Kręglicka w kampanii Badury

fot. Badura

W najnowszej sesji zdjęciowej marki obuwniczej pojawiła się była Miss Świata z 1989 roku, Aneta Kręglicka – jedyna Polka, której udało się zdobyć to trofeum.

Nazwa nowej kampanii to Badura Icons. Jak tłumaczą przedstawiciele firmy, ma ona wyrażać charakterystyczny dla marki dualizm między kunsztem i tradycjami obuwniczymi, a nowoczesnością. Z tego powodu do projektu zaproszono dwie kobiety, symbolizujące jednocześnie świat fashion i ponadczasowej klasyki – gwiazdę sesji zdjęciowej, Anetę Kręglicką oraz towarzyszącą jej modelkę, robiącą karierę na światowych wybiegach, Natalię Siódmiak. Na zdjęciach można zobaczyć również francuskiego modela Jerome’a Adamoli, prezentującego męską kolekcję. Autorką sesji jest Zuza Krajewska.

Data publikacji: 30.08.2016
Przeczytaj również

Aktualności:
Handel internetowy pod lupą. Nowe przepisy mają chronić przed manipulacją

78% polskich internautów przyznaje, że w ciągu ostatnich 30 dni kupiło coś przez internet, a 59% nie spotkało się podczas swoich zakupów z… więcej »

Aktualności:
Hi!Fashion - młodzi projektanci z SAPU zaprezentują kreatywną modę podczas pokazów 11 czerwca

Zapraszamy na Pokaz Semestralny Hi!Fashion 2022! To wyjątkowe wydarzenie prezentujące kreatywną modę. Już 11 czerwca 2022 r. na wybiegu w… więcej »

Aktualności:
Zrównoważona produkcja odzieży na żądanie to żaden problem

Według niedawnego artykułu w Harvard Business Review, zatytułowanego więcej »