Cielecka i Ostaszewska dla W.Kruka

Aktorki Magdalena Cielecka i Maja Ostaszewska stworzyły autorską kolekcję biżuterii dla marki W.Kruk. Mottem przewodnim projektu jest przyjaźń, która łączy obydwie artystki, oraz jej symbol – rozmaryn.

Magdalena Cielecka i Maja Ostaszewska to pewne siebie kobiety i ikony stylu. Szukając inspiracji do kolekcji biżuterii dla marki W.Kruk, wybrały rozmaryn od starożytności uważany za symbol przyjaźni, miłości i wierności.  – Choć każda z nas ma swoje ulubione wzory w kolekcji Przyjaźń, wiecznie zielony rozmaryn i jego bogatą symbolikę jednogłośnie uznałyśmy za doskonały motyw przewodni naszej autorskiej biżuterii – mówią nowe ambasadorki brandu – Jest idealny i bezpretensjonalny, bo stworzony przez naturę. Pełen życia, lekki w formie i piękny.

Kolekcja Przyjaźń to biżuteryjna kompozycja listków rozmarynu, odwzorowanych
w złocie, srebrze i złoconym mosiądzu. Znajdziemy w niej modowe, duże kolczyki, delikatne łańcuszki i bransoletki oraz drobne kolczyki i subtelne pierścionki. Nie zabrakło również oryginalnych wzorów takich jak złocony rozmarynowy łańcuch z mosiądzu, który może pełnić funkcję naszyjnika lub paska oraz szeroka, miękka bransoleta wykonana z wielu ręcznie łączonych listków srebrnego rozmarynu. Kolekcję dopełniają srebrna bransoleta oraz wybór kolczyków wysadzanych kamieniami
w kolorach: kwarcu dymnego, fioletu i bieli. Wśród nich zarówno delikatne propozycje, jak i wieczorowe duże kolczyki.

Kolekcja Przyjaźń stworzona przez Magdalenę Cielecką i Maję Ostaszewską jest piątym projektem ambasadorskim firmy W.Kruk. Dotychczas powstały: Freedom by Martyna Wojciechowska, EOS autorstwa Alicji Bachledy-Curuś, VIS, do której inspiracje stworzyła Kinga Rusin oraz Vocalise zaprojektowana we współpracy z Anną Marią Jopek.

Od 14 lutego kolekcja Przyjaźń dostępna jest na wkruk.pl, a od 1 marca w salonach W.Kruk na terenie całej Polski.

Data publikacji: 19.02.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
Co przyniesie rok 2023? Prognozy dla sprzedaży, marketingu, technologii i cyfrowej transformacji

Rosnące koszty pracy, wysoka inflacja, lawinowo rosnące koszty nośników energii zmuszą firmy w 2023 do wielu zmian. Z pewnością jednym z… więcej »

Aktualności:
LPP podsumowuje wyniki za trzeci kwartał i przygotowuje się na spowolnienie popytu

W trzecim kwartale br. obrotowego przychody polskiego producenta odzieży wzrosły o prawie 40 proc. Strategia wzmacniania obecności marek LPP na… więcej »