Marka mody męskiej wchodzi w segment odzieży dla kobiet

Firma Lancerto, do tej pory specjalizująca się w produkcji i sprzedaży odzieży, butów i akcesoriów dla mężczyzn, wprowadziła po raz pierwszy damską kolekcję. Oferuje kobietom ponadczasowe ubrania, które czerpią z klasyki krojów i wzornictwa.

Debiut Lancerto w świecie kobiet
Każdego dnia setki kobiet odwiedzają sklepy Lancerto. Żony, partnerki, mamy, siostry pomagają mężczyznom w kształtowaniu ich wizerunku, lecz do tej pory nie mogły wybrać niczego dla siebie. Ponadto 90% doradców marki to właśnie kobiety. Dlatego Lancerto postanowiło wyjść naprzeciw potrzebom swoich klientek i stworzyć pierwszą kolekcję przeznaczoną wyłącznie dla nich.

„Wielokrotnie słyszeliśmy od naszych klientek, że żałują, że w ofercie Lancerto nie ma nic dla nich. Oglądając męskie koszule czy garnitury wypominały nam, że potrzebują podobnych ale damskich. Mamy ogromne doświadczenie w modzie męskiej ale świat mody damskiej nas onieśmielał. Zachęcani przez coraz szersze grono kobiet podjęliśmy jednak wyzwanie i jesteśmy dumni z rezultatu. Ostatecznie ocena należy do klientek, ale jesteśmy przekonani, że dajemy im kolekcję z najwyższej półki” – mówi Michał Grochala, Brand Manager Lancerto.


„Życie to podróż, ale na własnych zasadach”

Wiosenno – letniej kolekcji dla kobiet towarzyszy kampania wizerunkowa oraz nowe motto marki, swoisty manifest, podkreślający wszechstronność zastosowań propozycji Lancerto: nieważne dokąd zmierzasz, ważne, aby być sobą i podróżować przez życie na własnych zasadach. Pozwól, aby towarzyszył Ci przy tym kobiecy styl w najlepszym wydaniu. „Bądź sobą” to nawiązanie do nowego motto marki: „Życie to podróż, ale na własnych zasadach”.
„Mimo, że w środowisku pracy często obowiązuje dress code, to każdy, a zwłaszcza kobiety, ma potrzebę by wyrazić swoją osobowość przez ubiór. Dlatego postanowiliśmy, że kolekcja damska będzie ściśle limitowana. Dostępnych będzie tylko kilka sztuk ubrań z każdego rozmiaru. Kapsułowy charakter kolekcji w połączeniu z unikalnymi wzorami gwarantuje, że istnieje mała szansa na spotkanie drugiej osoby w podobnym stroju” – dodaje Michał Grochala.
Kolekcję damską zaprojektowała Katarzyna Szczepaniak od lat związana z kobiecą modą premium. Firma uznała, że projekt jest na tyle priorytetowy i bezprecedensowy, że wymaga wsparcia spoza dotychczasowego zespołu projektowego skupionego na męskim designie.

Stylowo i kobieco niezależnie od okazji
Kolekcja obejmuje ubrania, które są elementami wiosenno-letniej garderoby każdej kobiety. Barwne wzory zdobiące lekkie sukienki i koszule przywołują na myśl słoneczną aurę w mieście i podczas urlopu. Lekkie marynarki, kostiumy czy płaszcze stawiają na elegancki uniwersalny look stawiając na swobodę jednocześnie dbając poczucie pewności siebie.
Lancerto postawiło na materiały pochodzące z Włoch. Są to materiały wiskozowe a także mieszanki z wysoką zawartością: bawełny, lnu, tencelu, czy modalu. 100% kolekcji zostało uszyte w Polsce.

Nowoczesny asystent zakupów FitFinder i zamówienia Click & Collect
Jako że pierwsza kolekcja damska jest programem pilotażowym będzie ona dostępna wyłącznie za pośrednictwem internetowego sklepu lancerto.com. Klientkom w zakupach towarzyszy wirtualny asystent FitFinder, który na podstawie dostarczonych informacji o wzroście, wadze, typie sylwetki i aktualnej garderobie klientki zaproponuje jej konkretne pozycje i pomoże w doborze rozmiaru. Usługa Click & Collect umożliwia zamówienie ubrań do salonu, także poprzez tablety, którymi dysponuje obsługa sklepu, i obejrzenia ich przed podjęciem ostatecznej decyzji.

Data publikacji: 20.04.2022
Przeczytaj również

Aktualności:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]

Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »