28-30 czerwca 2016 odbędą się w Berlinie targi odzieży, obuwia i dodatków Panorama. Impreza z sezonu na sezon udowadnia, że ma coraz więcej do powiedzenia na modowej arenie. To również jedne z targów chętnie odwiedzanych przez polskie firmy handlowe.
Podczas nadchodzącej, czerwcowej edycji na gości Panoramy czeka gruntownie zrestrukturyzowana powierzchnia wystawcza. – Odświeżyliśmy portfolio marek, dodaliśmy nowe segmenty i poszerzyliśmy areał, aby stworzyć prawdziwą panoramę najlepszych współczesnych kolekcji mody damskiej, męskiej, obuwia i dodatków. Naszym celem jest wykreowanie ważnej dla biznesu modowego platformy, skierowanej do ludzi o podobnych zapatrywaniach, którzy wierzą w niezależny retail i nim żyją – wyjaśnił szef targów Jörg Wichmann.
Zaplanowana na czerwiec reorganizacja ma zapewnić jednoznaczną strukturę segmentów, łatwą orientację i szybki przegląd kolekcji. Obok znanych już segmentów Urban Lab w hali 3, Contemporary Luxury w hali 4, Shoes & Accessories w hali 8 i Nova Concept w hali 9, powstaną nowe. Style hub w hali 1 (wcześniej Modern Woman) obejmie modę damską od casualowej po glamour. Hala 2 Modern man (wcześniej Casual Classics) w całości poświęcona będzie mężczyznom i zaprezentuje całą paletę trendów: od sportowych, przez awangardowe, aż po biznesowe i wieczorowe. Hala 5 Urban Lab Pt. 2 (wcześniej Pop Mart) będzie poszerzeniem hali 3, a hala 6 Cosmopolitan (wcześniej Now) uzupełnieniem hali 4. Mapę Panoramy wzbogacą dwie nowe hale: budynek 7B przyjmie nazwę Hipstar, a pod swój dach marki adresowane do pulchniejszych kobiet. A hala 10 Shoes & Accessories Pt.2 z obuwiem i dodatkami powiększy ofertę hali 8 o dodatkowe 1,6 tys. mkw. – jak pokazała styczniowa edycja nowy segment, poświęcony w całości butom i akcesoriom, był strzałem w dziesiątkę.
Wisienką na torcie będzie sektor Nova w hali 9, oferujący inspiracje w zakresie rosnącego w siłę trendu concept store. Goście zastaną tam oryginalne prezentacje najnowszych kolekcji mody w towarzystwie produktów lifestyle’owych: okularów przeciwsłonecznych, perfum, artykułów wyposażenia domu, gadżetów technicznych, rowerów, książek oraz wykwintnych gatunków herbat.
Od tego roku giełdę można zwiedzać także wirtualnie: interaktywny obchód 3D po 42 tys. mkw. ośmiu hal i wgląd do 712 marek i 60 tys. kolekcji robi wrażenie nie tylko na zwolennikach technicznych gadżetów.
Więcej informacji: www.panorama-berlin.com
Kinga Rybińska