Kręglicka w kampanii Badury

fot. Badura

W najnowszej sesji zdjęciowej marki obuwniczej pojawiła się była Miss Świata z 1989 roku, Aneta Kręglicka – jedyna Polka, której udało się zdobyć to trofeum.

Nazwa nowej kampanii to Badura Icons. Jak tłumaczą przedstawiciele firmy, ma ona wyrażać charakterystyczny dla marki dualizm między kunsztem i tradycjami obuwniczymi, a nowoczesnością. Z tego powodu do projektu zaproszono dwie kobiety, symbolizujące jednocześnie świat fashion i ponadczasowej klasyki – gwiazdę sesji zdjęciowej, Anetę Kręglicką oraz towarzyszącą jej modelkę, robiącą karierę na światowych wybiegach, Natalię Siódmiak. Na zdjęciach można zobaczyć również francuskiego modela Jerome’a Adamoli, prezentującego męską kolekcję. Autorką sesji jest Zuza Krajewska.

Data publikacji: 30.08.2016
Przeczytaj również

Aktualności:
Cross-Border E-commerce: Ostatnie dni na rejestrację!

Jeśli planujesz rozwój sprzedaży online na rynkach zagranicznych, to koniecznie zgłoś się na Konferencję Cross-Border E-commerce.… więcej »

Aktualności:
Marka Dr. Martens otworzyła pop-up store w Warszawie

Marka Dr. Martens po raz kolejny uruchomiła pop-up, tym razem w samym sercu Warszawy, w Pasażu Wiecha. Od 17 kwietnia do 24… więcej »

Aktualności:
Respect. Nowy standard dla e-commerce sprzedającego w Rumunii

Polski program certyfikacyjny zmienia zasady gry w handlu internetowym na rynku… więcej »