Dlaczego Dolce i Gabbana nie sprzedają ubrań za gotówkę?

9 listopada miała premierę książka wydawnictwa Znak Literanova “Lunch z ludźmi sukcesu”. Zebrane wywiady z miliarderami, politykami, właścicielami światowych marek oraz gwiazdami prowadzone przez dziennikarzy Financial Times stanowią doskonałą inspirację i motywację do działania, dalszego rozwoju.


Co sprytnym redaktorom udało się pociągnąć za język rozluźnionych rozmówców? Jakie tajemnice mogli wyjawić wielcy politycy i miliarderzy podczas casualowego lunchu?

“Lunch z ludźmi sukcesu” to nie tylko pouczająca lektura, lecz również wyborna rozrywka i świetny pokaz dziennikarskiego wyrobienia w starciu z wielkimi umysłami współczesnego świata.

• Dlaczego Dolce i Gabbana nie sprzedają ubrań za gotówkę, a założycielka marki Jimmy Choo osobiście farbuje buty celebrytom?

• Dlaczego Jeff Bezos pracuje przy zwykłym tanim biurku?

• Jak to możliwe, że szef największego towarzystwa ubezpieczeniowego uprawia jeden z najbardziej ekstremalnych sportów na świecie?

• Jak George Soros zarobił miliard funtów w ciągu jednego dnia?

Odpowiedzi na te i inne nurtujące pytania znajdują się teraz w zasięgu ręki.

Wydawnictwo: Znak Literanova

Data publikacji: 11.11.2022
Przeczytaj również

Aktualności:
Perspektywy rozwoju polsko-niemieckiej współpracy w branży fashion. Zaproszenie na wykład

Zapraszamy na wykład pt. „Potencjał polskiej branży modowej i perspektywy rozwoju współpracy polsko-niemieckiej” na targach ISPO… więcej »

Aktualności:
Skorzystaj z dofinansowań do szkoleń dla branży mody

Trwają jeszcze nabory do Projektu "Przepis na Rozwój - kompetencje szyte na miarę 2". Program skierowany jest do producentów z sektora… więcej »

Aktualności:
Pilotażowy projekt marki 4F „Naprawiamy zimę”

Marka 4F rusza z pilotażowym projektem naprawy ubrań. W dniach 17-19 listopada w sklepach 4F w Warszawie, Gdańsku, Krakowie i Katowicach… więcej »