Deni Cler Vintage – polska marka rusza z platformą resale’ową

Deni Cler jako pierwsza marka modowa na polskim rynku rusza z platformą resale’ową. Za pośrednictwem Deni Cler Vintage, internetowej platformy marki będzie można sprzedawać archiwalne ubrania marki. – Przyszłością mody jest model cyrkularny. Jako marka kładziemy coraz większy nacisk na ekologię – mówi Iwona Kossmann, prezes Deni Cler.

Ekologia jest coraz ważniejszym czynnikiem definiującym rozwój mody. Mądre gospodarowanie zasobami naturalnymi to jedno z najważniejszych wyzwań współczesności. Deni Cler od lat podkreśla, jak ważne jest dla niej środowisko. Platforma Deni Cler Vintage jest kolejnym krokiem marki w kierunku budowania neutralności środowiskowej. Usługa Vintage jest dostępna wyłącznie w formie online, za pośrednictwem strony vintage.denicler.eu.

Deni Cler Vintage jest miejscem współdziałania marki i konsumentów. Obecnie na platformie dostępne są archiwalne projekty Deni Cler, następnie uruchomiona zostanie zakładka „resale”, za pośrednictwem której możliwa będzie sprzedaż ubrań z metką marki, od klientki do klientki. – Zależy nam, by nasze archiwalne kolekcje mogły odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Dlatego uruchomiliśmy projekt Deni Cler Vintage – mówi Iwona Kossmann.

Projekt Deni Cler Vintage wspiera budowanie rynku mody cyrkularnej. Świadomość bycia czynnym uczestnikiem zamkniętego obiegu mody skłania konsumentów do odpowiedzialnego wyboru kupowanych produktów, motywuje również do dbania o te, które już mamy. Utrzymywanie swoich ubrań w dobrej kondycji zwiększa szansę na włączenie ich w drugi obieg – to z kolei wiąże się z korzyściami finansowymi. Sprzedając ubrania, których nie potrzebujemy, zyskujemy środki, które możemy przeznaczyć na odświeżenie garderoby.

Resale jest również odpowiedzią na potrzeby współczesnych konsumentów, których świadomość na temat konieczności dbania o środowisko rośnie. – Ważne jest, żebyśmy zwracali uwagę na to, co kupujemy – warto jest przyjrzeć się, z jakiej tkaniny wykonane są ubrania, gdzie zostały uszyte, sprawdzić wykończenie. Kupując wysokiej jakości produkty dajemy wyraźny sygnał przedsiębiorcom i wspieramy dobre praktyki na rynku – dodaje Kossmann.

Wysoka jakość i klasyczny design od lat pozostaje znakiem rozpoznawczym Deni Cler. Marka tworzona jest przez włoskich projektantów. Przy realizacji swoich kolekcji wybiera biodegradowalne, certyfikowane tkaniny. Projekty marki szyte są głównie w Polsce. – Nie podążamy za jednosezonowymi trendami, tworzymy własne i niepowtarzalne kolekcje. Mamy na uwadze, że naszymi klientkami są współczesne i świadome kobiety. Ważna jest dla nas ekologia, myślimy o przyszłości mody, interesuje nas to, jaki ślad po sobie zostawiamy, chcemy być neutralni dla środowiska – mówi Iwona Kossmann.

Data publikacji: 21.04.2022
Przeczytaj również

Rynek:
Grupa Esotiq & Henderson zwiększa przychody w pierwszym półroczu 2022 roku

Pierwsze półrocze było dla Grupy Esotiq & Henderson dużym wyzwaniem. Polski producent bielizny zanotował w pierwszych sześciu… więcej »

Marketing:
Ewolucja zachowań konsumenckich: jak dotrzymać jej kroku i osiągać sukcesy [raport]

W tej erze przyspieszonej cyfryzacji przedsiębiorstwa muszą elastycznie reagować na potrzeby klientów. Lojalność wobec marki już nie… więcej »

Handel:
Polskie firmy handlowe toną w długach. Kto ma największe kłopoty? [raport]

Handel jest najbardziej zadłużonym sektorem polskiej gospodarki. Zajmuje się nim blisko… więcej »