Targi dla sklepów z modą

Przez dwa dni – 21-22 lutego – branża mody z różnych części świata spotka się w Poznaniu, aby zamówić nowe kolekcje na sezony wiosna-lato 2018 oraz jesień-zima 2018/19. Przedstawiamy co przygotowali organizatorzy.

Przed nami kolejna edycja najważniejszego wydarzenia dla branży mody w Polsce. Na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich znajdą się tysiące modowych propozycji od blisko 400 firm i marek z kilkunastu krajów – m.in. z Francji, Hiszpanii, Niemiec, USA, Wielkiej Brytanii, Włoch.

Kluczową ideą wydarzenia jest prezentacja najnowszych trendów. Okazją do zobaczenia wiodących tendencji będą m.in. pokazy mody z kolekcjami na sezon wiosna-lato 2018 i jesień-zima 2018/2019. W ciągu dwóch dni targowych będzie można zobaczyć na wybiegu kolekcje niemal 30 marek. Najważniejszy pokaz odbędzie się pierwszego dnia eventu, w ramach Wieczoru Branżowego. Zaproszeni goście będą mieli okazję zobaczyć na nim znane marki należące do projektu Polska Moda. Gwiazdą muzyczną wieczoru będzie zespół AudioFeels, w którym muzycy jednocześnie śpiewają i imitują głosem instrumenty muzyczne.

Szkolenia jak sprzedawać więcej

Eksperci z marketingu, visual merchandisingu, sprzedaży i prawa spotkają się z uczestnikami targów w ramach bezpłatnych, specjalistycznych szkoleń. Tematyka jest skierowana do małych i średnich sklepów, które niewielkimi nakładami finansowymi mogą skutecznie wypromować swój biznes. Warto odwiedzić m.in. wykłady poświęcone dobrym praktykom podczas wdrożeń e-commerce B2B/B2C dla branży fashion, szkolenie ze strategii komunikacji marek handlowych i osobistych czy spotkanie, w którym uczestnicy dowiedzą się jak myśli klient i dlaczego kupuje konkretny produkt.

Polecamy wydarzenie wszystkim właścicielom sklepów, którzy chcą rozwijać swoją ofertę.

Udział w targach jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji. Formularz można wypełnić na stronie: www.targimodypoznan.pl lub w kasach podczas trwania wydarzenia.

Przed odwiedzeniem targów zachęcamy do zapoznania się z poniższą check-listą.

Jak wynieść najwięcej korzyści z targów – check-lista od organizatorów:

– zaplanuj cały dzień na wizytę na targach: 21 lub 22 lutego w godzinach 9.00 – 17.00;

zarejestruj się>> , aby otrzymać bezpłatne, elektroniczne zaproszenie;

– przejrzyj media i poznaj nadchodzące trendy. Zapamiętaj hasłowo co będzie na topie: jakie kolory, fasony, materiały;

– śledź stronę Targów Mody Poznań>> oraz fanpage>> wydarzenia, gdzie są zamieszczane zdjęcia i lokalizacja wystawców, aby być na bieżąco;

– poznaj tematy wykładów i zaplanuj je podczas swojej wizyty;

– rób dużo zdjęć, nagrywaj filmy (nawet telefonem komórkowym) z pokazów mody – to świetne materiały promocyjne na Twój profil na Facebooku, blog czy stronę i koniecznie dodaj #TargiModyPoznan2018. W ten sposób pokażesz swoim klientom, że jesteś na bieżąco w trendach, znasz się na modzie i bierzesz udział w ważnych wydarzeniach.

 

Data publikacji: 13.02.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Targi:
Techtextil i Texprocess 2024:
Wgląd w przyszłość przemysłu odzieżowo-tekstylnego

23 - 26 kwietnia we Frankfurcie odbędą się targi Techtextil i Texprocess. To świetna okazja, aby zobaczyć, w jakim kierunku zmierza produkcja… więcej »

Targi:
Targi RetailShow 2023 już w tym tygodniu

Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow odbędą się 22-23 listopada br.  w Centrum EXPO XXI w Warszawie. To najważniejsze… więcej »