Od miseczki do maseczki

Firma Corin, specjalizująca się w produkcji bielizny i kostiumów kąpielowych, uruchomiła specjalną linię do produkcji maseczek ochronnych. Ich niedobór jest coraz bardziej widoczny w pogrążającym się w epidemii świecie.

W odniesieniu do bieżącej sytuacji, panującej nie tylko w Polsce, właściciele marki Corin zdecydowali się pomagać placówkom medycznym, ośrodkom opiekującym się dziećmi i seniorami. W firmie została uruchomiona produkcja maseczek ochronnych. Zmiany zostały wprowadzone w błyskawicznym tempie. Luksusowa bielizna została zastąpiona artykułem pierwszej potrzeby. Część maseczek ochronnych zostanie nieodpłatnie przekazana, przy udziale partnerskiej Fundacji Zdrowy Biust z Pabianic, niekomercyjnym podmiotom wykonującym działalność leczniczą oraz świadczącym usługi opiekuńcze, takim jak szpitale, hospicja, domy wychowawcze, pomocy społecznej, opieki nad dziećmi czy osobami starszymi. Pierwsza partia maseczek już trafiła do szpitali i najbardziej potrzebujących.

Podmioty zainteresowane otrzymaniem nieodpłatnych maseczek ochronnych proszone są o kontakt z Fundacją Zdrowy Biust pod adresem biuro@zdrowybiust.eu.

Produkcja nabiera tempa, aby nadążyć za potrzebami. Są one ogromne. Epidemia koronowirusa sprawiła, że z brakami odzieży ochronnej boryka się większość placówek medycznych, a i dla indywidualnych osób stała się ona trudnodostępna. Corin wprowadził do oferty maseczki ochronne jednorazowe z włókniny polipropylenowej (symbol W2) oraz wielorazowe z bawełny 100% (symbol B2). Każda z maseczek jest dwuwarstwowa. Surowce, zarówno bawełna jak i włóknina, posiadają certyfikat OEKO-Tex standard 100. Wykonane są z dwóch warstw tkaniny, zapewniają lepszą ochronę przed zanieczyszczeniami. Nie chronią przed wirusami, ale stanowią barierę ochronną i ograniczają ryzyko wynikające z kontaktu z nosicielami i zapobiegają odruchowemu dotykaniu twarzy, nosa, ust. Szczegółowe opisy maseczek znajdują się na stronie www.maseczkaochronna.net.pl.

Data publikacji: 25.03.2020
Przeczytaj również

Aktualności:
Co przyniesie rok 2023? Prognozy dla sprzedaży, marketingu, technologii i cyfrowej transformacji

Rosnące koszty pracy, wysoka inflacja, lawinowo rosnące koszty nośników energii zmuszą firmy w 2023 do wielu zmian. Z pewnością jednym z… więcej »

Aktualności:
LPP podsumowuje wyniki za trzeci kwartał i przygotowuje się na spowolnienie popytu

W trzecim kwartale br. obrotowego przychody polskiego producenta odzieży wzrosły o prawie 40 proc. Strategia wzmacniania obecności marek LPP na… więcej »