Giacomo Conti unowocześnia sklep internetowy. W ofercie e-commerce pojawi się Sunset Suits

Inwestycje w rozwój kanału e-commerce, uruchomienie promocji marki Sunset Suits w internecie i otwarcie nowych salonów stacjonarnych to niektóre z działań podjęte przez właścicieli marek mody męskiej Giacomo Conti i Sunset Suits w celu optymalizacji strategii omnichannel.

Inwestycje w e-commerce, dywersyfikacja sposobów dotarcia i bliższa współpraca z salonami stacjonarnymi to odpowiedź firmy na otaczającą rzeczywistość i relacje z użytkownikami w sieci. Synergia tych dwóch kanałów ma pozwolić na lepszą personalizację oferty i jeszcze lepsze zaspokajanie potrzeb konsumentów. Jak mówią przedstawiciele firmy, Giacomo Conti to marka która od dawna widzi potrzebę implementacji kluczowych rozwiązań z tradycyjnego handlu do sektora e-commerce. W oparciu o zidentyfikowane założenia powstała strategia, która jest odpowiedzią na potrzeby rynku i zachodzące zmiany.

Jednym z kluczowych jej elementów jest nowa odsłona sklepu internetowego, która miała premierę z końcem sierpnia. Metamorfoza, którą przeszedł sklep internetowy – giacomo.pl – to nie tylko zmiany wizualne w zakresie layoutu, ale także transformacja obejmująca obszary User Experience i User Interface, a także Customer Experience. Przygotowania do jego wdrożenia były wsparte niezależnymi audytami i badaniami funkcjonalności. Na pozytywne doświadczenia klientów mają wpływać m.in. modyfikacje całego procesu zakupowego, usprawnienie realizacji zamówień i usługa Click&Collect.

Analiza dotychczasowej formy prezentacji oferty stała się punktem wyjścia do wdrożenia zmian w obszarze kart i opisów produktów. Ich głównym celem było podkreślenie cech i korzyści asortymentu oraz zachowanie przejrzystego i czytelnego portfolio produktów. Dodatkowo obserwacja trendów i nowatorskich rozwiązań w obszarze e-commerce stała się punktem wyjścia do wprowadzenia rozwiązań multimedialnych pozwalających na przedstawienie oferty w różnych, atrakcyjnych dla odbiorcy odsłonach. Wprowadzona strategia omnichannel pozwala klientom na dostęp do pełnej oferty marki Giacomo Conti, a także na korzystanie z usługi Premium – bezpłatnych korekt krawieckich – w salonach stacjonarnych.

Na platformie Giacomo Conti – giacomo.pl pojawiła się także możliwość zakupu produktów marki Sunset Suits. W ofercie znajdują się m. in. garnitury, koszule, swetry oraz buty. W najbliższych planach jest poszerzanie wachlarza produktów.

Firma rozwija także sieć stacjonarną. Na przełomie września i października dołączy do niej salon Giacomo Conti w Galerii Piastów w Legnicy.

Data publikacji: 15.09.2021
Przeczytaj również

Aktualności:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]

Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »