Panorama Berlin na kreatywnym rauszu

fot. Panorama Berlin

Uskrzydleni rosnącym sukcesem organizatorzy Panoramy nie ustają w wysiłkach, aby z sezonu na sezon wypadać jeszcze lepiej.  Atutami nadchodzącej edycji (19–21 stycznia 2016) ma być sektor Nova oraz dodatkowy segment z obuwiem i galanterią.

Ostatnia, lipcowa odsłona targów zakończyła się rekordem: sięgający 40 tys. metrów kwadratowych teren berlińskiej wystawy przyciągnął 646 kolekcji (+15%) oraz gości z 96 krajów. Jednym z atutów nadchodzącej edycji (19–21 stycznia 2016) ma być sektor Nova. Usytuowana w hali 9 – zaraz przy głównym wejściu – strefa połączy modę damską i męską z lifestyle’em i będzie odpowiedzią na rosnący w siłę trend tzw. concept store. Na 6 tys. mkw. szukający inspiracji handlowcy znajdą niecodzienne prezentacje najnowszych kolekcji mody w zestawieniu z perfumami, artykułami wyposażenia domu, gadżetami technicznymi, rowerami, wykwintnymi gatunkami herbat czy książkami. – Detaliści skłonili nas do stworzenia emocjonalnej i inspirującej strefy, w której główną rolę odgrywają kreatywny merchandising i odważna prezentacja produktu – wyjaśnił Jörg Wichman, prezes Panoramy. – We współpracy ze znanymi architektami wnętrz pokazaliśmy, jak opuścić wytarte szlaki i wykreować atmosferę, która pierwotnemu celowi – czyli handlowi odzieżą – dodaje kokieterii i złożoności.

Na przyszły sezon organizatorzy targów planują również dodatkowy segment, poświęcony obuwiu i dodatkom. 100 różnych firm znajdzie schronienie na 3 tys. mkw. w hali 8, umiejscowionej między strefą gastronomiczną a sektorem Nova. – Dodatkowa hala, poświęcona w całości butom i akcesoriom to nasza odpowiedź na zapotrzebowanie rynku – powiedział szef targów. – Stwarzamy alternatywę dla znanych już formatów, pozwalającą kupcom i wystawcom na wczesny przegląd obuwia i dodatków w kontekście aktualnych trendów mody.

Dowodem na to, że Panorama obrała właściwy kurs, jest nie tylko imponująca frekwencja gości i rosnące portfolio wystawców, ale także fakt, że inicjatorzy Panoramy i właściciele terenów targowych Messe Berlin podpisali umowę na dalsze 15 lat. To jasny sygnał dla branży, że Berlin nie zniknie z modowej mapy.

Kinga Rybińska

WIĘCEJ NA WWW.PANORAMA-BERLIN.COM

Data publikacji: 15.12.2015
Przeczytaj również

Targi:
Za nami kolejna edycja Targów Mody Poznań


Targi Mody Poznań, które odbyły się w dniach 19-20.02.2020, upłynęły w atmosferze wielu merytorycznych spotkań, ciekawych dyskusji… więcej »

Targi:
ILM: nowe kolekcje, trendy i know-how dla branży modnych dodatków

W dniach 29 lutego 2 marca 2020 r. branża galanteryjna spotka się w… więcej »

Targi:
TMP: Miasto Żyje Modą i Kongres Fachowców

Rusza „miejski” projekt Targów Mody Poznań i partnerów, który odbędzie się w dniach 17-23.02.2020. Celem projektu jest poszerzanie… więcej »