Kręglicka w kampanii Badury

fot. Badura

W najnowszej sesji zdjęciowej marki obuwniczej pojawiła się była Miss Świata z 1989 roku, Aneta Kręglicka – jedyna Polka, której udało się zdobyć to trofeum.

Nazwa nowej kampanii to Badura Icons. Jak tłumaczą przedstawiciele firmy, ma ona wyrażać charakterystyczny dla marki dualizm między kunsztem i tradycjami obuwniczymi, a nowoczesnością. Z tego powodu do projektu zaproszono dwie kobiety, symbolizujące jednocześnie świat fashion i ponadczasowej klasyki – gwiazdę sesji zdjęciowej, Anetę Kręglicką oraz towarzyszącą jej modelkę, robiącą karierę na światowych wybiegach, Natalię Siódmiak. Na zdjęciach można zobaczyć również francuskiego modela Jerome’a Adamoli, prezentującego męską kolekcję. Autorką sesji jest Zuza Krajewska.

Data publikacji: 30.08.2016
Przeczytaj również

Aktualności:
Marcin Piechocki powołany na członka zarządu LPP

Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy polskiej spółki odzieżowej LPP, podczas posiedzenia w dniu 29 czerwca br. powołało do zarządu spółki… więcej »

Aktualności:
Co nowego w branży mody?
Sektorowa Rada ds. Kompetencji Moda i Innowacyjne Tekstylia nie zwalnia tempa i cały czas pracuje na rzecz sektora. Naszym nadrzędnym celem jest dostosowanie wiedzy,… więcej »
Aktualności:
Dorota Gardias ambasadorką marki Affect

Efektem współpracy marki Affect i Doroty Gardias, jednej z najbardziej znanych polskich osobowości telewizyjnych, jest Butterfly. Paleta… więcej »