Dlaczego Dolce i Gabbana nie sprzedają ubrań za gotówkę?

9 listopada miała premierę książka wydawnictwa Znak Literanova “Lunch z ludźmi sukcesu”. Zebrane wywiady z miliarderami, politykami, właścicielami światowych marek oraz gwiazdami prowadzone przez dziennikarzy Financial Times stanowią doskonałą inspirację i motywację do działania, dalszego rozwoju.


Co sprytnym redaktorom udało się pociągnąć za język rozluźnionych rozmówców? Jakie tajemnice mogli wyjawić wielcy politycy i miliarderzy podczas casualowego lunchu?

“Lunch z ludźmi sukcesu” to nie tylko pouczająca lektura, lecz również wyborna rozrywka i świetny pokaz dziennikarskiego wyrobienia w starciu z wielkimi umysłami współczesnego świata.

• Dlaczego Dolce i Gabbana nie sprzedają ubrań za gotówkę, a założycielka marki Jimmy Choo osobiście farbuje buty celebrytom?

• Dlaczego Jeff Bezos pracuje przy zwykłym tanim biurku?

• Jak to możliwe, że szef największego towarzystwa ubezpieczeniowego uprawia jeden z najbardziej ekstremalnych sportów na świecie?

• Jak George Soros zarobił miliard funtów w ciągu jednego dnia?

Odpowiedzi na te i inne nurtujące pytania znajdują się teraz w zasięgu ręki.

Wydawnictwo: Znak Literanova

Data publikacji: 11.11.2022
Przeczytaj również

Aktualności:
Sprawdź, jak najlepiej sprzedawać modę w internecie. Weź udział w Fashion Business Congress

24 października firmy z branży mody spotkają się na 12. edycji Fashion Business Congress w Łodzi. Tegoroczne spotkanie będzie poświęcone… więcej »

Aktualności:
Poznaj historie kultowych domów mody Prada i Hermes

Wydawnictwo Arkady wypuściło kolejne pozycje opisujące dzieje znanych marek modowych. Po książkach poświęconych domom mody: Louis Vuitton,… więcej »

Aktualności:
Grupa CCC i Authentic podpisały europejski kontrakt dot. marki Reebok

Grupa CCC podpisała z jednym z największych licencjodawców na świecie Authentic Brands Group, 10-letnią umowę licencyjną (z opcją… więcej »