Cross-Border E-commerce: Nowe możliwości dla polskich firm na rynkach zagranicznych

16 maja 2024 r. w Warszawie odbędzie konferencja Cross-Border E-commerce. Wydarzenie jest skierowane do przedsiębiorstw, które chcą rozwijać swoją obecność na międzynarodowych rynkach poprzez sprzedaż online. Uczestnictwo w konferencji dla firm posiadających sklepy internetowe jest bezpłatne, jednak liczba miejsc jest ograniczona, dlatego warto zarejestrować się już teraz.

Konferencja Cross-Border E-commerce będzie poświęcona różnym aspektom handlu transgranicznego. Goście wydarzenia będą mieli okazję uczestniczyć w inspirujących wykładach i panelach dyskusyjnych, na których dowiedzą się, jak wykorzystać handel internetowy do zdobycia nowych rynków oraz jak rozwijać działalność na skalę międzynarodową.

Uczestnicy konferencji dowiedzą się m.in.:  w jaki sposób stworzyć skuteczną strategię cross-border e-commerce, jak wygląda specyfika sprzedaży internetowej na poszczególnych rynkach oraz jak dopasować doświadczenie zakupowe do oczekiwań klientów w różnych krajach. Eksperci udzielą wskazówek, jak osiągnąć sukces na danym rynku, począwszy od efektywnej komunikacji z klientami, przez sprawną logistykę, po optymalną obsługę zwrotów. Zaprezentują również historie sukcesu różnych marek na międzynarodowych rynkach.

Na Cross-Border E-commerce nie zabraknie również strefy wystawienniczej, gdzie będzie można porozmawiać z przedstawicielami firm, które oferują narzędzia wspierające e-commerce na rynkach zagranicznych, a także skonsultować swój przypadek biznesowy z ekspertami. Specjaliści będą pomagali w dopasowaniu najbardziej skutecznych strategii do indywidualnych potrzeb danego przedsiębiorstwa.

Konferencja skierowana jest głównie do dyrektorów i specjalistów e-commerce, menedżerów eksportu, sprzedaży i marketingu, a także prezesów i właścicieli firm sprzedających online na rynkach zagranicznych.

Więcej informacji, rejestracja na stronie: www.crossborder.edu.pl

Patronatem Honorowym objęły konferencję: Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego, Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, PIOT Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego, Polska Izba Przemysłu Skórzanego. Partnerzy: Ergonode, AtomStore, Merce, Salesupply, Custommerce. Patroni Medialni: Fashionbusiness.pl, Ambiente.info.pl, BiznesMeble.pl, Modna Bielizna. Organizator: Promedia Jerzy Osika.

Data publikacji: 16.04.2024
Przeczytaj również

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Poland & CEE Retail Summit 2024: Łącząc serca i umysły w handlu detalicznym 9-10 kwietnia 2024

Organizowana przez European Conferences United, 15. edycja Poland & CEE Retail Summit 2024, zaplanowana na 9-10 kwietnia w DoubleTree by… więcej »

Szkolenia i konferencje:
IV Forum Loyalty Planet 360  zaprasza 17-18 kwietnia 2024 r.

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec… więcej »