Kręglicka w kampanii Badury

fot. Badura

W najnowszej sesji zdjęciowej marki obuwniczej pojawiła się była Miss Świata z 1989 roku, Aneta Kręglicka – jedyna Polka, której udało się zdobyć to trofeum.

Nazwa nowej kampanii to Badura Icons. Jak tłumaczą przedstawiciele firmy, ma ona wyrażać charakterystyczny dla marki dualizm między kunsztem i tradycjami obuwniczymi, a nowoczesnością. Z tego powodu do projektu zaproszono dwie kobiety, symbolizujące jednocześnie świat fashion i ponadczasowej klasyki – gwiazdę sesji zdjęciowej, Anetę Kręglicką oraz towarzyszącą jej modelkę, robiącą karierę na światowych wybiegach, Natalię Siódmiak. Na zdjęciach można zobaczyć również francuskiego modela Jerome’a Adamoli, prezentującego męską kolekcję. Autorką sesji jest Zuza Krajewska.

Data publikacji: 30.08.2016
Przeczytaj również

Aktualności:
Zapraszamy na 13. edycję Fashion Business Congress: E-commerce w modzie! Bezpłatna rejestracja dla firm z sektora fashion!

Jeśli działasz w branży mody i chcesz zwiększyć swoją sprzedaż internetową, nie możesz przegapić 13. edycji Fashion Business Congress!… więcej »

Aktualności:
Zentrada: „Stop subwencjom od UE dla Temu & Shein“

Platforma Zentrada uruchamia ogólnoeuropejską petycję w celu powstrzymania dotacji dla Temu & Shein. "Wielu naszych członków, zwłaszcza… więcej »

Aktualności:
Bezpłatny webinar: Cross-border e-commerce w praktyce / Mastering Cross-border e-commerce

Zapraszamy 18 czerwca na webinar poświęcony optymalizacji strategii e-commerce oraz zarządzaniu informacjami o produktach na różnych rynkach.… więcej »