Nie ma takiego drugiego miasta – Łódź zawsze modą stała

Już 7 kwietnia, w prestiżowych wnętrzach Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, odbędzie się I edycja wydarzenia pt. „Marka Wspiera Markę” – multibrandowego pokazu mody promującego polską modę i design.

Organizatorami wydarzenia jest Personal Branding Polska i Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego. To pierwsza edycja wydarzenia w Łodzi, kolejne planowane są co pół roku na wiosnę i jesień.

Koncepcja wydarzenia

W pokazie biorą udział wyłącznie polskie marki z branży mody. Łączenie marek, wzajemna wymiana i współpraca to podstawowa idea projektu, dlatego w wydarzeniu biorą udział już dobrze znani projektanci oraz ci, którzy na tą rozpoznawalność dopiero pracują i debiutują w świecie mody. Szczególną uwagę organizatorzy przykładają do wsparcia promocyjnego absolwentów uczelni artystycznych.

Swoje kolekcje zaprezentują: De La Fotta, Klaudia Markiewicz, Simona Nikołajewska, Angelika Józefczyk, Kalina Kocemba, Kamil Hala oraz Maciej Piłat.

Warto podkreślić, iż idea wydarzenia Marka Wspiera Markę, uwzględnia współpracę nie tylko marek modowych, ale także firm z innych sektorów (np. kosmetycznego, spożywczego, motoryzacyjnego).

Więcej informacji dostępnych na oficjalnej stronie wydarzenia: www.markawspieramarke.pl

zdjęcie 1 zdjęcie 6

Data publikacji: 27.03.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
Firmy zbulwersowane nierównym traktowaniem w lockdownie. Będą pozwy?

Przedstawiciele firm zrzeszonych w Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług rozważają pozwy wobec Skarbu Państwa. Kancelarie prawne… więcej »

Aktualności:
Sektorowa Rada ds. Kompetencji Moda i Innowacyjne Tekstylia: Podsumowanie roku 2020
Sektorowa Rada ds. Kompetencji Moda i Innowacyjne Tekstylia działa nieprzerwanie od października 2016 roku jako inicjatywa wypływająca z potrzeb branży. Naszym nadrzędnym… więcej »
Aktualności:
Galerie i najemcy apelują do klientów o troskę o bezpieczeństwo

W ostatnią sobotę listopada, kiedy po trzech tygodniach ponownie uruchomiono sklepy w galeriach handlowych, odwiedzalność obiektów była o… więcej »