Grupa CCC i Authentic podpisały europejski kontrakt dot. marki Reebok

Grupa CCC podpisała z jednym z największych licencjodawców na świecie Authentic Brands Group, 10-letnią umowę licencyjną (z opcją przedłużenia na kolejną dekadę) dot. marki Reebok. W ramach współpracy Grupa CCC będzie dystrybuować szeroką ofertę produktów brandu w swoich kanałach sprzedaży (CCC, HalfPrice, Eobuwie.pl i Modivo) w 28 krajach. Spółka będzie mogła również prowadzić sklepy monobrandowe, kioski shop-in-shop oraz outlety marki. Tym samym, Grupa CCC z umową dot. Reebok, dołącza do grona trzech najmocniejszych graczy retailowych, którzy dysponują licencją marki w Europie.

Authentic Brands Group (Authentic), to jeden z największych na świecie licencjodawców, który jest właścicielem ponad 40 kultowych i znanych marek. Obok Reebok, firma posiada takie brandy jak: Hunter, Forever 21, Nine West, Aéropostale, Nautica, Juicy Couture, a także marki osobiste: Shaquille O’Neal, David Beckham, Prince, Marilyn Monroe, Elvis Presley, Muhammad Ali, etc. Authentic łączy silne brandy z najlepszymi w swojej klasie partnerami oraz globalną siecią operatorów, dystrybutorów oraz sprzedawców detalicznych. Jej marki generują rocznie ponad 25 miliardów dolarów globalnej sprzedaży i są obecne w ponad 150 krajach.

— „Cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą współpracę z Grupą CCC dot. marki Reebok, ważnego brandu dla kultury sportowej, z lojalną i aktywną społecznością na całym świecie” powiedział Henry Stupp, Dyrektor Generalny obszaru Lifestyle w regionie EMEA oraz Indiach w firmie Authentic „Doświadczenie Grupy CCC w handlu detalicznym i dogłębne zrozumienie potrzeb konsumentów, umożliwia marce Reebok zwiększenie udziałów rynkowych w tym ważnym regionie. Z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie bliskiej współpracy z Zespołem CCC, która pozwoli nam na rozszerzenie globalnego zasięgu brandu Reebok”.

10-letnia umowa licencyjna z opcją przedłużenia na kolejną dekadę, umożliwia Grupie CCC bezpośredni zakup produktów z fabryk Reeboka, ich sprzedaż w kanałach własnych (CCC, HalfPrice, Eobuwie.pl, Modivo) oraz dystrybucję w kanałach monobrandowych. Tym samym Grupa rezygnuje ze współpracy z pośrednikami marki, stając się jej bezpośrednim dystrybutorem. Współpraca z Authentic obejmuje wszystkie najważniejsze kategorie: odzież, obuwie, torby i bagaż.

„Authentic to jedna z największych, globalnych firm, która pracuje wyłącznie z najbardziej wiarygodnymi, wyselekcjonowanymi partnerami. Dlatego cieszymy się bardzo, że możemy dołączyć do tego grona. Dla Grupy CCC ta współpraca to także dostęp do jeszcze szerszej oferty Reeboka i najbardziej efektywny biznesowo model współpracy w kontekście maksymalizacji marżowości, który dodatkowo pozwoli w pełni skorzystać z efektu skali i synergii szyldów. Chcemy, aby produkty marki Reebok były obecne na wszystkich rynkach działalności Grupy i w każdej z naszych linii biznesowych CCC, eobuwie.pl, Modivo, HalfPrice, zarówno online jak i w sprzedaży stacjonarnej” powiedział Dariusz Miłek, Prezes Zarządu Grupy CCCWraz z Authentic chcemy zapewnić europejskim Klientom wygodny, omnichannelowy dostęp do fenomenalnych produktów marki Reebok.”  

Licencja Grupy CCC obejmuje również prawo do posługiwania się znakiem towarowym Reebok w celach reklamowych i promocyjnych. 

Grupa podpisała z Authentic także umowę licencyjną na dystrybucje butów damskich marki Nine West oraz prowadzi rozmowy dot. kolejnych współprac. Rozbudowa portfolio licencji to kolejna rozwijana przez Grupę CCC gałąź działalności, która pozwala jej na zapewnianie atrakcyjnej oferty dla Klientów, przy równoległej maksymalizacji marżowości.

Data publikacji: 31.07.2023
Przeczytaj również

Aktualności:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]

Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »