Kręglicka w kampanii Badury

fot. Badura

W najnowszej sesji zdjęciowej marki obuwniczej pojawiła się była Miss Świata z 1989 roku, Aneta Kręglicka – jedyna Polka, której udało się zdobyć to trofeum.

Nazwa nowej kampanii to Badura Icons. Jak tłumaczą przedstawiciele firmy, ma ona wyrażać charakterystyczny dla marki dualizm między kunsztem i tradycjami obuwniczymi, a nowoczesnością. Z tego powodu do projektu zaproszono dwie kobiety, symbolizujące jednocześnie świat fashion i ponadczasowej klasyki – gwiazdę sesji zdjęciowej, Anetę Kręglicką oraz towarzyszącą jej modelkę, robiącą karierę na światowych wybiegach, Natalię Siódmiak. Na zdjęciach można zobaczyć również francuskiego modela Jerome’a Adamoli, prezentującego męską kolekcję. Autorką sesji jest Zuza Krajewska.

Data publikacji: 30.08.2016
Przeczytaj również

Aktualności:
Dorota Gardias ambasadorką marki Affect

Efektem współpracy marki Affect i Doroty Gardias, jednej z najbardziej znanych polskich osobowości telewizyjnych, jest Butterfly. Paleta… więcej »

Aktualności:
Handlowcy szykują się na batalie sądowe z centrami handlowymi

„Może nie dożyjemy końca tych procesów, ale musimy zawalczyć o przyszłość” – deklarują handlowcy zrzeszeni w Związku Polskich… więcej »

Aktualności:
Change Lingerie z wirtualnym salonem brafittingowm

Idealnie dobrany biustonosz podczas zakupów online? Czy to naprawdę możliwe? Okazuje się, że tak. Klientki, które nie mogą skorzystać z… więcej »