
Targi:
Za nami Targi Mody Poznań
Dwa dni targowe w Poznaniu (5–6 marca 2019) upłynęły pod znakiem inspirujących spotkań, prezentacji najnowszych trendów odzieżowych podczas pokazów mody oraz dyskusji o… więcej »