Fashion Retail: zaopatrzenie sklepu w towar na rynkach europejskich szansą na sukces

Zentrada, największa platforma zakupowa dla towarów wielobranżowych w Europie, oferuje polskim detalistom dostęp do europejskich asortymentów towarowych.

Sukces w handlu detalicznym wymaga coraz to szerszych asortymentów towarowych oraz częstych i dopasowanych do sezonu akcji sprzedażowych. Wszystko po to, aby maksymalnie wykorzystać frekwencję klientów. Szczególnie sklepy odzieżowe muszą poszerzać swój asortyment towarowy oraz dostarczać swoim klientom nowych impulsów zakupowych. Strategia ta pozwala tradycyjnym sklepom odzieżowym sprostać konkurencji ze strony sklepów sieciowych, sklepów markowych i platform internetowych.

Aktywna polityka asortymentowa w handlu odzieżowym

W zależności od struktury klientów coraz więcej detalistów z branży odzieżowej oprócz klasycznych akcesoriów odzieżowych (jak zegarki, biżuteria, akcesoria skórzane i obuwie) coraz częściej stawia na kosmetyki (odzież damska), artykuły licencyjne i zabawki (odzież dziecięca) lub na artykuły sportowe (odzież męska). W ten sposób handlowcy dostarczając konsumentom nowe pomysły zachęcają do zakupów nowe grupy klientów i generują dodatkowy obrót handlowy. Nowoczesne europejskie Concept Stores w branży Fashion łączą asortymenty odzieżowe z przemyślanym wystrojem i dekoracją sklepu stawiając na tematy Design okraszane sezonowymi akcentami. Zentrada.pl dostarcza sklepom odzieżowym ponad 140.000 produktów obejmujących tematycznie branżę odzieżową, artykuły licencyjne, kosmetyki oraz akcesoria. Wyodrębnione obszary tematyczne obejmujące zdefiniowane asortymenty towarowe pozwalają detalistom na łatwe zgromadzenie pomysłów towarowych, skompletowanie koszyków, porównanie cen zakupu i krótkoterminowe złożenie zamówień na małe jednostki logistyczne towaru. Rankingi Bestsellerów, filtry branżowe, wyszukiwarki i porównywarki towarowe wspierają podejmowanie decyzji zakupowych.

zentrada-pl-HP

Nowe narzędzia w Internecie – tak dzisiaj działa zakup towaru!

„Jako europejska platforma zakupowa zentrada poszerza horyzonty towarowe wielu małym i niezależnym detalistom. Już dzisiaj zentrada zrzesza w Europie Zachodniej 300.000 członków i stanowi ważne źródło pozyskania towaru dla sklepów z wszystkich branż asortymentowych”, stwierdza Bertold Goerlich zentrada Manager w Polsce i podkreśla znaczenie europejskiej platformy zakupowej dla sukcesu polskiego detalisty.

Zentrada oferuje łatwy dostęp do ponad 400.000 produktów od 500 Top-Dostawców z całej Europy i tym samym umożliwia łatwe zaopatrzenie się w asortymenty uzupełniające, towar sezonowy i towar na akcje sprzedażowe. Platforma zakupowa umożliwia również mniejszym detalistom zaopatrzenie się w towar zarezerwowany głównie dla dużych sieci handlowych. Centralny system realizacji zamówień i płatności TradeSafe jest gwarantem na bezpieczną realizację zamówień i osobisty support klienta w przypadku pytań i jakichkolwiek problemów. Korzystanie z serwisu jest dla użytkowników (bezterminowo) bezpłatne.

Współpraca pomiędzy zentrada i Promedia

Nawiązanie współpracy z Promedia wzmacnia zaangażowanie zentrady na rynku polskim. Klienci, partnerzy i uczestnicy wydarzeń organizowanych przez Promedia otrzymują na zapytanie, w ramach nawiązanej współpracy, pakiet powitalny z dodatkowymi korzyściami na zentrada. Zentrada natomiast informuje swoich użytkowników o przyszłych wydarzeniach organizowanych przez Promedia. Wydarzenia organizowane przez Promedia to kompendium wiedzy wspomagającej niezależny handel w osiągnięciu sukcesu w biznesie.

Więcej informacji i rejestracja na www.zentrada.pl 

 

Data publikacji: 21.03.2018
Przeczytaj również

Handel:
Czy live commerce podbija serca polskich konsumentów? [raport]

Popularność tak zwanego live commerce, czyli zakupów realizowanych podczas transmisji na żywo utrzymuje się na podobnym poziomie jak przed… więcej »

Handel:
5 trendów customer experience. Jak zatrzymać klientów?

Utrzymanie wysokich standardów obsługi staje się coraz bardziej istotne, na co wskazują np. wyniki badania Armatis Customer Experience Index.… więcej »

Handel:
Globalne i lokalne trendy w sprzedaży internetowej [raport e-commerce]

Firma Salesforce zebrała dane o cyfrowym handlu w pierwszym kwartale 2023 roku i przeanalizowała zachowania klientów sklepów… więcej »