Cross-Border E-commerce: Nowe możliwości dla polskich firm na rynkach zagranicznych

16 maja 2024 r. w Warszawie odbędzie konferencja Cross-Border E-commerce. Wydarzenie jest skierowane do przedsiębiorstw, które chcą rozwijać swoją obecność na międzynarodowych rynkach poprzez sprzedaż online. Uczestnictwo w konferencji dla firm posiadających sklepy internetowe jest bezpłatne, jednak liczba miejsc jest ograniczona, dlatego warto zarejestrować się już teraz.

Konferencja Cross-Border E-commerce będzie poświęcona różnym aspektom handlu transgranicznego. Goście wydarzenia będą mieli okazję uczestniczyć w inspirujących wykładach i panelach dyskusyjnych, na których dowiedzą się, jak wykorzystać handel internetowy do zdobycia nowych rynków oraz jak rozwijać działalność na skalę międzynarodową.

Uczestnicy konferencji dowiedzą się m.in.:  w jaki sposób stworzyć skuteczną strategię cross-border e-commerce, jak wygląda specyfika sprzedaży internetowej na poszczególnych rynkach oraz jak dopasować doświadczenie zakupowe do oczekiwań klientów w różnych krajach. Eksperci udzielą wskazówek, jak osiągnąć sukces na danym rynku, począwszy od efektywnej komunikacji z klientami, przez sprawną logistykę, po optymalną obsługę zwrotów. Zaprezentują również historie sukcesu różnych marek na międzynarodowych rynkach.

Na Cross-Border E-commerce nie zabraknie również strefy wystawienniczej, gdzie będzie można porozmawiać z przedstawicielami firm, które oferują narzędzia wspierające e-commerce na rynkach zagranicznych, a także skonsultować swój przypadek biznesowy z ekspertami. Specjaliści będą pomagali w dopasowaniu najbardziej skutecznych strategii do indywidualnych potrzeb danego przedsiębiorstwa.

Konferencja skierowana jest głównie do dyrektorów i specjalistów e-commerce, menedżerów eksportu, sprzedaży i marketingu, a także prezesów i właścicieli firm sprzedających online na rynkach zagranicznych.

Więcej informacji, rejestracja na stronie: www.crossborder.edu.pl

Patronatem Honorowym objęły konferencję: Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego, Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, PIOT Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego, Polska Izba Przemysłu Skórzanego. Partnerzy: Ergonode, AtomStore, Merce, Salesupply, Custommerce. Patroni Medialni: Fashionbusiness.pl, Ambiente.info.pl, BiznesMeble.pl, Modna Bielizna. Organizator: Promedia Jerzy Osika.

Data publikacji: 16.04.2024
Przeczytaj również

Aktualności:
Zbliża się 13. Fashion Business Congress: E-commerce w modzie. Znamy pierwsze tematy wykładów!

16 września w Warszawie odbędzie się 13. edycja Fashion Business Congress – wydarzenia konferencyjno-wystawienniczego poświęconego w… więcej »

Aktualności:
Zapraszamy na 13. edycję Fashion Business Congress: E-commerce w modzie! Bezpłatna rejestracja dla firm z sektora fashion!

Jeśli działasz w branży mody i chcesz zwiększyć swoją sprzedaż internetową, nie możesz przegapić 13. edycji Fashion Business Congress!… więcej »

Aktualności:
Bezpłatny webinar: Cross-border e-commerce w praktyce / Mastering Cross-border e-commerce

Zapraszamy 18 czerwca na webinar poświęcony optymalizacji strategii e-commerce oraz zarządzaniu informacjami o produktach na różnych rynkach.… więcej »