Cielecka i Ostaszewska dla W.Kruka

Aktorki Magdalena Cielecka i Maja Ostaszewska stworzyły autorską kolekcję biżuterii dla marki W.Kruk. Mottem przewodnim projektu jest przyjaźń, która łączy obydwie artystki, oraz jej symbol – rozmaryn.

Magdalena Cielecka i Maja Ostaszewska to pewne siebie kobiety i ikony stylu. Szukając inspiracji do kolekcji biżuterii dla marki W.Kruk, wybrały rozmaryn od starożytności uważany za symbol przyjaźni, miłości i wierności.  – Choć każda z nas ma swoje ulubione wzory w kolekcji Przyjaźń, wiecznie zielony rozmaryn i jego bogatą symbolikę jednogłośnie uznałyśmy za doskonały motyw przewodni naszej autorskiej biżuterii – mówią nowe ambasadorki brandu – Jest idealny i bezpretensjonalny, bo stworzony przez naturę. Pełen życia, lekki w formie i piękny.

Kolekcja Przyjaźń to biżuteryjna kompozycja listków rozmarynu, odwzorowanych
w złocie, srebrze i złoconym mosiądzu. Znajdziemy w niej modowe, duże kolczyki, delikatne łańcuszki i bransoletki oraz drobne kolczyki i subtelne pierścionki. Nie zabrakło również oryginalnych wzorów takich jak złocony rozmarynowy łańcuch z mosiądzu, który może pełnić funkcję naszyjnika lub paska oraz szeroka, miękka bransoleta wykonana z wielu ręcznie łączonych listków srebrnego rozmarynu. Kolekcję dopełniają srebrna bransoleta oraz wybór kolczyków wysadzanych kamieniami
w kolorach: kwarcu dymnego, fioletu i bieli. Wśród nich zarówno delikatne propozycje, jak i wieczorowe duże kolczyki.

Kolekcja Przyjaźń stworzona przez Magdalenę Cielecką i Maję Ostaszewską jest piątym projektem ambasadorskim firmy W.Kruk. Dotychczas powstały: Freedom by Martyna Wojciechowska, EOS autorstwa Alicji Bachledy-Curuś, VIS, do której inspiracje stworzyła Kinga Rusin oraz Vocalise zaprojektowana we współpracy z Anną Marią Jopek.

Od 14 lutego kolekcja Przyjaźń dostępna jest na wkruk.pl, a od 1 marca w salonach W.Kruk na terenie całej Polski.

Data publikacji: 19.02.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
W Warszawie ruszył pierwszy w Polsce salon Karla Lagerfelda

Pierwszy w Polsce salon Karla Lagerfelda otwarto w Galerii Mokotów. Kolekcja damska, męska oraz duży wybór dodatków są prezentowane 110… więcej »

Aktualności:
Produkcja na żądanie zmienia branżę odzieżową na przyjaźniejszą dla środowiska
Zero nadprodukcji, marnowania wody i redukcja emisji dwutlenku węgla - dzięki produkcji na żądanie firmy odzieżowe mogą wdrażać ekologiczne rozwiązania, ograniczając… więcej »
Aktualności:
Giacomo Conti unowocześnia sklep internetowy. W ofercie e-commerce pojawi się Sunset Suits

Inwestycje w rozwój kanału e-commerce, uruchomienie promocji marki Sunset Suits w internecie i otwarcie nowych salonów stacjonarnych to… więcej »