Dlaczego Dolce i Gabbana nie sprzedają ubrań za gotówkę?

9 listopada miała premierę książka wydawnictwa Znak Literanova “Lunch z ludźmi sukcesu”. Zebrane wywiady z miliarderami, politykami, właścicielami światowych marek oraz gwiazdami prowadzone przez dziennikarzy Financial Times stanowią doskonałą inspirację i motywację do działania, dalszego rozwoju.


Co sprytnym redaktorom udało się pociągnąć za język rozluźnionych rozmówców? Jakie tajemnice mogli wyjawić wielcy politycy i miliarderzy podczas casualowego lunchu?

“Lunch z ludźmi sukcesu” to nie tylko pouczająca lektura, lecz również wyborna rozrywka i świetny pokaz dziennikarskiego wyrobienia w starciu z wielkimi umysłami współczesnego świata.

• Dlaczego Dolce i Gabbana nie sprzedają ubrań za gotówkę, a założycielka marki Jimmy Choo osobiście farbuje buty celebrytom?

• Dlaczego Jeff Bezos pracuje przy zwykłym tanim biurku?

• Jak to możliwe, że szef największego towarzystwa ubezpieczeniowego uprawia jeden z najbardziej ekstremalnych sportów na świecie?

• Jak George Soros zarobił miliard funtów w ciągu jednego dnia?

Odpowiedzi na te i inne nurtujące pytania znajdują się teraz w zasięgu ręki.

Wydawnictwo: Znak Literanova

Data publikacji: 11.11.2022
Przeczytaj również

Aktualności:
Kappahl uruchamia w swoich sklepach porady stylisty

Od 1 czerwca 2025 roku Kappahl oferuje nową, bezpłatną usługę Personal Styling dla wszystkich klientów w Polsce. Dzięki tej usłudze… więcej »

Aktualności:
Nowa kampania marki Ulla Popken porusza problem wykluczenia kobiet plus size

Marka Ulla Popken rozpoczęła kampanię społeczną „Bez Kompromisów”, której celem jest promowanie akceptacji ciała i różnorodności w… więcej »