EuroShop RetailDesign Award 2017

2017 jest rokiem EuroShop – targów produktów i usług dla retailu, które odbędą się w dniach 5–9 marca w Duesseldorfie. Pierwszego wieczoru targów, 5 marca, instytut EHI Retail Institute oraz targi Messe Duesseldorf tradycyjne uhonorują trzy najlepsze projekty sklepów na świecie nagrodą EuroShop RetailDesign Award.

Międzynarodowy zespół ekspertów złożony z przedstawicieli czołowych wydawnictw i stowarzyszeń handlowych nominuje najlepsze koncepty sklepów. Do nagrody EuroShop RetailDesign Award 2017 zostały zgłoszone 83 propozycje z 27 krajów, z czego 34 projekty weszły do finału. Jurorzy będą oceniać finalistów na podstawie systemu punktowego. Kryteriami są: inspirujący design, jasne przesłanie pod względem asortymentu, jednoznaczne odwołanie się do konkretnej grupy docelowej, a także bardzo dobra identyfikacja wizualna. Trzy projekty z największą liczbą punktów zdobędą nagrodę EuroShop RetailDesign Award.

Fashionbusiness.pl jest patronem medialnym tego międzynarodowego konkursu.

Data publikacji: 5.12.2016
Przeczytaj również

Konkursy:
Konkurs Loyalty Heroes 2024 rozstrzygnięty!

Loyalty Heroes to konkurs na najlepsze działania lojalnościowe w Polsce organizowany przez brave conferences.  17 kwietnia 2024 r. w hotelu… więcej »

Konkursy:
Konkurs Loyalty Heroes 2024. Znamy listę nominowanych!

Loyalty Heroes 2024 – to już III edycja konkursu na najlepsze działania lojalnościowe w Polsce organizowana przez brave conferences.  19… więcej »

Konkursy:
Pokaz Dyplomowy SAPU: “Freak Show” Julii Korzeniowskiej zdobyło tytuł Kolekcji Roku 2024!

Na wybiegu w Centrum Konferencyjnym Open Source zobaczyliśmy 49 kolekcji dyplomowych absolwentów Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru oraz… więcej »